شرایط عرضه ارز خشکبار برای واردات موبایل اعلام شد

به دنبال آغاز تهاتر موبایل و خشکبار، شرایط پیشنهاد از سوی مشتریان عرضه کننده خشکبار برای عرضه موبایل مشخص می شود که در آن نرخ ارز قابل توجه است.

به گزارش گزارشگر یک، بررسی ها نشان می دهد که توافق صورت گرفته بین سازمان توسعه تجارت و اتحادیه صادرکنندگان خشکبار، تعیین میزان و تنظیم میزان مصرف و میزان مصرف، کمتر از توان بیش از چهار گروه خشک، آبزیان، گیاهان دارویی و زعفران و همچنین موبایل قابل تهیه و تنظیم شده است. در صورت لزوم بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت ایران تعداد کندگان را افزایش دهن.

اتحاد خشکبار داد

همچنین مقرر شده است اتحادیه خشکبار به نمایندگی و با همکاری اتحادیه های آبزیان، گیاهان دارویی و زعفران نرخ بازگشایی ارز را به صورت روزانه روزانه تا ساعت 11:30 و با کسر دو درصد مبلغ توافق شده به صرافی اعلام کنند تا صرافی نرخ فروش روز را انجام دهد. به اعلام کند.

علاوه بر یادداشت شده، اتحادیه خشکبار به سایر اتحادیه های یاد شده باید ظرف 24 ساعت ظرفیت توانمندی خود را جهت ارائه ارز مطابق با میزان مصرفی در تالار دوم تا تاریخ 23 فروردین 1401 اعلام کند.

آغاز با ۲۰ میلیون درهم

همچنین برای انجام آزمایشی، انجمن خشکبار متعهد شده میزان 20 میلیون درهم را در روز گذشته، یعنی رای 25 فروردین 1401 جهت انجام پیشنهاد انجام می شود و در صورت وجود امکان استفاده انجام می شود.

توافق برای سکوت در مورد آمار ارز

البته طرفین متعهد شدند آمار مربوط به تالار دوم نیما و نرخ های آن رسانه ها از رسانه ها، خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.

گفتنی است نهاییا با تصمیم کارگروه هماهنگی سیاست های ارزی و تجاری برای تبدیل شدن به کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد تهاتر تجربه خشکبار با واردات بالای 300 موبایل بالای 300 موبایل بالای 300 موبایل بالای 300 موبایل بالای 300 نرخ این ارز بالاتر از نرخ ارز نیما است و این تصمیم انتقادهایی به دنبال داشت.

پیشتر دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی از آغاز تهاتر آرزوی خشکبار و موبایل از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفته بود که چرا فعلا باید فرصت داد، که در حال حاضر ارائه آرزوی کم است و فعالان حوزه خشکبار در حال تلاش برای آگاه سازی صادرکنندگان خشکبار هستند که دوم خود را در تالار نیما افزایش می دهند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل