مسئولان کشتی کرمانشاه به دنبال میزبانی جام تختی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، چندی پیش رئیس فدراسیون کشتی به صراحت اعلام کرد که برنامه ها و تمهیدات ویژه ای برای ارتقای جام تختی در حال ایجاد و تصویب است، اما مسئولان کشتی کرمانشاه با توجه به سابقه و تجربه خوب خود میزبان چندین دوره مسابقات جام هستند. تختی مشتاق میزبانی مجدد این رویداد بین المللی است.

البته یکی از دلایلی که کرمانشاهی ها برای جام تختی اینقدر رقابت می کنند این است که مدت زمان برگزاری این مسابقات یکی از مراحل مهم چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2022 خواهد بود.

محمدحسین محبی، رئیس هیات دولتی کشتی استان کرمانشاه با تایید جدیت کرمانشاه برای میزبانی جام تختی، گفت: به جز فینال کشتی آزاد، در نظر داریم با مسئولان فدراسیون کشتی دیداری داشته باشیم. لیگ برتر کشتی در تهران به زودی برگزار می شود.

مسئولان کشتی منطقه کرمانشاه در حالی مشتاق برگزاری جام تختی هستند که شایعاتی مبنی بر احتمال موکول شدن مسابقات جام تختی به سال آینده به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار آنلاین، بدون شک رقابت های بین المللی جام تختی در سال های اخیر هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با افت قابل توجهی روبرو بوده که گاه نام و اعتبار این رویداد دیرینه ایرانی را با تردید مواجه می کند. این مطرح شده است. کشتی. به همین دلیل فدراسیون سیسیروم چندی پیش اعلام کرد که برنامه ای سیستماتیک و جامع را برای رفع افت کمی و کیفی جام تختی و جذابیت و کارآمدتر کردن این رویداد به عنوان یک رقابت بین المللی اجرا می کند.

خروج از نسخه موبایل