۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه قزوین برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از قزوین؛ جلسه هم اندیشی سپاه با اصحاب رسانه عصر یکشنبه در محل سپاه قزوین برگزار شد. 

در این نشست که سردار آتانی فرمانده سپاه استان، حجت الاسلام یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه استان، سرهنگ رفیعی معاون آموزش عقیدتی سپاه و خبرنگاران حضور داشتند در خصوص دستاوردهای عملیات (وعده صادق) مطالبی بیان شد. 

۲۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه قزوین برگزار می شود

سرهنگ جواد رفعتی معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران قزوین به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع خبرنگاران گفت: هفته عقیدتی سیاسی سپاه از هفتم تا ۱۳ اردیبهشت تعیبن شده که برنامه های متنوعی در این ایام پیش بینی شده است. 

وی افزود: در این هفته بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در سپاه و بسیج برگزار می شود که برخی با روز معلم هم مشترک شده است. 

رفعتی تصریح کرد: نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس، غبار روبی مزار شهدا با حضور آحاد بسیجیان، خلاصه نویسی کتاب از آثار شهید مطهری در سپاه و رده های مقاومت و تجلیل از مقالات برتر از برنامه های این هفته است.

رفعتی بیان کرد: همایش حکمت مطهر با حضور روسای عقیدتی سیاسی و معلمان بازنشسته، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی از آثار شهید مطهری و فروش کتاب با تخفیف به علاقمندان و کارکنان و بسیجیان از دیگر اقدامات این هفته است.

وی گفت: هفته سلامت با حضور گروههای مختلف در همایش پیاده روی با حضور معلمان و بسیجیان و اهدای جوایز به قید قرعه به منتخبان در این ایام پیش بینی شده است. 

معاون آموزش و تربیت عقیدتی سیاسی سپاه تصریح کرد: دیدار با امام جمعه و سخنرانی پیش از خطبه ها توسط فرماندهان سپاه و تقدیر از معلمان و کارگران نمونه و دیدار با خانواده شهدای عقیدتی سپاه و مدافعان حرم و شهدای معلم در هفته عقیدتی پیش بینی شده است. 

هفته عقیدتی سیاسی سپاه از هفتم تا ۱۳ اردیبهشت تعیبن شده است. 

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل