کاهش تولید و گرانی، نتیجه خدشه به زنجیره تولید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک
سرپرست وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمت) امشب در تیتر خبر گفت تولید و تنظیم بازار مرغ به عهده اداره جهاد کشاورزی است. قیمت گذاری کالاهای اساسی مانند لبنیات ، گوشت و مرغ بر اساس م finishedلفه های تمام شده قیمت گذاری توسط سازمان های پشتیبانی تخصصی کنترل می شود.

سید “داوود موسوی” در مورد روند افزایش قیمت مرغ در هفته های اخیر گفت: قیمت مرغ خام در مبدا با در نظر گرفتن هزینه فرآیند تولید از مرغ خام به مرغ گرم حدود 14000 تومان تصویب شده است. .

وی با در نظر گرفتن قیمت گوشت مرغ متناسب با روند تولید ، گفت: اکنون مرغ زنده در دروازه مرغداری 25000 تومان فروخته می شود و با این نرخ جای تعجب نیست كه قیمت مرغ گرم در بازار و میادین 35000 تومان باشد.

نماینده گروه حمایت از دام گفت: تولید مرغ یک روزه ابزاری برای تولید مرغ گرم است. در هفته دوم ماه اکتبر امسال ، افت ناگهانی قیمت مرغ یک روزه از 2900 تن به کمتر از 900 تن کاهش یافت.
“محمدرضا طلایی” گفت: ما توزیع نهاده ها را به عهده داریم اما در بحث رژیم غذایی 55 درصد نیاز مرغداران تأمین شد و یک میلیون تن کمتر وارد کشور شد.

وی افزود: دلیل افزایش قیمت مرغ امروز به دلیل کمبود مرغ یک روزه و کاهش تولید در اکتبر سال گذشته است و دولت باید خسارت آن را جبران کند. در نتیجه تولید جوجه های یک روزه به مدت یک هفته متوقف شد. امروز ، قیمت بالای مرغ رخ داده است.

مشاور اتحادیه ملی مرغداران مرغ گوشتی نیز تعدادی از دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار امروز (دوشنبه) و کاهش عرضه مرغ را اعلام کرد.

“محمد علی کمالی سروستانی” افزود: “کمبود منابع به موقع و منظم تأمین شده ، ثبات و امنیت تولید را کاهش داده است.”

وی میزان ذخیره انبار را از 50 به 40 روز کاهش داد ، وزن مرغ را کاهش داد ، با رسوب نهاده های وارداتی به گمرک ، کیفیت سویا و مرغ را کاهش داد و تولید مرغ را از 110 میلیون به 87 میلیون کاهش داد. گفت وجود دارد. مرغ تحریک می شود.
کمالی سروستانی افزود: اضطراب سرمایه ای و قیمت بالای دارو در بین مرغداران و تولیدکنندگان عامل دیگری در کاهش مرغ گرم میدان بهمن است.

رئیس دفتر زندان های دولتی در تهران همچنین گفت که قیمت مرغ بیش از 2400 تن است و بیش از حد فروخته می شود و تخلف می شود.
“محمدعلی اسفنانی” افزود: “ما در حال تهیه مرغ با قیمت بالاتر از قیمت مصوب هستیم.”

خروج از نسخه موبایل