سریال بی گناه چند شنبه ها میاد؟

سریال بی گناه چند قسمت است و چه روزهایی و از کجا پخش می شود؟

سریال بی گناه یکی از سریالهای جدید شبکه نمایش خانگی میباشد که توسط مهران احمدی کارگردانی شده است و بازیگران شناخته شده ای در آن بازی می کنند. لینک دانلود فیلم جذاب و زیبای بی گناه هم اکنون در سایت هت فیلم موجود می باشد.

سریال بی گناه چند قسمت است؟

این سریال 22 قسمت دارد و اگر استقبال از آن زیاد باشد فصل دوم این مجموعه نیز تولید خواهد شد و همه چیز بستگی به بازخورد مردم دارد.

زمان پخش سریال بیگناه

این سریال یکشنبه ها ساعت 8 صبح پخش خواهد شد

جالب است بدانید که این سریال داستانی تقریبا شبیه با سریال همگناه دارد در سریال «بی‌ گناه» مثل سریال «هم‌گناه» میبنیم که یک خانواده با کاراکترهای مختلف و داستان مجزا هرکدام از کاراکترها در جریان قصه اصلی نیز روایت خواهند شد فاصله افتادن بین عاشق و معشوق در زمان سن جوانی که سبب رخ دادن اتفاقاتی گردیده است و جان گرفتن قصه این عشق بعد از سال‌ها آنقدر بی‌شباهت به «هم‌گناه» نخواهد بود.

همان‌طور که در سریال «هم‌گناه»، میزان شخصیت‌ها و نسبت خانوادگی آن‌ها با هم، سبب شد مخاطبان گیج شوند و از همان اول داستان متوجه اتفاقات و جریانات قرار نگیرند در سریال «بی‌ گناه» هم سوالات و ابهاماتی  درمورد رابطه های شخصیت ها در ذهن مخاطب به وجود خواهد آمد احتمالا به زودی و پشت سر گذاشتن قسمت های دیگر این پیچیدگی حل خواهد شد در هر دو ساخته مهران احمدی و مصطفی کیایی نیز شاهد نمایش برشی از گذشته شخصیت‌ها در دوران جوانی و روایت بخشی از قصه به کمک فلاش‌بک بودیم.

ترکیب خوب بازیگران بی گناه

ترکیب گروه بازیگران سریال بی‌ گناه نیز خوب است. محسن کیایی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، آتیلا پسیانی و مهران احمدی، چهره‌های مشهور و محبوب سریال و ماهور الوند، هدیه بازوند و حسین پورکریمی نیز چهره‌های جوان‌تر «بی‌ گناه» هستند. «بهمن» و «فروغ» با بازی محسن کیایی و شبنم مقدمی همان زوجی هستند که قصه، ماجرای جدایی آن‌ها را روایت خواهد کرد.

تکرار سریال بی گناه

سریال بی گناه با توجه که پخش آن اینترنتی است دارای تکرار و بازپخش نیست و هر زمان بخواهید می توانید قسمت های پخش شده را در پلتفرم فیلیمو مشاهده نمایید.

بازیگران سریال بی گناه

 محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی، حسین پور کریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، با هنرمندی: مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی و با حضور: رویا تیموریان و آتیلا پسیانی از جمله بازیگران این مجموعه هستند. همچنین باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش نیز به عنوان چهره‌های جدید در این مجموعه معرفی می شوند.

یادداشتی درباره سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی

حکایت عشق و طمع‌ورزی

حالا و با نمایش سریال بی گناه که لیست بلند بالایی از بازیگران و عوامل حرفه‌ای سینما و تلویزیون را با خود به همراه دارد، بیش از گذشته می‌توان به تاثیرگذاری خانواده کیایی (مصطفی، محسن و میلاد) و نقش آن‌ها در سینمای امروز و تولید و اجرای پروژه‌های متعددی که در قالب سریال روانه شبکه نمایش خانگی کرده‌اند پی برد.

آن‌ها موفق به گردآوری تیم فعالی شده‌اند که از هسته اولیه یک طرح دوخطی تا شکل دهی به فیلمنامه (محسن کیایی هم به‌عنوان بازیگر و هم به‌عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت چشمگیری در این زمینه دارد) و سپس تولید و اجرای آن (مصطفی کیایی هم در مقام کارگردان و هم در جایگاه تهیه‌کنندگی تسلط خوبی بر روی اجرای پروژهای کوچک و بزرگ دارد) با اتکا به استانداردهای رایج و قابل قبول این روزها، مهارت و انسجام خاصی از خود نشان داده و حتی برای جنبه رسانه‌ای و تبلیغاتی پروژه مورد نظر هم ایده‌های اجرایی و خلاقانه خوبی را در نظر می‌گیرند (میلاد کیایی سال‌ها است که در زمینه روابط عمومی و تبلیغات فعالیتی چشمگیر دارد).

آن‌ها درست همانند یک شرکتی که تمام خدمات تولیدی و اجرایی را از صفر تا صد به مخاطب خودش ارائه می‌دهد، با اتکا به موفقیت‌هایی که در این زمینه پیدا کرده‌اند (فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مططفی کیایی یکی از پر مخاطب‌ترین فیلم‌های چند سال اخیر سینمای ایران شناخته شده و سریال همگناه هم یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود) حالا به چنان وزنه قابل اعتنایی تبدیل شده‌اند که به راحتی می‌توانند اعتماد سرمایه‌گذار و اشتیاق تماشاگر را برای اجرای یک پروژه جدید با خود همراه داشته باشند.

سریال بی ‌گناه که تشابه اسمی‌اش به سریال همگناه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دنباله‌سازی آن مجموعه موفق را به ذهن‌ها متبادر می‌ساخت، با اعلام اسامی عوامل دست‌اندرکار و حضور برادران کیایی در خط مقدم تولید و بازیگرانی که در هر دو مجموعه حضور ثابتی دارند، به حدس و گمان علاقه‌مندان برای تولید ادامه سریال پرمخاطب قبلی، پروبال بیشتری می‌داد. در این بین حضور مهران احمدی که بعد از کارگردانی دو فیلم پر فروش مصادره و سگ بند به جایگاه در خور اعتنایی در این زمینه دست پیدا کرده بود، بی‌ گناه را به یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در این روزها تبدیل می‌کرد.

اما نمایش اولین قسمت از سریال بی‌گناه، ضمن کشیدن خط بطلانی بر تمام آن حدس و گمان اولیه، از تجربه‌ای جدید در کارنامه محسن کیایی (به عنوان سرپرست نویسندگان فیلمنامه) خبر می‌دهد که این بار کوشیده است یک داستان معمایی تودرتو را با اتکا به روابط پیچیده خانوادگی و با استفاده از تکنیک ارائه اطلاعات به صورت قطره چکانی به تماشاگر عرضه کرده و او را در تعلیق روابط و شناخت شخصیت‌ها و سرنوشت آنان شریک نماید.

سریال بی‌گناه در همان قسمت اول، تماشاگرش را در برابر سیل عظیمی از حوادث و روابط پیچیده و تودرتو قرار می‌دهد که گهگاه می‌تواند به سردرگمی تماشاگر نیز بینجامد. اما با پیشرفت داستان و شناخت بیشتری که از شخصیت‌ها به دست می‌آید، حواث بوجود آمده نیز روندی منطقی به خود گرفته و باعث می‌شود که مخاطب برای پیگیری سرنوشت کاراکترهای پرتعداد داستان، اشتیاق فراوانی برای تماشای قسمت بعدی از خود نشان دهد.

داستانی که با حرص و طمع و اشتیاق به ثروت‌اندوزی آغاز می‌شود، با خیانت و قتل و داستانی عاشقانه ادامه پیدا کرده و با عبور از حوادث بسیار و اتکا به کاراکترهای پر تعدادش به موضوعات پر از بحث امروزه نیز نقب می‌زند و مسائلی چون جنبش می‌تو، احداث مزرعه بیت کوین و گروه‌های موسیقی زیرزمینی و کلیپ‌های ویدئویی ساخته شده از آن‌ها را هم پیش می‌کشد.

تکیه فیلمنامه‌نویسان سریال بر روی طراحی یک خانواده پرجمعیت که هر کدام از اعضای آن درگیری‌ها و خرده داستانی برای روایت کردن دارند، در کنار رفت و برگشت‌های زمانی که به تماشاگر از حوادث گذشته و تاثیرات آن در اتفاقات امروزه خبر می‌دهد، همه و همه باعث شده سریال بی‌گناه با مجموعه روایتهای گوناگونی به سراغ مخاطب بیاید که درهم‌تنیدگی آن‌ها، ذهن و هوش بینندگانش را برای درک صحیح اتفاقاتی که به وقوع پیوسته است به بازی می‌گیرد.

شاید برگ برنده سریال، همان ابهام و معمایی باشد که نویسندگانش در سایه ارائه تدریجی اطلاعات (که منجر به باز کردن بسیاری از گره‌ها و ابهامات در قسمتهای بعدی می‌شود) و وارد ساختن شخصیتهای جدیدی که تصور ابتدایی ما را درباره درام پیش رو را برهم می‌زنند، به آن دست پیدا کرده‌اند. ابهامی که همچون موتور محرک داستان عمل کرده و همچون یک داستان پلیسی و کارآگاهی، مخاطب را برای کشف دغدغه‌های کاراکترهایی همچون منوچهر و شخصیت پر از راز و رمزی چون استاد فرشباف کنجکاو می‌کند.

هنوز راه زیادی تا پایان سریال ۲۲ قسمتی بی‌گناه مانده است و بنابراین باید به انتظار نشست تا با نمایش قسمت‌های بیشتری از این سریال، شاهد پیچش‌ها و کشمکش‌هایی باشیم که رفتار دیروز و امروز شخصیت‌ها را به یکدیگر پیوند می‌زند.

برای دانلود سریال خارجی بیگناه کلیک کنید

افشاگری: در سریال بیگناه قسمت پنجم چه گذشت؟ +[پیشنهاد شرم آور استاد فرشباف]

در فلش بک‌های سریال بیگناه قسمت پنجم دیدیم که فروغ صندوقچه خاطراتش با بهمن را در چه روزی و چرا زیر درخت چنار چال کرد. با جزئیات سریال درخدمت شما هستیم.

سریال بی‌گناه در ژانر عاشقانه و رازآلود محصول 1401، توسط مهران احمدی ساخته شده است. محسن کیایی وظیفه نویسندگی آن را برعهده دارد. داستان این سریال در رابطه با مردی به نام بهمن مردانی است که برای کشف رازی که 25 سال پیش باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران باز گشته است. در قسمت 5 سریال بی گناه چه گذشت؟

در سریال بیگناه قسمت پنجم چه گذشت؟

سریال با فلش بکی شروع می‌شود. فروغ در حال چال کردن صندوقچه خاطراتش در زیر درخت چنار است. محتویان این صندوقچه را در قسمت یک دیدیم. زمانی که منوچهر به خانه پدری قدیمی فروغ رفت و زیر درخت چنار را گشت تا صندوقچه را بیابد.

اما منوچهر از کجا میدانست که صندوقچه‌ای زیر درخت چنار پنهان شده است که متعلق به فروغ است؟ او با خواندن رمان‌های فروغ شک کرده بود که داستان‌ها واقعی بوده و براساس زندگی فروغ نوشته شده است. که شک او درست هم از آب درآمد.

زمانی که خواهر فروغ از او می‌پرسد که چرا نامه‌های عاشقانه و خاطرات بهمن را چال می‌کند، فروغ جواب می‌دهد:

    بهمن دیگر مرده است.

ابریشم مادر فروغ که از حضور مهتاب معذب است، با چک کردن دوربین‌ها احساس می‌کند که او تهدیدی برای زندگی مشترک دخترش است. یلدا نیز انگ بی‌آبرویی را در فضای مجازی به استاد هنر (با بازی آتیلا پسیانی) زده است، غافل از اینکه بی‌آبروی اصلی پدر خودش استاد فرشباف است. استاد فرشباف در دیدارش با مهتاب (با بازی ویشکا آسایش) پیشنهادی شرم آور به او می‌دهد. البته که ابریشم و یلدا، هر دو از این اتفاقات بی‌خبر هستند. فرشباف (با بازی مسعود رایگان) به مهتاب می‌گوید:

    دلم میخواد بمونی و با من رفاقت کنی!

در طرف دیگر، دختری که یلدا را وادار کرد تا آبروی استاد کثرتی را ببرد، در واقع نقشه چیده بود تا به اهداف خودش برسد. بعد از رسیدن به هدفی که می‌خواست، ویس مکالمه یلدا و استاد کثرتی را با تیتری فجیعانه منتشر کرد؛ به این ترتیب یلدا دچار دسترس بدی شد. جانا در پی کشف حقایق، پیش خاله‌اش پروین رفت تا در رابطه با گذشته و بهمن سوالاتی کند. پروین به او گفت که:

    بهمن و بهرام برادر بودند، بعد از کشته شدن بهرام و ازدواج استاد و مامان، بهمن همیشه با ما زندگی کرد. به خاطر جریان سیاسی هم تو مخمصه گیر کرده بود که استاد کمکش کرد. یه جوری جونش رو به استاد مدیونه!

عوامل سریال بی‌گناه

    مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی

    تدوین: نیما جعفری جوزانی

    موسیقی: آرمان موسی پور

    جلوه‌های بصری: فرید ناظر فصیحی

    مدیر تولید: شهاب علی بخشی

    مدیر هنری صحنه و لباس: سیامک احصایی

    طراح صحنه و لباس: مهدی قوچانی

    طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی

    صدابردار: امیر نوبخت

    صداگذار: امین شریفی

    برنامه‌ریز: زینب نصرالهی

    دستیار اول کارگردان: محمد مهدی رسول‌زاده

    جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک

    مدیر تبلیغات: میلاد کیایی

    منشی صحنه: سعیده دلیریان

    عکاس: محسن کرمانی

    مجری طرح: محسن کیایی

    مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری

سریال بی ‌گناه که تشابه اسمی‌اش به سریال همگناه، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر دنباله‌سازی آن مجموعه موفق را به ذهن‌ها متبادر می‌ساخت، با اعلام اسامی عوامل دست‌اندرکار و حضور برادران کیایی در خط مقدم تولید و بازیگرانی که در هر دو مجموعه حضور ثابتی دارند، به حدس و گمان علاقه‌مندان برای تولید ادامه سریال پرمخاطب قبلی، پروبال بیشتری می‌داد. در این بین حضور مهران احمدی که بعد از کارگردانی دو فیلم پر فروش مصادره و سگ بند به جایگاه در خور اعتنایی در این زمینه دست پیدا کرده بود، بی‌ گناه را به یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی در این روزها تبدیل می‌کرد.

برای دانلود فیلم ترسناک کلیک کنید

خروج از نسخه موبایل