نصیرزاده: میزبانی رقابت‌های جهانی می‌تواند دستاورد‌های مهمی برای ایران داشته باشد

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری گزارشگر یک،  با اشاره به موفقیت‌های رضا قیطاسی در رقابت‌های بین المللی اظهار داشت: قیطاسی یکی از نوابغ بدنسازی و پرورش اندام به شمار می‌رود که علاوه بر توان بالایی که در ورزش دارد، از نظر اخلاقی هم جزو بهترین‌ها به شمار می‌رود و می‌تواند تا سال‌های آتی هم عناوین جهانی و بین المللی را در این رشته برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد. او قویترین مرد ایران است و در رقابت های جهانی هم درخشید.

وی در خصوص میزبانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان تصریح کرد: ما دو ماه دیگر در جزیزه کیش میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان را در رشته پرورش اندام و بدنسازی پیش روی داریم. این رقابت‌ها که از دوم تا هفتم آنلاین ماه در کیش پیش روی داریم که همزمان با این رقابت‌ها قرار است مجمع جهانی فدراسیون هم برگزار شود که برگزاری این دو رویداد بین المللی و جهانی می‌تواند علاوه بر دستاورد‌های ورزشی، از جهات محتلف هم حائز اهمیت باشد.

نصیرزاده خاطرنشان کرد:۱۲۰ کشور برای حضور در این رقابت‌ها دعوت شده اند که در این میان تا به امروز حدود ۶۰ کشور برای شرکت در این رقابت‌ها به فدراسیون ایران اعلام آمادگی کرده اند. امیدوارم ما بتوانیم با میزبانی خوب خود دستاورد‌های برگزاری این رقابت‌ها را به دست بیاوریم.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مورد اعزام ملی پوشان ایران به رقابت‌های آسیایی تاکیدکرد: ملی پوشان ما برای حضور در رقابت‌های آسیایی آخر هفته جاری (چهارشنبه) تهران را به مقصد مغولستان ترک می‌کند تا از چهاردهم تیر ماه به مدت سه روز این رقابت‌ها را پشت سربگذارد. امیدوارم بچه های ما بتوانند قهرمانی آسیا را تکرار کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل