شوراها پل ارتباطی مردم با حاکمیت هستند

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از قزوین؛ عباس کاظمی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها در شهرستان البرز با تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری، شوراها و دهیاران و شورای روستاها در سراسر استان اظهار کرد: نحوه عملکرد مدیران شهر و روستا رابطه مستقیم با سرمایه اجتماعی و افزایش رضایت عمومی دارد و به خوبی شاهدیم در جایی که مدیران این حوزه تصمیمات درست و عملکرد خوبی دارند به طور محسوسی رضایت جامعه افزایش پیدا می‌کند.

او افزود: شوراهای شهر و روستا پل ارتباطی مستقیم و مستحکم بین مردم و حاکمیت هستند و قطعا دولت سیزدهم در خصوص حمایت و ارتقای این نهاد تلاش مضاعف دارد.

کاظمی گفت: تجربه ۲۳ساله شوراهای اسلامی شهر و روستا بازه زمانی مناسبی است که امروز بتوانیم هم از دستاوردها و عملکرد مثبت این شوراها صیانت کنیم و هم با نگاه راهبردی موانع، نقاط ضعف و آسیب‌ها را شناسایی و آن‌ها را برطرف کنیم.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیگیری موضوعات مرتبط با تقسیمات کشوری و افزایش سرانه‌ها را یکی از اولویت‌های شهرستان البرز برشمرد و توضیح داد: ‌تقویت بنیه و زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی، حل مشکلات کارگری در شهر صنعتی، پیگیری حل معضلات اجتماعی و فعال‌سازی ظرفیت‌های مردمی از دیگر موارد مهمی است که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی در سطح این شهرستان پیگیری می‌شود.

او در خصوص حضور مستمر خود و مجموعه این معاونت در شهرستان‌ها افزود: برای هر کدام از شهرستان های استان یک میز ویژه برای پیگیری مسائل پیش بینی خواهیم کرد تا بتوانیم ضمن رصد دقیق مشکلات، مسائل مردم را پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اظهارکرد: پیگیری و نظارت از ارکان مهم مورد تاکید ریاست محترم جمهور است و باید زیرساخت‌های لازم برای تقویت این نظارت همگانی در همه حوزه‌ها فراهم شود.

46

خروج از نسخه موبایل