چرا وقتی پرسپولیس صدر نبود استقلال و سپاهان به برنامه اعتراض نداشتند؟/تصمیم سازمان لیگ خلاف آیین نامه است

اعتراض درویش به اظهارات قنبرزاده در گفت و گو با آنا:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای ما واقعا این موضوع مشکوک است که چرا دو باشگا استقلال و سپاهان وقتی ما در صدر جدول نبودیم به برنامه سازمان لیگ معترض نشدند؟

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اظهار نظر منصور قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر شورای تامین اجازه دهد هفته بیست و هشتم لیگ برتر به طور همزمان در یک روز برگزار می شود، اظهار داشت: برای ما این سوال پیش آمده که چرا موقعی که استقلال و سپاهان بالاتر از پرسپولیس در جدول بودند به برنامه ای که از مدت های قبل از سوی سازمان لیگ اعلام شده بود اعتراض نکردند؟ چرا الان که از پرسپولیس رتبه پایین تری دارند معترض هستند؟ این موضوع مشکوک و سوال برانگیز است. 

وی افزود: واقعا جای تاسف دارد که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به عنوان دقرته ای اجرایی فوتبال تحت تاثیر دو تا بیانیه باشگاه استقلال و سپاهان که تقریبا به صورت همزمان منتشر کردند، تصمیم گرفته اند که موصبه و تصمیم اولیه خود را تغییر دهند. این برخلاف آیین نامه ای است که طبق آن برنامه ریزی کرده اند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: حالا که با توان کادرفنی و بازیکنان توانسته این به صدر جدول برسیم رقبا یادشان افتاده که به برنامه اعتراض کنند. آنها احساس خطر کرده اند در صورتی که هیچ اتفاقی نمی افتد و برای ما عجیب است که چرا باید آقای قنبرزاده و سازمان لیگ امروز جلسه برگزار کنند و در این باره تصمیم خود را تغییر دهند. 

درویش تاکید کرد: چطور در موارد مشابه که باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ اعتراض کرده به هیچ یک از این اعتراض ها رسیدگی نشده است؟ در 10 هفته گذشته 6 بار تیم ما دیرتر از استقلال و سپاهان به میدان رفته است و بارها به این نوع برنامه ریزی سازمان لیگ معترض شدیم اما هیچ ترتیب اثری به این اعتراض داده نشد اما چطور می شود به یکباره با اعتراض دو باشگاه امروز سریع جلسه را برگزار می کنند که بازی های هفته بیست و هشتم باید همزمان شود؟ 

خروج از نسخه موبایل