تکنیک‌های عالی برای افزایش لایک اینستاگرام

مقدمه‌ای بر افزایش لایک در اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام به منبع درآمد بسیاری از افراد تبدیل‌شده‌اند؛ اما کسب درآمد در اینستاگرام کار آسانی نیست و برای اینکه یک صفحه اینستاگرام درآمدزایی داشته باشد، باید تعداد فالوورها و لایک های پست‌های خود را افزایش دهید. به‌طورکلی، هرچه تعداد لایک‌های شما در پست‌های اینستاگرام بیشتر باشد، محبوب‌تر می‌شوید و هر چه محبوب‌تر شوید، احتمال جذب تبلیغات و کسب درآمد بیشتر می‌شود؛ اما چگونه می‌توانیم تعداد لایک های اینستاگرام را افزایش دهیم؟

بهترین راه‌ها برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام: از هشتگ های محبوب و مرتبط استفاده کنید.

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در افزایش لایک پست‌های اینستاگرام دارند. سعی کنید برای همه پست‌های خود هشتگ های مرتبط و پرطرفدار انتخاب کنید و حداکثر تعداد هشتگ های مرتبط را برای هر پست اضافه کنید. این هشتگ‌ها باعث می‌شوند که پست‌های شما در بخش جستجو یا کاوش اینستاگرام ظاهر شوند و سایر کاربران وقتی هشتگ‌ها و عبارات مربوط به پست شمارا جستجو می‌کنند و پست شمارا لایک می‌کنند، آن‌ها را پیدا می‌کنند. مطمئن شوید که هشتگ های شما جالب و قابل جستجو هستند؛ بنابراین توجه به هشتگ ها یکی از راه‌های اصلی افزایش تعداد لایک در اینستاگرام است.

بهترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام: افزودن فیلترهای جذاب به عکس‌ها.

یک تصویر جذاب از عکسی که پست می‌کنید، پست را بیشتر دیده می‌شود و تعداد لایک‌ها را افزایش می‌دهد. یکی از عواملی که باعث محبوبیت بیشتر پست‌های شما می‌شود فیلترها هستند. سعی کنید عکس‌هایی را که می‌خواهید در اینستاگرام پست کنید با بهترین فیلترها جمع‌آوری کنید. برای این کار می‌توانید از اپلیکیشن های ویژه جلوه‌های عکس یا به‌اصطلاح ویرایش عکس استفاده کنید.

بهترین راه برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام: پست مربوط به رویدادهای آینده!

ارسال پست‌های مرتبط و محبوب یکی دیگر از راه‌های افزایش لایک پست‌های اینستاگرام شماست. به‌عنوان‌مثال، زمانی که به کریسمس یا هر رویداد دیگری نزدیک می‌شوید، عکس‌های مربوط به آن تبدیل به یک‌ترند می‌شوند و ارسال عکس‌های مربوط به آن رویداد در صفحه اینستاگرام شما می‌تواند منجر به افزایش لایک شود. البته به خاطر داشته باشید که باید هشتگ های مرتبط را انتخاب کنید تا پست‌های شما در اکسپلورر اینستاگرام قابل‌مشاهده باشد.

بهترین راه برای به دست آوردن لایک بیشتر در اینستاگرام: ارسال در یک موضوع محبوب.

تجربه نشان می‌دهد که کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا به موضوعات خاصی علاقه‌مند هستند و اگر بتوانید این موضوعات را بیابید و پست‌های مرتبط را منتشر کنید، مطمئناً بیشتر دیده خواهید شد و همین امر باعث افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود.

مثلاً ویدیوهای کمدی که در یک‌زمان در اینستاگرام محبوب شدند یا دوبله‌شده‌اند و … همگی موضوعاتی هستند که در یک‌زمان خاص محبوب می‌شوند. سعی کنید این موضوعات پرطرفدار را شناسایی کنید و پست‌های خود را تا حد امکان به آن‌ها پیوند دهید.

بهترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام: فعال باشید

هر چه بیشتر در اینستاگرام فعال باشید بیشتر دیده می‌شوید و طبیعتاً تعداد لایک های پست‌های شما افزایش می‌یابد. لایک کردن پست‌های افرادی که حتی نمی‌شناسید یکی از روش‌هایی است که می‌تواند منجر به لایک‌های بیشتر در اینستاگرام شود. درواقع این سؤال معمولاً و با لایک کردن یک پست لایک بک می‌گیرید!

فالو کردن افراد و گرفتن فالوور راه دیگری برای افزایش لایک در اینستاگرام است. همچنین سعی کنید نظرات خود را در زیر پست‌های مختلف افرا بگذارید و نظرات مرتبط را ارسال کنید. این کار باعث می‌شود که سایر کاربران شمارا ببینند، از صفحه اینستاگرام شما بازدید کنند و پست‌های شمارا لایک کنند. پس همیشه در اینستاگرام فعال باشید.

بهترین راه برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام: اکانت خود را در یک شبکه اجتماعی دیگر به اینستاگرام پیوند دهید.

همان‌طور که بارها اشاره کرده‌ایم، افزایش فالوور شما می‌تواند منجر به لایک بیشتر در اینستاگرام نیز شود. یکی از مؤثرترین روش‌ها در این زمینه، پیوند دادن سایر اکانت های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و غیره به‌حساب اینستاگرام خود است. به‌این‌ترتیب همه دوستان قدیمی شمارا پیدا خواهند کرد و به‌تدریج با افزایش تعداد فالوورها، تعداد لایک های پست‌های اینستاگرام شما نیز افزایش می‌یابد.

بهترین راه برای افزایش لایک اینستاگرام: خرید لایک از سایت‌های معتبر

خرید لایک یکی از بهترین گزینه‌ها برای افزایش لایکها در اینستاگرام است در این‌رو ما با شما هستیم و به شما تضمین کیفیت بهترین و باکیفیت‌ترین لایک اینستاگرام که در کمترین زمان ممکن بعد از ثبت سفارش یعنی استارت آنی می‌باشد را می‌دهیم، وب‌سایت دیجی فالوور باتجربه چندین ساله از اینستاگرام بهترین خدمات اینستاگرام را ارائه می‌کند.

بهترین راه برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام: عکس‌های باکیفیت و هنری.

موضوع دیگری که می‌تواند منجر به بازدید بیشتر پست‌های اینستاگرام شما و جلب‌توجه کاربران شود مربوط به اشتراک‌گذاری پست‌های باکیفیت و هنری است. مطمئن شوید عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌گذارید کیفیت بالایی داشته و با دوربین گوشی خوب گرفته‌شده‌اند.

عکس‌های هنری نیز بین کاربران اینستاگرام محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. برای مثال می‌توانید از افکت‌هایی مانند نوردهی طولانی یا نوردهی طولانی و سایر افکت‌های مشابه برای زیباتر شدن عکس‌های خود استفاده کنید؛ بنابراین ارسال عکس‌های باکیفیت و هنرمندانه یکی دیگر از راه‌های مؤثر برای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام است.

بهترین راه‌ها برای افزایش لایک در اینستاگرام: مکان‌های جدا

روش دیگری که برای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام بسیار مؤثر است، برجسته کردن مکان‌های مرتبط در پست‌های شماست. مکان‌ها اغلب در اینستاگرام جستجو می‌شوند و وقتی یک مکان را به پست خود اضافه می‌کنید، آن پست را قابل‌مشاهده می‌کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر به رستوران خاصی می‌آیید، از میز ناهارخوری عکس می‌گیرید و می‌خواهید آن را در اینستاگرام خود قرار دهید، حتماً نام آن رستوران را به‌عنوان یکی از برچسب‌ها در پست خود قرار دهید. به همین ترتیب، نام هر مکان دیگری را (در صورت امکان) به پیام‌های خود اضافه کنید.

بهترین راه برای افزایش لایک در اینستاگرام: تگ‌های اینفلوئنسر

اگر بتوانید از شخصی که اکانت اینستاگرامش آن‌قدر محبوب است که حداقل از شما محبوبیت بیشتری داشته باشد بخواهید اکانت شمارا در پست‌های خود تگ کند، شاهد افزایش چشمگیر فالوورها و البته تعداد لایک های پست‌های خودخواهید بود. این حتی راهی برای کسب درآمد شده است و افراد زیادی در اینستاگرام برای انجام آن پول می‌گیرند (با تگ کردن حساب‌های دیگر در پست‌های خود).

خروج از نسخه موبایل