وقت کندن و رفتن سردار همین حالاست!

به سه دلیل اکنون بهترین زمان برای انتقال مرکز آزمون است.

به گزارش گزارشگر یک ، این روزنامه هموطنان وی نوشت: “اکنون خبر انتقال سردار آزمون به لیگ و تیمی بزرگتر 10 سال پیش است.” از آرسنال و منچستر گرفته تا آث میلان و یوونتوس ، از بایرن مونیخ تا اتلتیکو مادرید و اطراف باشگاه های بزرگ ، هر روز نام آزمون ذکر می شد. اما این بار داستان متفاوت است. اکنون ، برخی از رسانه ها و روزنامه نگاران اروپایی گزارش هایی را در مورد آزمایش هایی گزارش کرده اند که معمولاً گزارش های دقیق در بخش حمل و نقل دارند. در این زمینه ، خیابان سردار و زنیت به نظر می رسد جدایی در پترزبورگ جدی تر از هر زمان دیگری است. رم ایتالیا و بایر لورکوزن آلمان قاطع ترین مشتریان آزمون محسوب می شوند. به هر حال ، از بسیاری جهات ، این تغییر باید در حال حاضر اتفاق بیفتد. حالا یا دیگر هرگز.

دلیل اول

سردار اکنون 27 ساله است. این تعداد به اندازه کافی جوان نیستند که بتوانند در یک لیگ معتبر اروپا شرکت کنند. باشگاه های بزرگ به ندرت بازیکنان مسن آسیا را جذب می کنند. اگر اکنون سرنوشت خود را دنبال نکنید ، ممکن است زودتر از آنچه فکر می کنید صندلی خود را از دست دهید. او توانایی بازی در بهترین تیم های اروپا را دارد ، اما برای رسیدن به این آرزو باید یکی دو سال در سطح دیگری کار کند. بنابراین کار آسانی نیست و زمان زیادی باقی نمانده است.

دلیل دوم

در روسیه او واقعاً به هر آنچه می خواست رسید. کارآموزی و رشد در تیم میانی و سه قهرمانی متوالی با زنیت. او حتی گفت آقای گلی باتجربه. در سرزمین تزار ، فوتبال چیز دیگری برای ارائه به عنوان هدیه ندارد. او از این سقف بلندتر است ، بنابراین باید مکان دیگری برای جولان پیدا کند. امسال نیز زنیت قهرمان روسیه و آقای است. بیایید بگوییم شما کاپیتان گل می شوید. پس چی؟ چه چیزی به رزومه آزمون اضافه می شود؟

دلیل سوم

ما فقط یک سال از قرارداد آزمایش با زنیت باقی مانده است. بنابراین باشگاه روسی اکنون بیش از هر زمان دیگری مایل به بستن قرارداد آزمایشی است تا مهاجم ایرانی را به طور رایگان از دست ندهد. اگر سردار امروز زنیت را ترک نکند ، این به معنای تمدید قرارداد دیگر و عدم تمایل باشگاه در بحث انتقال ایرانی است. بنابراین در حالی که فر داغ است ، سردار نیاز به پخت نان دارد. وقت آن است که او را رها کنیم و ادامه دهد. این جهانگردی و رسانه های مجازی باید سرانجام به تحول واقعی منجر شوند. “شاید فردا خبری از این پیشنهادات نباشد.”

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل