۳۰ پروژه نیمه‌تمام در اردبیل نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سجاد انوشیروانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: 12 میلیارد تومان بودجه ای بود که سال گذشته به دبیرخانه ورزش و جوانان ابلاغ شد که با 6.5 میلیارد تومان کسری مواجه شد و توانست تا پایان آبان ماه اعتبار را تامین کند. در طول چهار ماه گذشته، ما سال ها برای پرداخت منابع خود با مشکل مواجه بوده ایم.

وی افزود: با توجه به بدهی هنگفت وزارت امور خارجه و هیئت ورزشی، بازپرداخت بدهی ها را در سال 1400 در اولویت قرار دادیم و تلاش کردیم تا بی عدالتی و بلاتکلیفی مدیریت سابق با مسئولیت سنگین این بخش را رفع کنیم. دوره.» بیایید آن را جمع بندی کنیم.

دبیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در بحث تکمیل پروژه های زیربنایی و نیمه تمام با فعالیت های مناسب انجام شده در حوزه های عمرانی، ورزشی و جوانان تلاش می کنیم این پروژه ها را تامین کنیم. 150 میلیارد تن اعتبار مورد نیاز بود. لطفا این پروژه را تکمیل کنید.

انوشیروانی افزود: 16 پروژه ورزشی در مرحله اجرای ماده 48 برای فسخ قراردادها و رفع مشکلات پیمانکاران، نیازمندی ها پرداخت شده و در هر شهرستان 3 تا 6 پروژه فعال شده است.

30 پروژه نیمه تمام اردبیل به 80 میلیارد تن اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین شهر با تزریق منابع و اعتبار در پروژه های نیمه تمام مشغول به کار هستند که از نمونه های آن می توان به کوی شهری، استادیوم خلخال و طرح های توسعه ورزش روستایی و شهری اشاره کرد. هشجین تلاش کرده ایم با تامین اعتبارات لازم و توزیع متوازن این پروژه ها را احیا کنیم.

انوشیروانی در ادامه میانگین سرانه ورزشی در کشور را نیم متر مربع و فضای باز را 46 سانتی متر عنوان کرد. -پروژه انجام شده

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: وی افزود: تا پایان سال 8 طرح ورزشی در نقاط مختلف استان اجرا می شود که نیمی از ورزش ها را احیا می کند.

انوسیروانی برای رفع عیب وی با اشاره به تعمیر پروژه عمرانی گفت: در برخی روستاها و مناطق فقیرنشین، سالن های ورزشی نیاز به تعمیر و بهسازی دارند. احصا در 250 مجموعه ورزشی تحت پوشش مشکلات شناسایی شد که از این تعداد 87 سالن دچار آسیب های مختلف شدند.

وی گفت: تاکنون 25 سالن از این تعداد بهسازی و نوسازی شده است و در سال آینده اعتباری برای بهسازی و نوسازی سایر قسمت های سالن ورزشی خواهیم داد.

انوشیروانی به نمایندگی بنیاد برای مستضعفان در توسعه سالن ورزشی گرمی اشاره کرد. خوبهخلخال و کوثر یادآور شد و خاطرنشان کرد: در بازدیدی که اخیرا از رئیس بنیاد مسکن داشتیم 10 میلیارد تومان اعتبار درخواست کردیم و تصمیم گرفتیم بخش قابل توجهی از این منابع را برای تعمیرات و تکمیل محصولات نیمه تمام مصرف کنیم. گرمی، خلخال و هشجین صبح.

وی همچنین به مجموعه ورزشی ایثار گرمی اشاره کرد و گفت: این مجموعه تنها 8 میلیارد تن نیاز داشت که با همکاری بنیاد مستضعفان در حال تکمیل و آغاز به کار است.

خروج از نسخه موبایل