۱۶ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شد/روز بدون فوتی در کردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، فرزین رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 99 بیمار مبتلا به بیماری انسداد قلبی در بیمارستان های استان کردستان بستری هستند.

وی گفت: با توجه به آمار بستری که توسط شهر در استان کردستان انجام شده است ، وی گفت: سنندج با 60 بیمار ، سقز با 8 بیمار ، مریوان: بیماران با 8 ، قروبه تعداد 12 نفر ، بیجار (4) ، کامیاران (5) ، بانه (2) تعداد بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در این منطقه بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 31 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در حال حاضر در بخش ویژه (اوه تو. سلام) پذیرش.

رضایی گفت: در 24 ساعت گذشته هیچ مرگ و میر در منطقه از بیماری عروق ویروس کرونا رخ نداده است و تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا در کردستان از ابتدا تا به امروز 433 نفر است.

از این تعداد ، سقز 82 ، سنندج 150 ، 38 است قروبهبیجار 25 نفر ، بانه 33 نفر ، مریوان 25 نفر ، کامیاران 38 نفر ، دیواندره 32 نفر ، 10 نفر دهگلان آنها بر اثر بیماری قلبی قلب درگذشت ، همه مطابق دستورالعمل های مربوط به صورت بهداشتی دفن شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به شهروندان گفت: “مسافت اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستشوی منظم دست با آب و صابون ، از اصول بهداشتی و اقدامات مهار پیروی کنید تا ویروس کشنده از بین برود. در غیر این صورت ، تعداد افراد آلوده افزایش می یابد. ” و ما شاهد کرونا در استان ها خواهیم بود.

خروج از نسخه موبایل