خرید سی پی کالاف با تضمین قیمت

سی پی کالاف دیوتی؛ رمز ورود به دنیای کالاف دیوتی

کالاف بازها می دانند که سی پی کالاف (CP)، ابزار لازم برای قدرت نمایی و لذت بیشتر در COD : Mobile  است. اگر شما هم گیمر موبایل هستید حتما با کالاف دیوتی موبایل و اهمیت خرید سی پی کالاف موبایل ارزان آشنایی دارید. خرید سی پی کالاف دیوتی جزء لاینفک این بازی بری گیمرهاست. بازی کالاف دیوتی در تمام پلتفرم ها از قبیل: کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس، گوشی موبایل و … اجرا می شود. COD تا به اکنون در بیش از ۱۵ مجموعه متفاوت عرضه شده است، که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های برجسته ای بوده و توانسته اند جایگاه ویژه ای در صنعت گیم پیدا کنند.

کالاف بازها می دانند که سی پی کالاف (CP)، ابزار لازم برای قدرت نمایی و لذت بیشتر در COD : Mobile  است. اگر شما هم گیمر موبایل هستید حتما با کالاف دیوتی موبایل آشنایی دارید. خرید سی پی کالاف دیوتی جزء لاینفک این بازی بری گیمرهاست. بازی کالاف دیوتی در تمام پلتفرم ها از قبیل: کامپیوتر، پلی استیشن، ایکس باکس، گوشی موبایل و … اجرا می شود. COD تا به اکنون در بیش از ۱۵ مجموعه متفاوت عرضه شده است، که هر کدام دارای امکانات و ویژگی های برجسته ای بوده و توانسته اند جایگاه ویژه ای در صنعت گیم پیدا کنند.

بازی Call Of Duty یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال

بازی Call Of Duty یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال، شوتر و اکشن است و در لیست بازی ‌های برتر و پرطرفدار سبک Battle royale از‌جمله: PUBG، فورتنایت، فری فایر و … قرار می گیرد.  جالب است بدانید که بازی کالاف دیوتی نحستین بار در سال ۲۰۰۳ ساخته و عرضه شد. شرکت های سازنده این بازی کمپانی های اکتیویژن، اینفینیتی وارد و Treyarch هستند.  Call of Duty 4: Modern Warfare، بلک اپس، بلک اپس ۲ و بلک اپس ۳ از  جمله بازی‌هایی هستند که  کمپانی تری‌آرک (Treyarch) در طراحی، ساخت و پیشرفت این بازی ها نقش  بسزایی داشته ‌است. نسخه موبایلی این بازی با عنوان Call Of Duty: Mobile توسط شرکت اکتیویژن (Activision) و  با همکاری شرکت Tencent ساخته و به بازار عرضه شده است.

3 روش برای دریافت سی پی رایگان

شما می‌‌‌توانید بدون پرداخت هزینه نیز سی پی جمع‌آوری کنید. البته این روش چندان به کار گیمرها حرفه‌ای نمی‌آید. چرا که از طریق رایگان نمی‌توان پول آن‌چنانی به دست آورد. در ادامه بهترین روش‌های ‌جمع‌ آوری رایگان پول بازی کال آف دیوتی را با هم بررسی می‌‌‌کنیم

انواع سی پی ارزان کالاف موبایل

همانطور که گفتیم سی پی کالاف موبایل این روزها یکی از پرطرفدارترین ارزهای درون بازی است که یکی از دلایلش انواع مختلف آن است. البته اشتباه نکنید! سی پی ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند بلکه قیمت ، زمان شارژ و تعداد سی پی هاست که باعث دسته بندی آنها با نام های مختلف شده است بنابراین بهتر است در ادامه مروری بر انواع سی پی کالاف دیوتی موبایل داشته باشیم :

خرید سی پی دوبل

سی پی دوبل کالاف دیوتی موبایل درواقع یکی از رویدادهای فوق ویژه این بازی محسوب میشود که در آن هرچقدر cp خریداری کنید بازی نیز به شما همان مقدار هدیه میدهد! به بیانی ساده تر اگر 400 سی پی کالاف دیوتی خریداری کنید بازی نیز به شما 400 سی پی بصورت هدیه و کاملا رایگان خواهد داد و مجموعا 800 سی پی کسب خواهید کرد! این رویداد در قالب آفر یک یا دو ماهه و در مناسبت های خاص در بازی فعال میشود که میتوانید آن را از جمینجا خریداری نمایید.

خرید سی پی زمانبر

سی پی زمانبر کالاف موبایل یکی از محبوبترین ها در میان بازیکنان است چراکه بواسطه روش شارژ مخصوصی که دارد میتوان حجم بالایی از سی پی را با قیمت ارزان خریداری نمود بنابراین اکثرا افرادی که میخواهند از گردونه شانس کالاف دیوتی موبایل استفاده کنند به سراغ این نوع سی پی میروند. البته لازم به ذکر است همانطور که از اسمش نیز مشخص هست شارژ cp زمانبر در اکانت بازی معمولا کمی طولانی بوده و بین 3 تا حداکثر 6 ساعت انجام میشود

خرید سی پی فوری

سی پی فوری کالاف دیوتی موبایل درواقع همان cp معمولی است که به لطف کارشناسان جمینجا بصورت تقریبا آنی و کمتر از 15 دقیقه برای شما شارژ میشود! این نوع سی پی توسط کارت های اعتباری (ویزا و مستر کارت) بصورت کاملا قانونی خریداری شده و گارانتی بن اکانت نیز دارد یعنی اکر تا 24 ساعت بعد از خرید سی پی کالاف موبایل از ما اکانت شما بن شد ، مجموعه جمینجا بطور کامل هزینه اکانت بازی را تقبل میکند

مودهای بازی را بهتر بشناسید

شرکت اکتیویژن که سازنده مجموعه کالاف دیوتی است این بازی را تقریبا در تمامی پلتفرم ها ازجمله کامپیوتر ، پلی استیشن ، گوشی موبایل و … ارائه کرده است که البته در هر پلتفرم کاملا جدا از دیگری و دارای امکانات و ویژگی های برجسته ایست اما یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های بازی کالاف دیوتی موبایل مودهای بسیار متنوع آن است. سازندگان این بازی برای افزایش جذابیت و هیجان‌انگیزتر شدن آن، حالت‌ها بازی مختلفی را در آن تعبیه کرده‌اند. حالت‌هایی که می‌تواند هر گیمری را هیجان‌زده کند. از جمله این حالت‌ها می‌توان به دومینیشن (Dominition) و تیم دث مچ (Team Deathmatch) اشاره کرد.

در ابتدای بازی حالت‌هایی مانند مسابقه گروهی و Deathmatch در مقابل شما قرار می‌گیرد که برای افراد مبتدی گزینه مناسبی است. در نظر داشته باشید که در این نوع مسابقه‌ها هم میتوان سی پی مناسبی به دست بیاورید اما با خرید مستقیم و بی واسطه از سایت‌ جمینجا می‌توانید با سلاح‌های شخصی‌سازی شده خودتون در بازی حضور داشته باشید و از همان ابتدا به عنوان یک بازیکن برتر جلوه کنید. نکته‌ای که درباره این بازی وجود دارد این است که در بازی کالاف دیوتی موبایل، برخی آیتم‌ها مانند UAV وجود دارند که نمونه آن‌ها را در بازی‌های دیگر نمی‌بینیم. شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، اقدام به استفاده از این آیتم‌ها کنید.

کالاف دیوتی موبایل برخلاف بسیاری از بازی‌های شوتر و اکشن موبایلی، دارای مودهای مولتی پلیر و بتل‌رویال نیز میباشد. این امر نیز در بسیاری از بازی‌های این سبک مانند فورتنایت و پابجی مشاهده نمی‌شود. بتل رویال حالتی است که در آن حدودا 100 بازیکن در یک نقشه بزرگ پراکنده می‌شوند و تلاش می‌کنند تا با از میان برداشتن یکدیگر پیروز نبرد شوند البته لازم به ذکر هست که در ابتدا نه لباس جنگی مناسب و نه سلاح خاصی دارید پس باید با جست و جوی در مپ آیتم‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید.

اهمیت خرید cp کالاف موبایل ارزان

ارزش cp کالاف موبایل ارزان در جایی مشخص میشود که با شرکت در بتل های مختلف لول آپ میکنید. اکنون که جزو بازیکنان سطح بالا هستید برای رقابت با دیگران باید سلاح های متنوع تر بدست آورید همچنین سلاح های فعلی را نیز ارتقا دهید تا بر قدرت آنها افزونه شود! تمامی این موارد رو سی پی کالاف دیوتی موبایل برای شما انجام میدهد پس در واقع با داشتن آن به ‌آیتم‌ها و محصولات ویژه بازی دسترسی پیدا خواهید کرد. زمانی که به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل میشوید همواره به دنبال روش‌هایی هستید که قابلیت‌های خود را در بازی‌ افزایش دهید. یکی از بهترین روش‌های این کار ، خرید پول‌های درون آن بازی‌ است. گیمرها با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانند به انواع اپراتورها ، لباس‌ها ، اسلحه و اسکین های این بازی دسترسی داشته باشند.

خروج از نسخه موبایل