سید مجتبی شفیعی ، معاون حمل و نقل شهر تهران گفت: ناوگان اتوبوسرانی تهران و شهروندان آن در 11 سال گذشته از کمبود اتوبوس رنج می برند. شهروند
وی همچنین افزود: علاوه بر تقویت خودروهای اتوبوسرانی، استفاده از اتوبوس های داخلی گامی عملی در مدیریت شهری برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و صنعت ملی است.
شفیعی گفت: شبکه اتوبوسرانی تهران و مسیرهای مورد انتظار از این شبکه به شکل قابل قبولی طراحی شده است.
معاون شهردار تهران برای به حداقل رساندن این تاخیرها بر لزوم هوشمندسازی حداکثری سیستم اتوبوسرانی و جبران تدریجی فاصله تاریخی بیش از یک دهه نوسازی خودروها برای به حداقل رساندن این تاخیرها تاکید کرد و گفت: این دو موضوع مهم به هم مرتبط هستند. برای انجام این.” علاوه بر تقویت سخت افزاری ناوگان، شاهد تجهیز بهتر و بهتر نرم افزارهای شبکه برای شهروندان نیز خواهیم بود.