گن لاغری درجه یک

همانطور که می‌دانید قصد بسیاری از افراد در ورزش کردن کاهش وزن و تناسب اندام است. افراد می‌توانند با استفاده از انواع شکم بند لاغری فرایند لاغر شدن خود را سرعت ببخشند. شکم‌ بند لاغری یا همان گن لاغری یکی از محصولاتی است که در جهت کاهش وزن استفاده می‌ شود. از این محصول جهت آب کردن چربی‌ های پهلو و شکم استفاده می‌ کنند. انواع شکم بند لاغری در مدل‌ های مختلف در بازار وجود دارد. یکی از انواع این مدل ها شکم بند لاغری الکتریکی می باشد. این شکم بندها با افزایش جریان خون و دمای بدن در مدل‌ های الکتریکی با اعمال لرزش چربی‌های شکم و پهلو را از بین خواهند برد.

البته نکته حائز اهمیت این است که برخی از شکم بندها به سفت شدن عضلات قسمت شکم و پهلو نیز کمک می‌ کنند و در سفت شدن آنها تاثیر بسزایی دارد. همانطور که می‌دانید تناسب اندام و لاغری دغدغه بسیاری از افراد است. به همین علت افراد زیادی اقدام به تهیه انواع شکم‌ بند لاغری می‌ کنند. در نتیجه اگر قصد خرید شکم بند لاغری را دارید و از آنجایی که دارای انواع مختلفی است کمی سردرگم هستید و نمی‌ دانید کدام یک از این انواع برای شما مناسب‌ تر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با انواع شکم بند لاغری و قیمت گن لیفت باسن و راهنمای خرید آن آشنا کنیم.

شکم بند لاغری چیست

قبل از اینکه به انواع شکم‌ بند لاغری بپردازیم قصد داریم تا شما را به صورت کامل با این محصول آشنا کنیم. شکم‌ بند لاغری وسیله‌ ای است که در جهت کاهش چربی‌ های شکم و پهلو مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول به صورت کششی پهن می‌ باشد که به دور شکم و پهلوی فرد می‌ پیچد. قابل ذکر است که بیشتر مدل‌ های شکم بندهای لاغری دارای بست‌ های قابل تنظیم بوده و فرد می‌ تواند نسبت به سایز بدن خود آن را تنظیم کند. جالب است بدانید که به محض استفاده از انواع شکم بند لاغری افراد ۱ الی ۲ درجه دچار تغییر سایز می‌ شوند و سایز آنها کاهش پیدا می کند.

همچنین نقش بسیار پر رنگی در زیبایی اندام افراد دارد. شکم بند های لاغری محصولاتی بهداشتی هستند که کاربرد های مختلفی دارند. آن ها به شما کمک می کنند تا از عضلات شکم و کمر خود محافظت کنید و یا سرعت لاغری خود را افزایش دهید. شکم بند هایی که به منظور لاغری استفاده می شوند بسیار پرطرفدار هستند. این نوع از شکم بند ها شکم را جمع می کنند و از فشار آوردن به مهره های کمر و ستوان فقرات جلوگیری می کند و باعث می شود که قوس کمر ایجاد نشود که خود مزیت بزرگی محسوب می شود.

به شکم بندهای لاغری شکم بندهای چربی سوز نیز گفته می‌ شود که افراد را به زیبایی و تناسب اندام می‌ رسانند. جنس این کالا به گونه‌ ای طراحی شده است که از تبادل گرما و رطوبت در بین پوست و هوای اطراف جلوگیری می‌ کند. همین دلیل سبب تعریق فرد و چربی سوزی در ناحیه پهلو و شکم می‌ شود. البته نکته مهم این است که نمی‌ توانید انتظار داشته باشید که بدون رعایت رژیم غذایی درست و تحرک کافی و فقط تنها با استفاده از انواع شکم‌ بند لاغری به تناسب اندام مورد نظر خود برسید.

انواع شکم بند لاغری

شکم بندهای لاغری دارای انواع مختلفی هستند و در مدل‌ های بسیار متنوعی در بازار در دسترس عموم قرار گرفته‌ اند. به طور معمول شکم بندهای لاغری دارای ۲ نوع ساده و الکتریکی می باشند. اما هدف نهایی تمام انواع شکم‌ بندهای لاغری فشرده کردن چربی‌ ها، ایجاد گرما و کاهش سایز می‌ باشد. نکته حائز اهمیت این است که مهم نیست که کدام یک از مدل‌ های آن را انتخاب و خریداری می‌ کنید. باید توجه داشته باشید که کاربرد آنها سرعت بخشیدن به کاهش وزن در کنار تغذیه مناسب و تحرک کافی است و به تنهایی کاربرد چندانی ندارند. یکی دیگر از فواید انواع شکم بند لاغری به جز کاهش وزن محکم نگه داشتن کمر، ستون فقرات و کاهش فشار هایی است .

که به این دو نقطه وارد می‌ شود. در نتیجه کمر فرد در درست‌ ترین و بهترین حالت خود قرار می‌ گیرد. می‌ توانید مطمئن شوید که با استفاده از این شکم بندها در زمان تمرین آسیبی به کمر شما وارد نخواهد شد. همچنین افرادی که دارای شکم‌ های بزرگی هستند می‌ توانند با استفاده از این وسیله مشکل خود را حل کرده و به راحتی تمرینات خود را انجام دهند و سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن خود شوند. لازم به ذکر است که انواع شکم بند لاغری دارای محدودیت جنسی نمی‌ باشد و هم خانم‌ها هم آقایان می‌ توانند از انواع این محصول استفاده کنند.

گن شکم پهلو باقدرت فشردگی بالا  باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها میشود و قسمت بالای زانوها تا روی سینه (باسن ، ران ، سینه، شکم و پهلوها ) را می پوشاند. با فشار به ناحیه شکم، اشتهای شما را کاهش میدهد و باعث میشود شما سریعتر احساس سیری پیداکنید. همچنین باعث میشود شکم ، پهلو ، پا و باسن شما حالت طبیعی و نرمال، همچون یک ورزشکار به خود بگیرند. بر روی این گن لاغری یکسره میتوانید انواع تیشرت، پیراهن، لباس مجلسی ، لباس شب ، لباس خواب و هرنوع لباس دیگری را بپوشید و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

گن لاغری روسینه پادار ام‌ای باقدرت فشردگی بالا  باعث کاهش اندازه و حجم شکم و پهلو ها میشود و قسمت بالای زانوها تا روی سینه (باسن ، ران ، سینه، شکم و پهلوها ) را می پوشاند. با فشار به ناحیه شکم، اشتهای شما را کاهش میدهد و باعث میشود شما سریعتر احساس سیری پیداکنید. همچنین باعث میشود شکم ، پهلو ، پا و باسن شما حالت طبیعی و نرمال، همچون یک ورزشکار به خود بگیرند. بر روی این گن ساعت شنی شورت دار میتوانید انواع تیشرت، پیراهن، لباس مجلسی ، لباس شب ، لباس خواب و هرنوع لباس دیگری را بپوشید و در مجالس و مهمانی ها بدرخشید.

گن لاغری روسینه پادار ام‌ای کاملا به بدن میچسبد و به هیچ وجه سُر نمیخورد، لول و تا نمی شود. با بکارگیری الیاف مخصوصی که در تولید این گن به کار رفته هیچ گونه فنر، سیم، درز و زیپ در آن وجود ندارد و کاملا یک تکه است. همچنین امکان کشیده شدن از چهار طرف را دارا می باشد. جنس گن لاغری یکسره گن لاغری روسینه پادار ام‌ای ساخته شده از “الاستین” و “میکروفیبر پلی آمید” می باشد. با شستشوی مکرّر و یا ماندن در زیر نورآفتاب جهت خشک شدن هیچ تغییری نمی کند.

الاستین” قابلیت کشسانی و استرچ بالایی را برای پارچه به همراه دارد و به ثبات ابعادی بیشتر پارچه نیز منجر می شود. براحتی فرم و شکل بدن را به خود می گیرد، راحتی پوشش بیشتر و آزادی بیشتر بدن برای تحرک به وجود می آورد، باعث الاستی سیته بیشتر و شکل گیری یکنواخت تر و عدم زانو انداختن گن و جریان بهتر خون میشود. “میکروفیبر پلی آمید” نیز باعث می شود که گن چروک و نمدی نشود و همچنین جمع نگردد، به‌ راحتی شسته شده و به ‌سرعت خشک شود. پلی آمید بالاترین سختی و مدول کشسانی و همچنین جذب آب کم و حداقل جمع شدگی در اثر حرارت نسبت به الیاف مصنوعی دیگر را دارد.

خروج از نسخه موبایل