صادرکنندگان پشتیبانی بیشتری در سال ’99 دریافت می کنند

نماینده صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: “امسال این صندوق بیش از گذشته از صادرات حمایت خواهد کرد.”

به گزارش گزارشگر یک ، افروز بهرامی خاطرنشان کرد: صندوق ضمانت صادرات ایران سطح جبران ریسک را افزایش داده و در این شرایط کسر تخفیف را کاهش می دهد. صادرات را تضمین می کند.

وی ادامه داد: صادرکنندگان ممکن است در طول فرایند صادرات به ویژه در مواجهه با تحریم با بسیاری از خطرات سیاسی و تجاری روبرو شوند و ممکن است نگران جمع آوری صادرات در نتیجه صادرات کالاها و فناوری و خدمات مهندسی باشند که صندوق ضمانت صادرات می تواند ارتقاء دهد. شما می توانید. ” .

بهرامی افزود: “صندوق ضمانت صادرات ایران در سال گذشته 2.3 میلیارد دلار از صادرات اعتبار در این کشور حمایت کرده است ، به این معنی که 2.3 میلیارد دلار تحت بیمه نامه این صندوق از این کشور صادر شده است.” به دلیل تحریم های اعمال شده بر سیستم مالی کشور ، ضمانتی مبنی بر شرکت پیمانکار ایرانی در مناقصه های بین المللی ، پذیرفته نشده است.

“ضمانت پیمانکار براساس قراردادهایی مانند ضمانت عملکرد عالی ، پیش پرداخت و مشارکت در پیشنهادات است.”

نماینده صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: بودجه در این زمینه جایگزین سیستم بانکی شده است و با صدور چنین تضمین هایی توانسته ایم موانع صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور را برطرف کنیم.

وی افزود. این صندوق حق رای 5٪ از ریسک تجاری را کاهش می دهد و 95٪ از ریسک تجاری صادرکنندگان را به خود اختصاص می دهد.

بارامی به صحبت خود ادامه داد. خطرات سیاسی مربوط به کشور خریدار است ، نه شرکت خریدار.

“تحریم ها به خودی خود یک ریسک سیاسی هستند. به عنوان مثال ، اگر تجار و بازرگانان کالایی را به کشور صادر می کنند و مشکلاتی به دلیل جدی بودن روابط سیاسی بوجود می آید ، این صندوق در چنین مواردی به صادرکنندگان جبران می کند.” این پوشش 100٪ را پوشش می دهد و سپس به دادگاه های بین المللی می رود تا خسارت های مربوط به صادرات را پس نگیرد.

بحرین در مصاحبه با Thesad به بحرین به رادیو گفت: “خطرات سیاسی شامل توقیف کشتی ، توقیف املاک در کشور مقصد و انتقال ارز به دلیل انحلال روابط بانکی است.”

وی افزود.

بهرامی با اشاره به اینکه رهبر برتر امسال این سال را سال تولید عنوان کرد ، گفت: برای دستیابی به شعار امسال باید به سه عامل توجه کنیم: افزایش عرضه ، تقاضای رانندگی و بهبود فضای کسب و کار.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل