صنعتگران در سال جهش تولید چه انتظاری دارند؟

گزارشگر یک / کازوین مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: “اگر مقامات دولتی از صنعتگران بخواهند که جهش تولید داشته باشند ، اما اگر بوروکراسی یکسان باقی بماند ، ما موفق نخواهیم شد. صنعتگران انتظار زیادی ندارند و فقط می خواهند قوانین را ارتقا دهند.”

فرید فرخ نیا ، مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فراهمند در گفت و گو با گزارشگر یک اظهار داشت:

وی ادامه داد: “در بحران تحریم ها ، برای ایجاد جهشی در تولید ، ما به حمایت مالی نیاز داریم. مسئولان از صنعتگران می خواهند که جهش در تولید داشته باشند ، اما اگر بوروکراسی یکسان باقی بماند ، ما موفق نخواهیم شد. تولید شده است

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فراهمند گفت: “ما از توانایی ها و نخبگان زیادی برخوردار هستیم. صنعت انتظار چندانی ندارد بلکه فقط می خواهد قانون را ارتقا و تغییر دهد. با انجام این مراحل تولید ملی افزایش می یابد و شما می توانید در مورد صادرات محصولات و علم فکر کنید. ” برای تحقق این مهم ، مردم و مسئولان باید با یکدیگر همکاری کنند.

وی ادامه داد: ما از سال 1970 در صنایع شیمیایی مشغول به کار هستیم ، چندین محصول را در ایران بومی سازی و تولید کرده ایم ، تجربه مدیریت بالایی دارند و هم اکنون در صنایع شیمیایی و پروژه های ملی در صنعت ریخته گری و آلومینیوم مشغول کار هستیم و در پارک علم و فناوری قزوین هستیم نوروز را با عنوان رزین عضله ریخته گری آغاز کرد.

فرخ نیا همچنین خاطرنشان کرد: محصولات این پروژه ملی کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کند. “ما 2 روز گذشته آزمایش کرده ایم و نتایج بسیار خوبی کسب کرده ایم. این یک پروژه ملی است و تمام نیازهای کشور با درآمد برآورده می شود.” دوست دارم برای اولین بار این کار را انجام دهم و این محصول را در داخل کشور تولید کنم.

وی ادامه داد: در شرکت صنایع شیمیایی فراهند چندین محصول را در زمینه ریخته گری از قبیل گریس نیمه حلال ، قالب قالب تولید می کنیم ، اما اکنون پروژه اصلی ما ساخت رزین به نام قطعات 1 و 2 برای صنعت ریخته گری است.

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فراهمند عنوان کرد: همان نمونه از این محصول برای اولین بار در ایران به عنوان کالای خارجی به طور کامل وارد و تولید شده است ، در واقع از کیفیت بهتری برخوردار است و توسط سایر محصولات با حداقل آسیب به محیط و بهداشت شخصی تولید می شود. خواهد بود

وی گفت: “رقبای ما از نظر بازیگران رقیبان خارجی بودند و تحریم ها باعث کاهش عرضه محصول و افزایش قیمت محصولات شده است. هنگام ورود به بازار ما با رقبای خارجی فرق می کنیم. اول اینکه کیفیت بهتری داریم. محصول را تولید کرد. ” همچنین مشکلاتی را که بنیانگذاران داشتند حل کردند.

فرخ نیا افزود: وی ادامه داد: نه تنها از نظر قیمت و کیفیت از مزایای زیادی برخوردار است بلکه در کمترین زمان ممکن و تناژ موردنیاز محصولاتی را برای صنعتگران فراهم می کند و هر وقت مشکلی ایجاد شود در این صنعت وجود دارد. مدت طولانی طول می کشد تا آنها در واحد صنعتی قرار بگیرند.

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فراهمند تصریح کرد: صنعت شیمیایی یک صنعت کار نیست و بیشتر فعالیت های آن توسط دستگاه ها انجام می شود ، اما تیم حرفه ای ما بیشتر از یک تیم تولیدی است که ما در حدود 12 نفر داریم. شش نفر متخصص هستند. “

وی توضیح داد که چگونه صنعت از محصولات دانشجویی استقبال می کند. “اساساً ، مقاومت در برابر هرگونه تغییر در بحث و مشاغل ، طبیعی است. برای شرکت های دانشجویی بهتر است وقتی تحریم ها شروع می شوند و واحدهای تولید برای بدست آوردن مواد اولیه تلاش می کنند.” شرکت دانش بنیان در آغوش تیم حرفه ای این شرکت از کارگران با تجربه و ماهر تشکیل شده است و بیش از 28 سال در این صنعت فعالیت می کند ، بنابراین ما به فناوری خود اطمینان داریم و مذاکرات و ورود به بازار را نسبت به سایر شرکت ها بهبود بخشیم. ما می دانیم

فرخ نیا افزود: وی ادامه داد: ما می خواهیم با واحد تولید مذاکره کنیم و نمونه بفرستیم .البته وقتی واحد تولیدی می خواهد کالای قدیمی را با کالای جدید جایگزین کند ، حساسیت خاصی به وجود می آید و به دلیل تحریم ها و بازار فروش ، واحد تولیدی می خواست کیفیت محصول را حفظ کند. ” ما با تولید محصولات با کیفیت توانستیم نگرانی های آنها را کاهش داده و کالا را تحویل بگیریم.

وی گفت: “ما حدود دو سال است که در زمینه کارخانه ریخته گری کار می کنیم و با شرکت های بزرگ در حال ارائه و همکاری هستیم.”

مدیرعامل شرکت صنایع شیمیایی فراهمند در خصوص صادرات محصولات این شرکت گفت: “صادرات یک مشکل پیچیده است. هنگام صادرات محصولات ، قیمت ها باید رقابتی باشند و صادرات جهانی محدود به یک شخص خاص نیست و می تواند جهان را تحت پوشش خود قرار دهد. ظرفیت تولید بالایی دارند. ” این امر نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد. قطعات رزین 1 و 2 از مواد پرمصرف هستند و مزیت نسبی آن این است که مواد اولیه ایران است ، بنابراین ما به صادرات فکر کردیم و بعد از آزمایش نهایی به عرضه جهانی محصولات خواهیم پرداخت. .

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل