قلم در پیدایش وقف تأثیر بسزایی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد حسین سیاه وی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین در روز پن ، او این روز را با گفتن: هر بخش رسانه ای و فرهنگی مدیون رسانه و قلم است و در واقع هر سابقه کشف بشری به لطف قلم است.

وی افزود: خداوند به قلم در قرآن قسم می خورد.ن و قلم و ما یسطرونارزش این قلم البته در نوشته های ناشی از آن نهفته است و وقتی ارزش آن را پیدا می کند که با حقیقت و بیان حقیقت سازگار باشد و در جهت کمال انسانی و الهی استفاده شود.

اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: می توان به نقش و اثربخشی قلم در همه زمینه ها اشاره کرد. در زمینه کمک های مالی ، این مشکل 200 بار قبل از ظهور بسیاری از سیستم های اجتماعی امروز بوده است. دفتر قوام هر کمک مالی که صدها سال طول کشید ، گاهی بیش از 1000 سال ، نتیجه قلم بود که در آن زمان اهدا را نوشت و ثبت کرد.

وی گفت: قلم در پیدایش داده شد نفوذ اصلی زیرا هر آنچه انگیزه های الهی و انسانی را برمی انگیزد ، از طریق كتاب و نوشته از نسلی به نسل دیگر منتقل شده و به دست کسانی رسیده است كه وقف را مشاهده ، توسعه و زنده می كنند.

حجت الاسلام سیاه وی گفت: “یکی از زیبایی های قلم ها در زمینه وقف ، کار هنری و زیبایی است که قلم از خود به جای می گذارد. تا آنجا که به وقف نامه مراجعه می کنم ، زیبایی این سند این است که قبل از وقف از بین رفته است. ، زیبایی این سند این است که نوشتن خود ارزش وقف است و یکی از بزرگان است.

وی ادامه داد: “من پیشنهاد می کنم که در روز قلم برخی از اسنادی را که دارای زیبایی خارجی و ارزش ها و محتوای داخلی هستند ، به عنوان مجموعه ای از آثار از نظر عمومی قرار دهیم.”

مدیر بخشندگی و امور خیرخواهانه استان اصفهان گفت: نویسندگان به عنوان روشنفکر و صاحبان گروه های فرهنگی و مرجع مسئولیت دارند. سرنوشت “برای کشف کردن.

وی ادامه می دهد که به او قلم داده اند. الزامات او گفت که او آن را مدیون دیگران است که آن را نگه می دارند. شهدا ، جامعه هرگز در مسیر درست پیش نرفت.

خروج از نسخه موبایل