گلزن‌ترین هافبک‌های حال حاضر دنیای فوتبال

بر اساس گزارش شفاف، وظیفه اصلی مهاجم گلزنی برای تیم است ، اما سایر بازیکنان در هر موقعیتی می توانند همین کار را انجام دهند. همه تیم های بزرگ اروپایی حداقل یک مهاجم در تیم خود دارند.

داشتن یک هافبک که علاوه بر گلزنی مهاجمان می تواند به طور مداوم گل بزند ، یک امتیاز بزرگ برای تیم است. آنها معمولاً بازیکنان ماهری از نظر فنی هستند که در طراحی گلها به اندازه مهارت در گلزنی مهارت دارند.

شاهد این بودیم که هافبک ها گل های زیادی برای تیم های اروپایی به ثمر می رسانند ، اما پس از مدتی روند گلزنی برای این بازیکنان متوقف شد. اما هنوز برخی هافبک ها تحت فشار گلزنی خوب برای تیم هستند.

در این گزارش ، عملکرد پنج هافبک گلزن در دنیای فوتبال را بررسی می کنیم.

1- برونو فرناندز – منچستریونایتد

برونو فرناندز این یکی از بهترین خریدهای لیگ برتر در سال های اخیر بوده است. ورود او به اولدترافورد به تیم ضعیف اوله گونار سولشایر کمک کرد تا به یکی از بهترین تیم های لیگ برتر تبدیل شود.

شیاطین سرخ به بازیکنی نیاز داشتند که بتواند جرقه ای خلاقانه به خط هافبک تیم بیفزاید. فرناندز کارهای بیشتری برای تیم انجام داد و انجام داد. او نه تنها پاس های فوق العاده ای به مهاجمان منچستریونایتد داد ، بلکه اولین زن پنالتی زن منچستریونایتد بود.

این هافبک پرتغالی نیز سابقه گلزنی قابل قبولی دارد و در دیدارهای مهم شیاطین سرخ گلزنی کرده است.

او تا به حال بهترین هافبک در پنج لیگ برتر اروپا در زمینه گلزنی است. این بازیکن 26 ساله در فصل 2021-2020 در 58 بازی در تمام مسابقات 28 گل و 17 پاس گل داده است.

2- توماس مولر – بایرن مونیخ

توماس مولر اغلب به عنوان مهاجم دوم یا هافبک هجومی بایرن بازی می کند. وظیفه اصلی این بازیکن 31 ساله اطمینان از زمان و فضای کافی برای شروع گلزنی روبرت لواندوفسکی است.

مولر مزاحمتی است که بازیکنان حریف باید در یک سوم دفاعی با آن کنار بیایند. او یکی از باهوش ترین فوتبالیست های روی کره زمین است و مدام سعی می کند حواس مدافعان حریف را منحرف کند یا فضای پشت آنها را بشکند. تیم ملی آلمان هم یک پاسور فوق العاده است.

مولر در فصل 2021-2020 در 15 بازی برای بایرن مونیخ 15 گل به ثمر رساند و 24 پاس گل داد. با این حال ، او در یورو 2020 ظاهر ناامیدکننده ای داشت.

مولر پس از دو سال دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شد. او در چهار بازی برای تیم ملی خود موفق به گلزنی یا پاس گل نشد. آلمان در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 حذف شد.

3- پدرو گونکالوز – اسپورتینگ لیسبون

وقتی اسپورتینگ لیسبون برونو فرناندز را به منچستریونایتد فروخت ، به نظر می رسید بدون او باشگاه دچار مشکل می شود. فرناندز یک بازی ساز خلاق و یک گلزن ماهر است. با این حال ، اسپورتینگ به زودی به دنبال پدرو گونکالوز با ویژگی هایی شبیه به فرناندز بود.

گونکالوز در حال حاضر یکی از بهترین هافبک های گلزن جهان است. در فصل 2021-2020 ، او در 37 بازی برای اسپورتینگ لیسبون 23 گل به ثمر رساند.

این بازیکن 23 ساله فصل جدید را آغاز کرده و در دو مسابقه سه گل به ثمر رسانده است. او در ارسال پاس و به پایان رساندن دروازه های مقابل بسیار خوب است و همیشه می تواند مورد توجه یکی از باشگاه های بزرگ اروپا قرار گیرد.

4- مارکوس یورنته – اتلتیکو مادرید

مارکوس یورنته یکی از بهترین بازیکنانی است که در پست های مختلف بازی کرده است. او می تواند در هر جای خط میانی و همچنین به عنوان وینگر یا مدافع کناری بازی کند. یورنت پس از پیوستن به اتلتیکو مادرید و سپس ترک رئال مادرید در سال 2019 به رهبری دیه گو سیمئونه عملکرد خوبی داشت.

در فصل 2021-2020 ، یورنته در 45 بازی 13 گل و 12 پاس گل داد. او یک هافبک همه کاره است که حضور خستگی ناپذیر او می تواند برای حریف مزاحم باشد.

توانایی یورنته به عنوان هافبک دفاعی ستودنی است. او همچنین در گرفتن توپ و پرتاب ضربات خوب مهارت دارد ، بنابراین همیشه مراقب یک چهارم نهایی و محیط اطراف است.

5. کوین دی بروین – منچسترسیتی

کوین دی بروین یکی از بهترین هافبک های حال حاضر فوتبال جهان. بدون شک این بازیکن یکی از بهترین هافبک های دنیای فوتبال است.

دی بروین موتور هدایت منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا بود. توانایی او در ارسال پاس هایی که دیگر بازیکنان حتی به آن فکر نمی کردند از او یک بازیکن خطرناک می سازد.

فصل 2021-2020 بهترین فصل دی بروین از نظر گلزنی نبود. با این حال ، او در این فصل در 40 بازی 10 گل زده و 18 پاس گل داده است.

دی بروین توانایی شوت زدن با هر دو پا را دارد ، اما کنترل دروازه حریف برای دروازه حریف کار آسانی نیست.

خروج از نسخه موبایل