شما جشن‌تان را بگیرید، اما ما فراموش نمی‌کنیم

ای کاش شجاعت این را داشتم که از همه اشتباهات و تحریکات منزجرکننده عذرخواهی کنم. مردم اوقات سختی را پشت سر می گذارند و در طی این دو ماه مسابقه فوتبال برگشته و قلب آنها کمی خوشحال تر است.

به گزارش گزارشگر یک ، رسول بهروش ، روزنامه نگار ، یادداشتی را در این روزنامه نوشت. همشهری او نوشت: اگر سوزن شجاعت دارید ، امروز زمان بسیاری است که عذرخواهی کنید. افرادی که تمام زندگی خود را فوتبال بازی کرده اند اما 40 ماه است که در و دیوار را می کوبند و بازی لیگ 19 ادامه نمی یابد. امروز که لیگ برتر به سلامتی خاتمه می یابد ، وقت آن است که به بهانه شگفت انگیز تصویب شود. زمانی که جامعه پناهگاه از سرگیری یک مسابقه فوتبال را “بمب بیولوژیکی” می دانستند و وانمود می کردند که بشر به طور ناگهانی توسط سوت مسابقه اول منقرض می شود. هر ساعت مصاحبه های جدید منتشر می شد و هر روز کلمات کلیدی ترسناکی به ادبیات آنها اضافه می شد. جالب اینکه آنها نمک میز فوتبال بودند اما هیچ تلاشی برای جمع آوری آن نکردند. چرا؟ زیرا آنها از احتمال عدم موفقیت در از سرگیری لیگ می ترسیدند.

سومین جشن باشکوه در تاریخ لیگ برتر پنجشنبه شب در اهواز برگزار شد. بازیکنان فولاد جواد نکونام را به آسمان پرتاب کردند و البته تنها چیزی که نتوانستند ببینند ، رعایت استانداردهای بهداشتی است. نوشیدنی ها تشویق می کنند و می رقصند! شما می جنگید و حقوق او را به دست می آورید ، اما فراموش نخواهیم کرد مدیرعامل فولاد ، آذری ، صدها بار به مطبوعات گفت: “ما به شدت مخالف از سرگیری لیگ هستیم”. این داستان تبریز است. با پایان مسابقه ، جایی که محمدرضا Zanozi از نزدیک مسابقه نهایی فصل اتومبیلرانی را تماشا می کرد ، وی برای زنده ماندن در لیگ برتر به دایره جشن گرامیداشت پیوست و آنقدر احساسی بود که دیدار با نفت آبادان بهترین نمایش اتومبیل سالهای گذشته محسوب شد. وی این لحظه شیرین را فراموش کرد که فقط 22 ماه پیش سابقه مصاحبه برای شروع لیگ را داشته و حتی به فکر نوشتن نامه ای به فیفا بوده است. چیزی نیست. اگر تراکتور در جام حذفی برنده شد ، می توانید نسخه بسیار وحشیانه تری از آقای مالک را مشاهده کنید.

ای کاش شجاعت این را داشتم که از همه اشتباهات و تحریکات منزجرکننده عذرخواهی کنم. مردم اوقات سختی را پشت سر می گذارند و در طی این دو ماه مسابقه فوتبال برگشته و قلب آنها کمی خوشحال تر است. قاب های دیوانه مانده در طی این 22 ماه را پیدا کنید. از بسیاری از شوت های بلند و گل های پر زرق و برق تا فریادهای مربی و عرق بازیکنان؛ از نفرتی که از جادوها فوران کرد تا رویارویی سنتی غم و شادی. این چهارشنبه دربی ویژه در تهران داریم که هیچ کس در جهان نمی تواند آخرین حدس را بزند. چگونه می خواهید این همه را از مردم بدست آورید؟ شما به راحتی می توانید لیگ و پول های جیب را ببندید زیرا بسیاری از شما در خون یک فوتبالیست جوان که در این فرصت درگذشت آویزان بودید. شما خوشحال هستید ، اما کار ما فراموش کردن نیست. راستش ، آرزو می کنم کاش شجاعت داشتم که عذرخواهی کنم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل