ورزشی

مهاجم سابق استقلال آماده شکستن رکورد مهاجم سابق پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سجاد شهباززاده مهاجم 31 ساله تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان هفته هجدهم 16 گل به ثمر رساند و در جدول گلزنان شماره یک قرار دارد در حالی که گادوین منشا نزدیک ترین پیرو وی 6 گل به ثمر رسانده است. این مسافت طولانی ، شهباززاده ، در لیگ بیستم ، تنها کسی است که یک آقای دارد. این نشان می دهد که شما شانس بالایی برای گلی شدن دارید.

Shaba Zade در 18 هفته آخر لیگ برتر 16 گل به ثمر رساند ، فصل گذشته شیخ دیاباته با 15 گل مهاجم تیم استقلال شد و Shaba Zade گل 18 هفته ای خود را نسبت به بهترین گلزن فصل گذشته افزایش داد. .

با داشتن بهترین سال فوتبال و اخیراً دعوت شدن به تیم ملی ، شبا زاد در همان روند گلزنی ادامه داد ، این می تواند رکورد یک مهاجم سابق و همچنین 20 گلزن لیگ باشد. فولارد ، نفت ، پرسپولیس ، در عرض 10 سال به لیگ برتر می رود. رکوردی که مهاجم با پیراهن فولادی برای دهمین فصل لیگ برتر ثبت کرده است.

او تاکنون 19 دوره لیگ برتر را پشت سر گذاشته و آقای 18 بازیکن گلی برنده این مسابقات شدند. رضا عنایتی سه بار طعم آقای گلی (دو بار با ابومسلم ، دو بار با استقلال) ، مهدی طارمی دو بار با پرسپولیس و كریم انصاری فرد با دو بار با سایپا و تراكتور را چشید. در فصل های سوم ، هفتم ، هفتم و هجدهم ، این دو بازیکن با هم گل زدند.

بالاترین امتیاز بازیکن در این فصل مسابقات رکورددار رضا نوروجی با 24 گل است. نوروز با به ثمر رساندن 24 گل در فصل 90-89 با پیراهن فولاد آقای گل شد و بیشترین گل را در یک فصل به ثمر رساند. رکورد هایی مانند شهباززاده برای شکستن آن شکسته شد.

Shaba Zade که در 18 بازی 16 گل به ثمر رسانده است ، در صورت ادامه این روند می تواند در مدت 10 سال این رکورد را به نام خود بشکند و در یک فصل از 24 گل عبور کند.

رضا عنایتی ، ادموند بزیک ، علی دایی ، مهدی رجب زاده و دانیل اولروم (مشترک) ، محسن خلیلی و هادی اصغری (مشترک) ، آرش برهانی ، عماد رضا ، رضا نوروزی ، کریم انصاری فر ، سید جلال رافخایی ، آدینیو ، مهدی طارمی ، علی علیپور ، کی روش استنلی و شیمبا (مختصات) ، شیخ دیاباته ، نقش آقای را بازی کرده اند. اینها 18 بازیکن هستند که به گلی رسیده اند.

سپاهان که در هفته هجدهم در رده نخست لیگ برتر قرار گرفت ، در هفته 19 بازی که روز دوشنبه 7 آوریل ساعت 16:30 برگزار شد ، میهمان سایپا است. تهرانی

سابقه عضویت در تیم سایپا نیز وجود دارد و شبا زاده که با همین تیم در فوتبال ایران ظاهر شد ، در این فصل با گلزنی با سایپا که با 18 امتیاز سیزدهم است فرصتی برای افزایش گل به دست آورد.

دکمه بازگشت به بالا