شیخ نعیم قاسم: پیام مانور نظامی حزب الله؛ خطاب به صهیونیست‌ها بود

معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان، گفت: رزمایشی که نیروهای حزب الله در جنوب لبنان برگزار کردند، حامل پیام بازدارندگی و آمادگی و خطاب به اسرائیل بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، شیخ نعیم قاسم در سخنرانی در یک نشست سیاسی که حزب الله در شهر النبطیه برگزار کرده بود، گفت: مانور اخیر نظامی که حزب الله برگزار کرد، خطاب به اسرائیل بود. پیام این مانور، پایداری و آمادگی بود. پایداری باعث پیروزی‌ها شد و آمادگی هم عاملی بازدارنده است تا وقتی که زمان آزادسازی فراهم برسد.

 

شیخ نعیم قاسم افزود: به اعتقاد من، اسرائیلی‌ها مفهوم این رزمایش را درک می‌کنند. عده‌ای در داخل از این رزمایش انتقاد می‌کنند. آن‌ها عادت کرده اند که حرف بزنند. ما از آزادی بیان حمایت می‌کنیم، پس هر چه می‌خواهند بگویند، اما انتقادات آن‌ها تاثیری نخواهد داشت و آن‌ها در اصل، هیچ گاه حامی مقاومت نبوده اند.

گفتنی است جنبش حزب الله در آستانه بیست و سومین سالگرد آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی مانور نظامی بزرگی با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف جهان برگزار کرد.

حزب الله روز یکشنبه در آستانه بیست و سومین سالگرد آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی رزمایشی با حضور نیرو‌هایی از تخصص‌های مختلف نظامی و با رژه تسلیحات ازجمله موشک و پهپاد‌ها در جنوب لبنان برگزار شد.

همزمان با این رزمایش، عملیات اسیر کردن نظامیان صهیونیست شبیه سازی شد.

۴۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی این رزمایش را پوشش خبری دادند.

هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزبالله لبنان با اشاره به امادگی کامل مقاومت برای پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت تا زمان تحقق پیروزی کامل، سلاح در دست مقاومت باقی خواهد ماند.
بیشتر بدانید: رزمایش بزرگ حزب الله در آستانه سالگرد آزاد سازی جنوب لبنان

خروج از نسخه موبایل