پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی در بازار

بدون شک هر خریدار به دنبال آن است که باکیفیت‌ترین شیرآلات بهداشتی بازار را پیدا کرده و برای پروژه‌ ساختمانی خود خریداری کنید. شیرآلات باکیفیت دارای طول عمر بیشتری هستند و کمتر دچار خرابی می‌شوند؛ درست به همین دلیل با انتخاب آن‌ها می‌توان خیالی راحت‌تر داشت و از بسیاری از خرج‌های اضافی در آینده نیز جلوگیری کرد.

اما کدام برندها در ایران باکیفیت‌ترین شیرآلات را تولید می‌کنند؟ از آنجایی که برندهای تولیدکننده بسیاری در بازار شیرآلات وجود دارد، انتخاب بهترین گزینه از میان آن‌ها می‌تواند اندکی دشوار باشد. در این مطلب، قصد داریم تا برای سهولت در فرایند خرید، پرفروش‌ترین برندهای شیرآلات ایرانی در بازار را به شما معرفی کنیم.

 

1.  شیرآلات راسان

اولین برند پرفروش شیرآلات ایرانی که در این مطلب با آشنا می‌شویم، شیرآلات راسان است. راسان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید شیرآلات به شمار می‌رود و فروش آن در بین مصرف‌کنندگان ایران، بسیار بالا است. تنوع بالای محصول و همین‌طور کیفیت مثال‌زدنی، از جمله مهم‌ترین ویژگی این برند به شمار می‌رود.

شیرآلات تولیدشده توسط این برند از جنس آلیاژ برنج هستند؛ این موضوع به‌طور مستقیم با کیفیت محصولات در ارتباط است. استفاده از این متریال باعث شده است که شیرآلات این برند طول عمر بالایی داشته باشند و همین‌طور در برابر دما و رطوبت، مقاومت بالایی از خود نشان دهند. طراحی شیک و زیبای محصولات نیز از دیگر مزایای این برند است.

 

 

2.  شیرآلات KWC

از دیگر شیرآلات پرفروش ایرانی، می‌توان به محصولات برند KWC اشاره کرد. این برند نیز از جمله شناخته‌شدن‌ترین برندهای ایرانی است و شاید بتوان گفت که محصولات این برند را می‌توان در بیشتر از یک‌سوم منازل و ساختمان‌های ایرانی پیدا کرد. محصولات این برند تحت لیسانس سدال اسپانیا تولید شده‌اند و کیفیت بالایی دارند.

از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فردی که می‌توان برای محصولات این برند مثال زد، استفاده از باکیفیت‌ترین کارتریج‌های موجود در بازار است؛ همان‌طور که می‌دانید کارتریج از جمله حساس‌ترین قطعات شیرآلات اهرمی است و باکیفیت‌بودن آن بسیار مهم است. محصولات این برند به دو دسته شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات سرویس بهداشتی تقسیم می‌شوند.

 

3.  شیرآلات شودر

شودر از جمله قدیمی‌ترین برندهای ایرانی است و محصولات آن نیز در حال حاضر از جمله پرفروش‌ترین محصولات ایرانی به شمار می‌روند. قدمت این برند نزدیک به 30 سال است و به همین دلیل می‌توان به محصولات آن اعتماد کامل داشت. مانند تمام اعضای حاضر در این فهرست، محصولات شودر نیز بالاترین کیفیت را در بازار ایران دارند.

یکی از مهم‌ترین ویژگ‌های محصولات شیرآلات شودر، قیمت مناسب آن‌ها است. شیرآلات شودر به نسبت دیگر برندهای موجود در بازار، قیمت کمتر داشته و اقتصادی‌تر هستند. همین موضوع باعث شده است که این برند برای پروژه‌های بزرگ‌تر، به یک گزینه مناسب تبدیل شود. با نگاهی به قیمت شیرآلات شودر خود به این ادعا پی خواهید برد.

 

 

4.  شیرآلات MPJ

برخلاف برند قبلی، برند MPJ یکی از جدیدترین برندهای تولیدکننده شیرآلات در ایران به شمار می‌رود. این برند یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی جهان آرا است و از جمله باکیفیت‌ترین محصولات ایرانی را تولید می‌کند. همین کیفیت بسیار خوب باعث شده است که محصولات این برند، به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل شوند.

علاوه بر کیفیت، طراحی مدرن و منحصربه‌فرد محصولات این برند را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت آن در نظر گرفت. علاوه بر استفاده از متریال درجه یک در ساخت محصولات، آب‌کاری باکیفیت نیز از جمله دیگر موضوعاتی است که در بین محصولات این برند باید به آن توجه نشان داد. بدون شک محصولات برند MPJ می‌تواند رضایت شما را به دست آورد.

 

5.  برند گلپایگان

اگر بگوییم که پرفروش‌ترین برند ایرانی همین برند گلپایگان است، اصلا بی‌راه نگفته‌ایم. محصولات این برند، رتبه اول فروش شیرآلات را در ایران دارند و از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. کیفیت بالای محصولات و همین‌طور قیمت مناسب آن‌ها، از جمله مهم‌ترین مزایای خرید از این برند به شمار می‌رود. به این موارد باید تنوع بالای محصول را نیز افزود.

با نگاهی به لیست قیمت شیرآلات گلپایگان، خود نیز به‌خوبی می‌توانید به این ادعا پی ببرید. مناسب بودن قیمت محصولات این برند، از جمله مهم‌ترین دلایلی است که فروش محصولات این برند را به بالاترین رتبه بازار رسانده است. مهم‌ترین چیزی که محصولات گلپایگان را از دیگر برندها متمایز کرده، برخورداری از گارانتی کیفیت محصولات است.

 

6.  شیرآلات قهرمان

در نهایت، نوبت به شیرآلات برند قهرمان می‌رسد. برند قهرمان نیز از جمله برندهایی است که پرفروش‌ترین محصولات بازار ایران را تولید می‌کند. کیفیت بالای محصولات، قیمت بسیار مناسب، طول عمر بالا و همین‌طور طراحی زیبا و شکیل، از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد محصولات برند قهرمان به شمار می‌رود.

برند قهرمان بیشتر از 40 سال قدمت دارد و به همین دلیل می‌توان آن را شناخته‌شده‌ترین برند در بین برندهای ایرانی موجود در بازار دانست. تنوع شیرآلات در این برند بسیار زیاد است و می‌تواند هرگونه نیاز شما را به‌عنوان مصرف‌کنند، برطرف کند. در آخر، بد نیست به این موضوع نیز اشاره کنیم که  این برند علاوه بر استاندارهای داخلی ایران، از استاندارهای بین‌المللی نیز برخوردار است.

 

 

کلام آخر

در این مطلب، پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی در بازار را به شما معرفی کردیم. برندهای ایرانی بسیاری در بازار وجود دارند؛ اما انتخاب بهترین برندها از میان آن‌ها می‌تواند اندکی پیچیده باشد. در این مطلب با برترین برندها آشنا شدیم. اگر قصد خرید پرفروش‌ترین شیرآلات از بهترین برندها را دارید، دکتر تامین بهترین مرجع برای شما خواهد بود.

دکتر تامین یک فروشگاه آنلاین برای خرید انواع مصالح ساختمانی است. از انواع شیرآلات گرفته تا دیگر تجهیزات و تاسیسات ساختمانی در این وب‌سایت اینترنتی موجود است. تضمین کیفیت محصولات، فروش با قیمت مناسب و ارسال به سرتاسر ایران، از جمله مزایای خرید از دکتر تامین به شمار می‌رود. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با مشاوران این مجموعه، از راه‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید:

  • تلفن تماس: 02148436
  • آدرس اینترنتی: DrTamin.com

 

 

خروج از نسخه موبایل