هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

یکی از روش هایی که امروزه  در عرصه زیبایی، برطرف کردن چین و چروک و حجم دهی بسیار پرطرفدار می باشد تزریق ژل است که کاربرد های زیاد و متنوعی دارند که مهم ترین آنها عبارتند از:

ولی یکی از سوال هایی که ذهن افرادی که قصد دارند را مشغول می کند این  است که: “هزینه تزریق ژل چقدر است؟”
در این مطلب  بهترین دکتر تزریق ژل لب در اصفهان  در مورد هزینه تزریق ژل لب  با شما صحبت  می کند، پس با ما همراه باشید.

 

تزریق ژل چیست؟

تزریق ژل یک اقدام زیبایی کم خطر به شمار می رود که در آن به وسیله سوزن های بسیار نازک موادی که اصطلاحا ژل نامیده می شود به زیر پوست تزریق  می شود. مواد تزریقی به زیر پوست انواع مختلفی دارند که هر کدام طول عمر و خصوصیات مخصوص به خود را دارند، اما در دیدگاه کلی تزریق ژل می تواند در برطرف کردن عیوب پوستی و کم حجمی نقاط مختلف صورت بسیار کمک کننده باشد. با تزریق ژل زیر نظر یک متخصص خبره می توان به اهداف زیر دست یافت:

  1. حجم دادن به نقاط کم حجم: به وسیله تزریق ژل می توان نقاطی از پوست که کم حجم هستند را اصلاح کرد، مانند لب، گونه ها، زیر چشم، سینه، باسن و ….
  2. برطرف کردن چین و چروک های پوستی: به وسیله این اقدام می توان خطوطی مانند خط خنده، خط اخم، خطوط گوشه چشم و سایر چین و چروک های پوستی را برطرف نمود.
  3. اصلاح عیوب چهره: به کمک تزریق ژل می توان ناهمواری های صورت مانند قوز بینی، فرورفتگی شقیقه و … را برطرف کرد.
  4. زاویه سازی صورت: بسیاری از افراد عاشق چهره های هالیوودی و صورت استخوانی و زاویه دار آن ها هستند، خوشبختانه به کمک تزریق ژل می توان صورت را زاویه سازی کرد، البته برای این کار لازم است به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. شما می توانید برای اطلاع از کلینیک های خوب سراسر ایران مقاله بهترین کلینیک زیبایی در ایران را مطالعه فرمایید

نکات مهم در انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان

برای انتخاب بهترین دکتر تزریق ژل در اصفهان باید به یک سری نکات اساسی توجه کنید تا نتیجه نهایی مورد قبول شما باشد، زیرا در غیر این صورت تمام هزینه و وقتی که صرف این موضوع کرده اید هدر رفته و در پایان نیز به ظاهری که دوست داشتید نرسیده اید. یک متخصص ماهر در زمینه زیبایی از ویژگی های زیر برخوردار است:

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان چقدر است؟

هزینه تزریق ژل لب به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

 قیمت تزریق ژل لب در اصفهان

بسته به حجم مورد نیاز مواد برای تزریق در  لب شما و کیفیت مواد مورد استفاده بری تزریق دارد. معمولا برای مواد با کیفیت، قیمت هر سی سی  چند صد هزارتومان است و اگر با کمتر از قیمت ذکر شده ارائه شود باید به کیفیت آن شک کرد.

تزریق ژل گونه در اصفهان

تزریق ژل گونه در اصفهان از دیگر خدمات زیبایی کلینیک دکتر حداد است که با مواد با میفیت و توسط پزشک انجام می شود.

چه اندازه ژل برای فرم دهی و برجسته سازی لب های شما لازم است؟

هزینه  ژل به  طور کلی بر اساس هر سی سی از ژل تزریق شده محاسبه می شود و این موضوع که چه میزان ژل برای تزریق نیاز دارید به  اندازه لب ها، فرم و میزان برجستگی که مد نظر دارید بستگی دارد. مقدار ژل مورد نیاز شما را پزشک تزریق ژل که  به آن مراجعه می کنید مشخص می کند و هزینه ی تزریق ژل شما حاصل ضرب مقدار ژل مورد نیاز به سی سی در قیمت هر سی سی ژل یا فیلر می باشد.

نوع ژل یا فیلر استفاده شده برای تزریق در لب ها

یکی از فاکتورهایی که تاثیر زیادی روی قیمت و کیفیت تزریق ژل شما دارد نوع ژل یا فیلری است که استفاده می کنید، چرا که ژل ها بسته به شرکت تولید کننده و کیفیتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی هستند. به عنوان مثال ژل های کره ای که دارای مجوز هستند.

بهترین تزریق ژل لب در اصفهان

بهترین تزریق ژل لب در اصفهان توسط خانم دکتر حداد و با بهترین مواد از برندهای آمریکایی، فرانسوی، آلمانی، کره ای و .. است. رووفیل و نئورامیس قیمت پایین تری نسبت به  ژل های معروف و برند های معتبر آمریکایی و فرانسوی مانند ژوویدرم دارند (البته قیمت ژل های فرانسوی و آمریکایی بسیار بالاست) و صد البته کیفیت این محصولات با توجه به قیمت آنها تغییر می کند. برند ژل آلمانی مانند آلاینا، برند ایتالیاییی آیدیا و برند فرانسوی پرفکتا دارای کیفیت مناسب و قیمتی بین ژل های کره ای و آمریکایی هستند.

شاید تعجب کرده باشید که چرا ما قیمت این ژل ها را به عدد نمی گوییم، پس بگذارید تا این موضوع را برای شما توضیح دهیم تا از سوء تفاهم جلوگیری کنیم: «همانطور که دیدید همه ی ژل های معتبر و با کیفیت وارداتی هستند و قیمت آنها به قیمت ارز وابسته است و از آنجایی که قیمت ارز همیشه در حال نوسان است نمی توانیم قیمت ثابتی را به شما اعلام کنیم».

هزینه تزریق ژل لب در اصفهان

با مراجعه به کلینیک های متفاوت مختلف است. نکته بسیار مهمی که در زمینه قیمت ژل باید در نظر داشته باشید این است که این  روزها کمترین قیمت که به  صورت منطقی باشد ارزان نیست و ممکن است تا چندصد هزار تومان برای هر سی سی باشد و در صورتی که قیمت ژلی که به شما معرفی می کنند کمتر باشد یعنی آن ژل تقلبی است یا کسی که این ژل ها را تزریق می کند از تخصص و آگاهی لازم نسبت به این ژل ها برخوردار نیست و در صورت استفاده از آن ممکن است دچار عوارض شدیدی شوید.

امکانات کلینیک یا مطلب، میزان تخصص دکتر مورد نظر

این  دو مورد علاوه بر این که روی قیمت تزریق ژل تاثیر دارند، روی نتیجه نهایی تزریق ژل یا فیلر شما تاثیر دارند.
امکانات کلینیکی که تزریق ژل را در آن انجام می دهید یک مورد تاثیر گذار در قیمت و کیفیت تزریق ژل شماست. چرا که هر چه امکانات پیشرفته تر باشد، کاهش می یابد و از طرفی این موضوع در مورد مهارت و تخصص فردی که تزریق ژل را برای شما انجام نیز صدق می کند.

 

خروج از نسخه موبایل