نشست مشاور امور زنان و خانواده بنیاد با رییس فراکسیون شاهد مجلس در مورد اشتغال ایثارگران

جلسه مشاور امور زنان و خانواده بنیاد و فراکسیون شاهد مجلس در زمینه استخدام جانبازان

جلسه مشاوران خانواده زنان بنیاد جانبازان با رئیس فرقه شاهد شورای اسلامی در زمینه اجرای بند 87 “ج” قانون برنامه ششم توسعه برگزار شد.

به گزارش گزارشگر یک ، فریده اولاد قباد ، مشاور امور زنان و خانواده در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست گفت: مطابق با “ماده 87 قانون برنامه ششم توسعه” ج “، دولت باید ماده 21 قانون جامع خدمات مربوط به ایثارگران و یادداشت ها را اجرا کند. این ماده و اصلاحات بعدی آن ؛ از همه شهدا در حالی که قانون برنامه در حال اجرا است 70٪ از فرزندان و فرزندان جانباز را استخدام کنید.
مشاور امور خانواده بانوان جانبازان شهادت از اجرای این مصوبه خبر داد و گفت: “با توجه به پیگیری صمیمانه رئیس ارتش امور ایثارگران شهادت ، من پیش از 1400 و قبل از بنیاد شهید به دنبال استخدام فرزندان شهدا هستم. و کار شهدا و نمایندگان فراکسیون شاهد برای رفع نیازهای قانونی شهدا و خانواده های آنها در تلاش هستند.
سمیه محمودی ، رئیس فراکسیون شاهد شورای اسلامی نیز با بیان اینکه آماده برگزاری جلسات بیشتر با شورای نخبگان و سازمان های شاهد و ایثارگر هستیم ، گفت: فراکسیون شاهد شورای اسلامی ، اجرای ماده (87) ماده 87 را پیش می برد. برای این کار جلساتی با مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد. این قانون از برنامه ششم توسعه پیروی می کند.
این دیدار بین اعضای فراکسیون شاهد امور زنان و خانواده بنیاد و گروه های نخبه و ایثارگر و ایثارگر و فراکسیون شاهد شورای اسلامی و فراکسیون شاهد شورای اسلامی در کمیته حقوقی امور زنان و خانواده برای اجرای حقوق جامعه انجام شد. کم شده. توسعه مورد تأکید قرار گرفت.
انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل