غفوری‌فرد در عرصه‌های گوناگون منشأ خدمات ارزنده‌ای بود

رئیس جمهور:

رئیس جمهور در پیامی با ارج نهادن به خدمات صادقانه حسن غفوری‌فرد گفت: او در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس منشأ خدمات ارزنده‌ای بود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تسلیت درگذشت مبارز پیشکسوت و مدیر انقلابی، حسن غفوری‌فرد، بیان کرد: این خدمتگزار متعهد با سابقه طولانی مدیریتی و اجرایی در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که همواره در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

در متن پیام تسلیت رئیس جمهور آمده است: درگذشت مبارز پیشکسوت و مدیر انقلابی مرحوم دکتر حسن غفوری‌فرد موجب تأثر و اندوه شد. این خدمتگزار متعهد با سابقه طولانی مدیریتی و اجرایی در عرصه‌های گوناگون از وزارت نیرو و ریاست سازمان تربیت بدنی تا حضور در ادوار مجلس شورای اسلامی منشأ خدمات ارزنده‌ای بود که همواره در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

رئیسی در ادامه پیام آورده است: اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه این چهره مبارز و پر تلاش، مصیبت وارده را به خانواده محترم و عموم دوستدارانش تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل