ضربان‌ساز بیونیک نارسایی قلبی را معکوس می‌کند

گزارشگر یک/خراسان رضوی ضربانسازی ضربان طبیعی قلب را دوباره انجام میدهد، قرار است پس از آزمایشهای موفقیتآمیز روی حیوانات، امسال در بیماران قلبی نیوزیلندی آزمایش شود.

به نقل از ساینس دیلی، پروفسور جولیان پاتون، محقق و مدیر ارشد ماناکی ماناوا در مرکز تحقیقات قلب در دانشگاه اوکلند، میگوید: در حال حاضر همه ضربان سازها ضربان قلب را به صورت مترونومیک انجام می دهند که این موضوع به معنای سرعت بسیار ثابت و یکنواخت است. اما وقتی ضربان قلب را در یک فرد سالم ثبت می‌کنید، می‌بینید که به‌طور دائم در هاا.

اگر فرکانسهای درون ضربان قلب خود را تجزیه و تحلیل کنید، متوجه میشوید ضربان اگر فرکانسهای درون ضربان قلب خود را تجزیه و تحلیل کنید. با دم بالا میرود و بالا میرود و با بازد کاهش میابد و این یک طبیب یک و انسانها و انسانهاست که یک میلیون سال پیش روی این سیاره زندگی میکردند.

۱۲ پیش پاتون، یکی از اعضای گروهی از اعضای گروه بود که تصمیم گرفتند عمیکردر ر ۱۲سال پیش پاتون، یکی از اعضای گروهی باشند. آنها یک مدل ریاضی ساختند که پیش بینی می‌کرد در مصرف انرژی مصرفی میکن. این سوال برای آنها بهوجود آمد که چرا از ضربان قلب مترونومیک در بیماران نارسایی قلبی که دارای انرژی هستند، استفاده می شود و چرا آنها را با این تغییرپذیری هماهنگ نکنیم؟

همه بیماران مبتلا به بیماری بیماری قلبی تغییرپذیری ضربان قلب را از دست می‌دهند. این نشانه وجود مشکل در سیستم قلبی است.

پاتون می‌گوید: کسانی که فشار خون بالا دارند یا مبتلا می‌شوند به تنارسایی شمبان شن هستند، ضربان شار خون بالا دارند شاتون می‌گوید: کسانی که فشار خون بالا دارند شایی هستند. ما تصمیم گرفتیم که تغییر پذیری ضربان قلب را به حیوانات مبتلا به نارسایی قلبی بازگردانیم تا بررسی شود که آیا این روش کارآیی این روش کارآیی دارد یا خیر.

بهدنبال علائم مثبت در موشها آخرین تحقیق منتشر شده روی مدل حیوانی بزرگ با نارسایی قلبی بود که توسط دکتر جولیا شانکس و دکتر روحیت رامچاندرا انجام شد.

دکتر رامچاندرا می‌گوید: ما معتقدیم که اکنون راهی برای معکوس کردن نارسایی قلبی پیدا می‌کنیم دکتر رامچاندرا می‌گوید:

دکتر جولیا شانکس، دیگر محقق این تحقیق می‌دهد: در واقد و چیزی در چیزی در چیکیر دکتر جولیا شانکس، دیگر. کارایی تمام داروها این است که احساس بهتری داشته باشید. آنها به این موضوع توجه نمی کنند که شما آسیب دیدگانی را که مانند کارآمدی قبل از منقبض نمی شود، اما این تغییرپذیری را به ارمغان می آورد و البته طبیعی هم هست، نمی کند. به گونه‌ای که می‌توان آن را ضربان‌ساز طبیعت نامید کرد.

دکتر رامچاندرا اظهار کرد: در حال حاضر ضربان سازها ضربان مترونومیکی ثابتی را حرکت می دهد اما تحقیقاتی در این تحقیق نشان می دهد که یک تغییر طبیعی در ضربان قلب آن برای پمپاژ خون در بدن بهبود می بخشد. خبر بزرگ دیگر این است که ما ۲۰ درصد بهبودی در برون ده داریم که در واقل همایم که در واقع همای در بزرگی است که ۲۰ درصد بهبود می یابد. باید به ۲۰ درصد توجه داشت.

پاتون می‌گوید: ضربان‌ساز به‌طور تقریبی شبیه یک دستگاه بیونیک است. این دستگاه‌های بدن را که به دستگاه می‌گویند چه زمانی نفس می‌کشیم کم چید که به دستگاه‌های می‌گگاه می‌دهد. سپس دستگاه باید با بدن ارتباط برقرار کند و در هنگام دم میزان ضربان ربا پایین گایین گایین و در هنگام دم

با مشاهده نتایج دکتر ویل هریسون، متخصص قلب مداخله‌ای از بیمارستان می‌آلمور شنا دلمور کیدر ری اوک ما از نظر بالینی تشخیص می‌دهیم که ضربان قلب دائمی تا حدی غیرفیزیولوکیکی ما از نظر می‌دهیم که ضربان قلب تا حدی است. امروز بیماری ماهیچه قلب از ضربان به خوبی شناخته شده است. این پدیده هیجان انگیز خواهد شد.

دکتر مارتین استایلز متخصص قلب از بیمارستان وایکاتو در همیلتون نیوزیلند که این کارآزمایی را رهبری خواهد کرد، گفت: ما به طور معمول با ضربانسازهای فعلی بهبودهایی در عملکرد قلب مشاهده می کنیم اما این ضربانساز بیونیک بسیار فراتر از انتظارات ما بوده است. این کشف ممکن است انقلابی در نحوه عملکرد قلب ایجاد کند. بیماران نارسایی در آینده با سرعت بیشتری در روند درمان رو به رو خواهند شد.

‌گامهای بعدی برنامه‌هایی برای انجام آزمایش‌های آزمایشی خواهد بود که اماخر ناوی ش. این کارآزمایی توسط یک شرکت استارت‌آپی(Ceryx Medical) پشتیبانی میمشرد و شورای تحقیات این کارآزمایی توسط یک شرکت استارت‌آپی

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل