معاون وزیر ورزش استخر شنای بانوان کبودراهنگ را افتتاح کرد

گزارشگر یک/همدان استخر شنای بانوان کبودراهنگ امروز با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی و کشوری به بهره‌برداری رسید.

استخر بانوان کبودراهنگ با حضور کاظمی‌پور، معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان، رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، مؤمنی مدیرکل امور مجلس، شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش و جوانان، توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، حقیقی مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان و غلامی فرماندار به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در آیین افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: مراحل اجرایی ساخت استخر شنای بانوان به عنوان بخشی از مجتمع ورزشی بانوان کبودراهنگ از سال ۸۵ آغاز شده و امروز پس از ۱۷ سال با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری رسید.

علی حقیقی افزود: برای احداث این مجموعه ۵۶ میلیارد ریال هزینه شده و بخشی از پروژه نیز پس از ۸۰ درصد پیشرفت از طریق ماده ۲۷ توسط بخش خصوصی تکمیل شد.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۳۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت که تاکنون ۱۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

وی بیان اینکه این پروژه از محل اعتبارت ملی_استانی است، ادامه داد: مساحت این استخر ۱۳۴۰ مترمربع بوده و دارای سالن‌های رختکن، استخر شنا و جکوزی و سونای خشک و بخار است که تست‌های اولیه آن انجام شده و هیچ مشکلی برای بهره برداری ندارد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل