پیام تبریک مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌ها به مناسبت سالگرد تاسیس گزارشگر یک

رئیس و مدیر عامل هیئت نمایشگاه های بین المللی ایران بیست و یکمین سالگرد تأسیس خبرگزاری دانشجویان ایران را جشن گرفتند

به گزارش گزارشگر یک ، بیست و یکمین سالگرد فعالیت های رسمی ارتباطات دانشجویی ایران در هفتم دسامبر برگزار شد و حسن جمانی از ابتدای آذرماه سال جاری با حکم وزیر تجارت ، صنعت و انرژی به عنوان نماینده شرکت نمایشگاه منصوب شد. وی در پیامی به مناسبت سالگرد تاسیس گزارشگر یک ، درباره اهمیت اخبار دقیق و دقیق در مسیر رشد اقتصاد ملی نوشت.

پیام به شرح زیر است: “جامعه خبری و رسانه ها که عناصر اصلی رشد و تعالی ایران اسلامی در همه زمینه ها هستند ، خدمات ارزشمند و ماندگاری را با سایر ارائه دهندگان خدمات ارائه داده اند. شرکت نمایشگاه بین المللی ایران در نمایش و معرفی دستاوردهای اقتصادی و صنعتی کشور بی نظیر است. چشم انداز و وظیفه استقبال از حضور رسانه ها و تعامل و ارتباط خوب با افراد خبره در رویداد نمایشگاه. از ابزارهای علمی و دانشگاهی برای تنویر افکار عمومی ، آگاه سازی مخاطبان از عملکرد واحد اجرای قانون و افزایش موفقیت استفاده می شود. با تبریک به مدیرعامل ، روزنامه نگاران و کارکنان این رسانه موفق که از خداوند متعال بخاطر سپاسگزاری کردند: “امیدوارم بتوانم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را ارتقا دهم.”

به گزارش گزارشگر یک ، حسنجا مانی نماینده مردم مالایا در پنجمین و هفتمین کنگره بوده است. در این ماه با حکم علی رضا رزم حسینی ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، بهمن حسین زاده به عنوان مدیرعامل شرکت نمایشگاه ها منصوب شد.

از ابتدای سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا ، بخشهای مهم نمایشگاههای اقتصادی ایران با رعایت مقررات بهداشتی لغو شده و وزارت بهداشت به جز برای مدت زمان کوتاه اجازه برگزاری نمایشگاههای حضوری را نداده است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل