ظریف: شرم آور است که برخی از ایستادن در برابر تروریسم خودداری می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) پس از ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی در توئیتی نوشت: برنامه ریزی و اجرا شده توسط همدستان جنایتکار.

“حیف است که برخی از مردم از مبارزه با تروریسم امتناع ورزند و در پشت خواستار” کنترل “پنهان شوند. مصونیت اساساً منجر به یک رژیم تروریستی جسورانه و تهاجمی می شود.

محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (شنبه) با انتشار توئیتی در مورد ترور محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی در جمع چینی زبانان نوشت که “تروریست ها دانشمند برجسته دیگری از ایران را ترور کردند”. .

وی افزود: “این ترور ناجوانمردانه نقض آشکار حقوق بین الملل ، انسانیت و اصول اخلاقی است.”

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر مسئولیت جامعه جهانی در جلوگیری از این اقدامات تأکید کرد و نوشت: مخالفت با این اقدامات وظیفه جامعه جهانی است. ایران برای حفظ صلح و ثبات منطقه ای و جهانی همیشه در خط مقدم جنگ علیه ترور بوده است.

رئیس دیپلماسی از جامعه جهانی خواست که تروریسم ملی را محکوم کرده و در برابر افزایش تنش ها و ماجراهای منطقه اجماع ایجاد کند.

به گزارش فارس ، شهید محسن فخری زاده رئیس اداره تحقیقات و نوآوری دفاعی بعد از ظهر جمعه 7 آذر در حمله ثانویه تروریست های مسلح به شهادت رسید.

انتهای پیام /


خروج از نسخه موبایل