گران‌ترین خانه‌های آسیا در کدام کشورهاست؟

هنگ کنگ گرانترین مسکن در آسیا را در اختیار دارد و یکی از اصلی ترین دلایل آن رقابت بسیار بازار مسکن است.

به گزارش گزارشگر یک ، “گزارشگر یک” علاوه بر این نوشت: این کشور نه تنها دارای گران ترین خانه های آسیا بلکه گرانترین خانه های جهان در هنگ کنگ است. میانگین قیمت خرید مسکن در هنگ کنگ آنقدر زیاد است که اجاره خانه ارزان تر از خرید خانه در این منطقه است. متوسط ​​قیمت خرید مسکن در این کشور 28570 دلار برای هر متر مربع است.

ژاپن دومین کشور گران قیمت در آسیا است. ژاپن یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه در این کشور 16 هزار و 322 دلار است.

به طور رسمی جمهوری سنگاپور ، سنگاپور ، به همراه پایتخت سنگاپور ، یک دولت-شهر در جزایر مالایا است. سنگاپور در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده است و کوچکترین کشور در جنوب شرقی آسیا است. این بازار با متوسط ​​قیمت 14373 دلار در هر متر مربع ، سومین بازار گران قیمت مسکن در آسیا را دارد.

به طور رسمی جمهوری خلق چین ، چین چهارمین کشور مستقل در شرق آسیا است. چین دارای 1.393 میلیارد نفر جمعیت است که میانگین قیمت مسکن آن در هر متر مربع 11829 دلار است و این کشور از نظر تولید ناخالص داخلی دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

هند پنجمین کشور گران قیمت در آسیا است. هند پنجمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. این کشور به طور متوسط ​​10 هزار و 932 دلار در هر متر مربع قیمت دارد و تایوان دارای گرانترین خانه ها در آسیا است. این کشور 23 میلیون نفر جمعیت دارد و متوسط ​​قیمت هر متر مربع مسکن در این کشور 10373 دلار است.

تایلند در مکان 7 قرار دارد. متوسط ​​قیمت هر متر مربع این کشور 5،266 دلار است که در فیلیپین رتبه 8 را به خود اختصاص داده است. متوسط ​​قیمت هر متر مربع خانه های مسکونی در این کشور 3،952 دلار است.

کشورهای نهم و دهم آسیا با گرانترین خانه ها مالزی و کامبوج هستند که به طور متوسط ​​قیمت هر متر مربع به ترتیب 3441 و 2913 دلار است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل