فهرست اولیه انگلیس برای یورو ۲۰۲۴ / استرلینگ و رشفورد خط خوردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، فهرست اولیه ۳۳ نفره سه‌شیرها برای مسابقات یورو را معرفی کرد که در آن نام‌ استرلینگ، هندرسون، رشفورد، دایر، ریس جیمز و بن‌ چیلول به چشم نمی‌خورد.

لیست نفرات دعوت شده به شرح زیر است:

دروازه بان ها: دین هندرسون، جوردن پیکفورد، جیمز ترافورد، ارون رامسدی

مدافعان: جاراد براندوایت، لویس دانک، جو گومز، مارک گوئی، ارزی کونسا، هری مگوایر، جارل کوانسا، لوک شاو، جان استونز، کیران تریپیه، کایل واکر

هافبک ها: الکساندر آرنولد ،کورتیس جونز، کوبی ماینو، دکلان رایس، آدام وارتون، کونور گلگر

فورواردها: جود بلینگهام، جارود بوون، ابرچی ازه، فیل فودن، آنتونی گوردون، جک گریلیش، هری کین، جیمز مدیسون، کول پالمر، بوکایو ساکا، اوان تونی، اولی واتکینز

از نکات قابل توجه این لیست دعوت از بازیکنان جوانی مانند جرل کوانساه، مدافع ۲۱ ساله لیورپول و کوبی ماینو هافبک ۱۹ ساله منچستریونایتد است.

هندرسون با وجود آنکه قبلا یکی از بازیکنان مورد علاقه گرت ساوتگیت بود اما از ترکیب تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد. سایت اتلتیک دلیل خط خوردن هندرسون را عملکرد ضعیف او در لیگ عربستان دانسته است.

همچنین مارکوس رشفورد هم یک فصل کابوس‌وار را در منچستریونایتد پشت سرگذاشت و تنها ۸ گل در کل فصل به ثمر رساند و اکنون هم ‌تورنمنت بزرگ دیگری را به دلیل عملکرد غیرقابل قبول باشگاهی به همراه تیم ملی انگلیس از دست داده است.

رحیم استرلینگ بازیکن چلسی نیز با وجود پیشرفت و ثبت ۱۰ گل و ۸ پاس گل چندان درخشان ظاهر نشد و کول پالمر بهتر از او عمل کرده است. پالمر، در کنار ستاره‌هایی چون فیل فودن، بوکایو ساکا، هری کین و جود بلینگام، مهمترین ستاره های “سه‌شیر” برای حضور در یورو هستند.

لازم به ذکر است که لیست نهایی باید 26 نفره باشد و ۷ نفر از این فهرست خط خواهند خورد.

خروج از نسخه موبایل