عکس| جزئیات بازداشت مسیح زمانه در روسیه!

آفتاب‌‌نیوز:

این رهبر مذهبی بیش از 10 هزار عضو دارد و طی یورش نیروهای امنیتی روسیه دستگیر شد. نام مسیح خودخوانده “سرگئی توروپ” بود و وی نام فرقه خود را ویساریون معرفی کرد ، نوعی ادعای تناسخ مجدد مسیح و تجسم روح عیسی در بدن او.

طبق این گزارش آفتاب‌نیوز؛ او از اواخر دهه 1990 کار خود را در یک کلیسا در سیبری آغاز کرد. او اکنون 59 ساله است و با استفاده از خلا ide عقیدتی پس از فروپاشی جمهوری سوسیالیستی شوروی برای آشکار کردن فعالیتهای مذهبی خود توانست پیروان خود را به فرقه خود بکشاند.

عکس | جزئیات دستگیری مسیح در روسیه!

در فرقه وی ، اعضا مجبور بودند از قوانین سختگیرانه پیروی کنند. از سیگار نکشیدن تا گوشت نخوردن ، تا بدون الکل ، مبادله نکردن پول. اما مقامات روسی می گویند او برای گرفتن پول از پیروان فرقه خود از خشونت روانی استفاده کرده است.

سرگی در سال 1989 در سن 29 سالگی افسر بود ، اما بعداً ادعا کرد که در آن زمان مسیح است. این ادعا پس از قطع حقوق بازنشستگی و دستمزد در آخرین دوره زندگی شوروی مطرح شد. او اصرار داشت که خدا هر آنچه را که می خواهد با انسانها در میان بگذارد. وی این کلیسا را ​​در سال 1991 تأسیس کرد و طی چند سال تحت رهبری او هزاران پیرو را به این فرقه جذب کرد.

خروج از نسخه موبایل