مصدومیت شدید یک پرسپولیسی/ درخشش مظاهری در مشهد/ بازیکن جوان استقلال به اعتماد فکری پاسخ داد

به گزارش گزارشگر یک؛ هفته گذشته شاهد وقایع زیادی در این ورزش بودیم و در این گزارش به مهمترین موارد اشاره شده است.

برنده هفته: استقلال تهران

در هفته 6 مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور که در مشهد برگزار شد ، تیم فوتبال استقلال با نتیجه 2 بر صفر شاهرخودرو را شکست داد تا 11 امتیاز کسب کند و با اختلاف حاشیه ای بهتر از صنعت نفت آبادان به بالای جدول رده بندی برسد. به آرامی سبحان خاقانی و محمد دانشگر گلزنان بازی بودند.

512

بازنده هفته: نساجی مازندران

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته 6 مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در اصفهان 4-0 به عنوان میهمان تیم سپاهان شکست خورد و به قرمزهای قائمشهری اجازه داد تا با نتیجه غیر منتظره دست خالی از زمین بازی را ترک کنند. منسوجات با 7 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند.

پدیده هفته: سبحان خاقانی

سبحان خاقانی بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال تهران کار خوبی مقابل تیم شهر خودرو مشهد انجام داده است. ستاره 20 ساله در این بازی یک گل به ثمر رساند. اعتماد محمود فکری به این بازیکن جوان در انتظار خاقانی و آبی پوشان پایتخت است.

دروازه بان هفته: محمد رشید مظاهری

محمد رشید مظاهری در دیدار اخیر استقلال یک ستاره شکست ناپذیر آبی ها بود. مظاهری در دیداری برابر شهرخودرو کنترل موقعیت تک به تک و خطرناک حریف خود را در دست گرفت و سه امتیاز را در جیب استقلال نگه داشت تا سومین کلین شیت خود را در چهار مسابقه درون دروازه تیم به ثمر برساند. مظاهری در 4 مسابقه اخیر استقلال 1 گل دریافت کرده و با این آمار یکی از بهترین گلزنان لیگ بیستم است.

شکست هفته: امیر روستایی

امیر روستایی مهاجم تیم فوتبال فی خان که در فصل نقل و انتقالات به صورت قرضی از پرسپولیس به این شرکت اتومبیل سازی پیوسته بود ، پس از ناکامی در زدن ضربه پنالتی در دیدار مقابل آل الاوم اراک می توانست برای دومین بار تکرار شود. این بازیکن شانس زیادی برای اضافه وزن در پرسپولیس نداشت و اهالی روستا به سختی کار می کنند تا یک روز بهتر را در پی خان برای او رقم بزنند.

مصدوم هفته: محسن ربیع خواه

محسن ربیع خواه هافبک پیشین پرسپولیس که این فصل در آلومینیوم اراک بازی می کرد ، روی صحنه مصدوم شد. در این صحنه ربیع خواه و علیرضا کوشکی بازیکنان پی خان برای کسب توپ در مرکز ورزشگاه جنگیدند اما ربیع خواه در این صحنه پای خود را شکست و به بیمارستان منتقل شد.

پیشنهاد هفته: فینال آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی ساعت 15:30 ساعت 15:30 در ورزشگاه قطر جنوبی شنبه 20 دسامبر به مصاف هم می روند تا ماموریت قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را تعیین کنند. نماینده کره دو فصل پیش به فینال رسید اما موفق به پیروزی نشد ، بنابراین این بار می خواهم شکست را با نتیجه دلخواه جبران کنم و هواداران را خوشحال کنم.

خروج از نسخه موبایل