سلامت و دانش

ماسک‌ ساده از ماسک‌ دریچه‌دار بهتر است

طبق گزارش شفافدر ابتدا ممکن است استفاده از ماسک دریچه جذاب تر باشد ، اما ممکن است این ماسک ها به اندازه یک ماسک با ارزش ساده برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس تاج نباشند.

برخی از ماسک ها برای استفاده در کارگاه های ساختمانی با گرد و غبار و درجه حرارت بالا طراحی شده اند. این ماسک قبل از استنشاق هوا در ریه ها ، گرد و غبار را فیلتر می کند و از فرار هوا و گرم شدن هوا به راحتی جلوگیری می کند.

ایالات در هنگام توصیف عملکرد ماسک 3M مانند در ایالات متحده که ماسک دریچه ای را برای استفاده در این محیط ها تولید می کند ، ایالت ها عبارتند از: هوای دم در قسمت پارچه ای از ماسک فیلتر می شود و هوای گرم و مرطوب از طریق دریچه ای که در قسمت جلوی آن قرار گرفته است تخلیه می شود. یا کنار ماسک بیرون بیایید. سیستم ماسک برای استفاده در اماکن کار و ساختمان ها مناسب است ، اما از آنجا که بازدم شخص بیمار که از دریچه خارج شده می تواند به راحتی افراد اطراف خود را آلوده کند ، نمی تواند از ابتلا به ویروس تاج به ویژه فرد آلوده جلوگیری کند.

تمام دریچه های دارای دریچه هایی که برای تسهیل روند بازدم طراحی شده اند می توانند باعث ترشح بزاق و ترشحات تنفسی از ماسک شده و افراد را در معرض خطر قرار دهند.

به گفته واشنگتن پست ، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده توصیه می کند از ماسک پارچه ای عمومی برای جلوگیری از COVD-19 استفاده کنید. وجود یک لایه پنبه مانع از ورود ترشحات آلوده تنفسی به هوای اطراف می شود.

دکمه بازگشت به بالا