6 دلیل استقبال مردم از فروشگاه های اینترنتی

حتما برای شما هم پیش آمده برای خرید حضوری کالای مورد نظرتان پس از تحمل کردن شلوغی ها و ترافیک و سختی های جای پارک موفق به پیدا کردن کالای مدنظرتان نشده باشید! در بهترین حالت ممکن است به خاطر قیمت با فروشنده به چک و چونه افتاده باشید. همچنین به دلیل تنوع محدود کالاها، امکان مقایسه برایتان مهیا نیست و ممکن است خریدتان چندان چنگی به دل نزند.

رشد و پیشرفت تکنولوژی باعث ورود اکثر کسب و کارها به دنیای دیجیتال شده است. کسب و کارهای اینترنتی از جمله تحولات بزرگ و پر سود دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه دلایل استقبال مردم از خرید های اینترنتی و لزوم فروشگاهها به طراحی سایت را برایتان شرح می‌دهیم.

دلایل استفاده از طراحی سایت برای فروشگاه

  1. دامنه انتخاب بیشتر و امکان مقایسه

در هنگام خرید درست است اکثر مردم قصد خرید فقط یک محصول را دارند، اما همیشه شیفته دیدن تنوع بالای محصولات هستند.

 به دلیل چیدمان نامناسب فروشگاه های فیزیکی و محدود بودن موجودی آنها یک دلزدگی برای مشتری ایجاد می کند و آن طور که باید و شاید استقبال نمی‌شود.

برعکس در فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا، ترب و بانی مد و غیره لیستی از تمام محصولات موجود با درج قیمت و جزئیات کامل روبرو می شوند، که امکان مقایسه میان محصولات را برایشان فراهم می آورد و در نهایت به یک خرید معقولانه تر و بهتر ختم می‌شود.

  1. قیمت مناسب در فروشگاه های اینترنتی

 این جزء ذات ما انسانهاست که به دنبال مناسب ترین قیمت ها در کالاهای مشابه هستیم. جالب است بدانید در فروشگاه های اینترنتی قیمت تمام شده محصول به نسبت محصولات فروشگاه های حضوری مناسب تر تمام می شود؛ چون هزینه هایی اعم از اجاره مغازه، هزینه های برق، مالیات، حمل بار و غیره را شامل نمی شود.

  1. راحتی بیشتر

همه عاشق این هستند که علاوه بر اینکه یک خرید با صرفه و خوش قیمت داشته باشند، خیلی راحت و بی دردسر بتوانند آن را تهیه کنند. در خریدهای اینترنتی نه خبری از حمل بار برای مشتری است و نه از هیاهو و ترافیک و جای پارک.

خیلی از افراد که در جاهای دور افتاده و در روستاها ساکنند و دسترسی کامل به فروشگاه‌های حضوری با تنوع بالا ندارند، می توانند در هر زمان از شبانه روز و براحتی با مراجعه به سایت فروشگاه ثبت سفارش انجام دهند.

  1. صرفه جویی در زمان

پول و زمان دو گنج با ارزشی است که هر کس برای صرفه جویی و استفاده بهتر از این دو مقوله همه تلاششان را می‌کنند.

 به جای چرخ زدن و گشتن های بیهوده در خیابان های پر ترافیک شرط که در اکثر مواقع دست خالی به خانه برگردیم، می توانید با صرف وقت محدود در سایت های فروشگاه های اینترنتی در کمترین زمان ممکن محصول موردنظرتان را تحویل بگیرید.

  1. نظر و کامنت مشتریان

خیلی ها دوست دارند زمانی که یک جنس را می خرند، نظر مصرف کننده را راجع به آن محصول بدانند.

 در فروشگاه اینترنتی کاربر می‌تواند نظر دیگر مشتریان را راجع به آن محصول بخوانند و یا با مشاهده سیستم های نظرسنجی، ثبت بازخورد و ارزش دهی به کالاها جهت داشتن یک خرید بهتر اقدام کنند.

بهترین روش برای طراحی سایت فروشگاه

نکته مهمی که گفتن آن بسیار حیاتی است این است که داشتن سایت برای فروشگاه های اینترنتی اصول و قواعدی دارد. و نمی‌توان از آن سرسری گذشت. به هر حال اگر تمایل به ساخت سایت برای فروشگاهتان دارید حتما باید خیالتان را بابت فاکتورهای مهمی مانند بهینه بودن سایت از لحاظ سرعت و کیفیت، کپی رایتینگ دقیق محصولات، سئو، داشتن رابط کاربری آسان و ساده وغیره راحت کنید.

برای طراحی سایت کاشان  ما به شما آکادمی استاد سربند را معرفی می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که این شرکت با به کارگیری افراد متخصص و کاربلد در حوزه دیجیتال مارکتینگ و طراحی نرم‌افزار، بهترین و باکیفیت ترین سایت را با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان ممکن انجام می دهند.

خروج از نسخه موبایل