” کشاورزی قراردادی “محوری‌ترین اقدام در دولت سیزدهم است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی پیمانی اصلی ترین وظیفه وزارت جهاد کشاورزی در این دولت خواهد بود و عزت و اقتدار کشاورزان ما در گرو اجرای کشاورزی پیمانی است.

به گزارش گزارشگر یک، به نقل از وزارت جهادکشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد گفت: معاون وزیر و مدیران محلی در جلسه هماهنگی تشریح سیاست های اجرایی، تنظیم بازار و نظارت بر توزیع پایه محصولات کشاورزی که در میانه برگزار شد، شرکت کردند. سازمان جهاد کشاورزی سالن توسعه جهاد کشاورزی. وی گفت: از وزارت جهاد کشاورزی انتظار داریم در همه استان ها پایگاه های امنیت غذایی ایجاد کند.

این قرارگاه باید مجموعه ای قوی در استان باشد و همه مسائل کشاورزی روی این قرارگاه تصویب شود و مهمترین بخش تنظیم بازار، قرارگاه امنیت غذایی است که توسط روسای سازمان های جهاد کشاورزی نیز شناسایی می شود. ” او اضافه کرد. این اردو در استان آنهاست.» آنها دستور می دهند.

ساداتی نژاد ادامه داد: ستاد امنیت غذایی مصوبه ستاد اقتصادی دولت و ستاد امنیت غذایی محلی نیز در ستاد تنظیم بازار مصوب شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: در شرایط سخت کشور مسئولیت کل زنجیره از مزرعه تا میز ناهارخوری تا بازاریابی و کنترل بازار به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است که ما از این مسئولیت استقبال می کنیم. “

وی افزود: سازمان مرکزی تعاون روستایی باید به دنبال توزیع هوشمند محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی و توزیع هوشمند آن در تمام استان ها تا پایان سال 1400 باشد.

ساداتی نژاد ادامه داد: تعاونی های روستایی در تلاش برای توزیع هوشمند میوه شب عید در استان تهران هستند و از استان می خواهیم هر چه سریعتر توزیع هوشمندانه با سامانه بومی را آغاز کند.

او گفت: “ما قویاً به واگذاری کار به سازمان ها و بخش خصوصی اعتقاد داریم.”

ساداتی نژاد گفت: کشاورزی پیمانی وظیفه محوری وزارت جهاد کشاورزی در این دولت خواهد بود و عزت و اقتدار کشاورزان ما در گرو اجرای کشاورزی پیمانی خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: کشاورزی قراردادی شاخص ارزیابی ما در استان ها خواهد بود زیرا باید به سمت کشاورزی قراردادی برویم که کشاورزان را برای بهبود معیشت و افزایش بهره وری و تولید حمایت کند.

وی بر لزوم یافتن سرمایه گذاران بخش خصوصی به ویژه سرمایه داران صنعتی برای ایجاد صنعت تحول آفرین در استان تاکید کرد. بو کشیدن

ساداتی نژاد گفت: این دولت مردمی است و مردمی ترین بخش آن وزارت جهاد کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باید به بخش گسترش کشاورزی توجه بیشتری شود، افزود: توسعه کشاورزی سنتی، اجرای الگوهای رو به رشد و بهبود بهره وری در گرو توجه به توسعه است، بنابراین بخش گسترش کشاورزی باید با استفاده از برنامه ها ارتقا یابد: این ظرفیت بخش خصوصی است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل