راهنمای سایزبندی پیراهن مردانه

راهنمای جامع انتخاب سایز پیراهن مردانه به ساده ترین وجه ممکن + عکس

در واقع یک لباس به همان اندازه که زیبا است و هر کیفیتی باشد، اگر با اندازه و سایز شما مناسب نباشد و با مورفولوژی شما مطابقت نداشته باشد، هرگز لباس خوبی نخواهد بود. دقت کنید که متر را به اندازه ای که می خواهید لباستان آزاد باشد، شل تر بگیرید و انداز ها را بنویسید تا با جدول مطابقت داده و سایز لباس خواب مناسب خود را پیدا کنید.

از دیگر فاكتورهای مهم و اساسی برای اندازه گیری، سایز دور باسن است. سپس از بزرگ ترین قسمت باسنتان در حالی كه متر را موازی با زمین گذاشته اید اندازه گیری كنید. به صورت کلی اگر می خواهید پیراهن مردانه بخرید باید قد آن به گونه ای باشد که کاملا روی کمر شما قرار گرفته باشد و کمربندتان مشخص نباشد. اگر بتوان کمربند شما را دید یعنی این پیراهن برای شما کوتاه است.

چه پیراهنی با شلوار کرم بپوشیم

مجله اینترنتی لایف دکو با هدف ارتقا سطح اطلاعات مخاطبان در حوزه مد، زیبایی و سبک زندگی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجله با بررسی نیاز فعالان این حوزه و دغدغه ارائه مطالب مفید، به روز ترین اطلاعات در زمینه مد، زیبایی، سبک زندگی و دکوراسیون را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. مطالب مجله لایف دکو را مطالعه نمایید و نظرات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

سایزهای آمریکایی با اعداد زوج و از صفر شروع می‌شود، سایزهای انگلیسی با اعداد زوج و از 6 شروع می‌شوند. سایز لباس را بدون لباس یا از روی یک لایه لباس نازک اندازه بگیرید و سعی کنید صاف بایستید و قوز نکنید. برای به دست آوردن ابعاد یقه، از پهن‌ترین قسمت گردن و همان جایی که یقه پیراهن می‌نشیند را باید اندازه بگیرید.

به چه نوع لباسی شومیز میگویند

بله ، شما می توانید طرح مورد نظر خود را به صورت اختصاصی سفارش دهید. برای این کار کافی است تا سایز های مورد نظر خود را ارسال کنید. در نظر داشته باشید برای این کار الگوهای جدید تهیه می شود و هزینه بیشتری نسبت به قیمت کالا برای شما محاسبه خواهد شد. آقایان عزیزی که شکم دارند، لطفا سایز دور شکم را هم در قسمت یادداشت بعد از سفارش درج بفرمایید. ارائه آخرین مطالب در حوزه مد، فشن، پوشاک، راهنمای خرید و کلیه محتوای مورد نیاز این حوزه.

این تیشرت چند تا سوراخ دارد

یکی از چیزهایی که ما برای خرید انواع تی شرت یا هر پوشاک دیگری ملزم به شناخت و دانستن آن هستیم، سایزبندی پوشاک است. در این راهنمای سایز پیراهن مردانه سایز xs کوچکترین اندازه و سایز 4x بزرگترین اندازه است. انتخاب مناسب کفش براساس قد پا، پهن و باریک بودن پنجه پا، پر بودن یا نبودن روی پا انجام می شود. جدول زیر مربوط به سایزبندی کفش براساس آناتومی پای ایرانیان تهیه شده، اما به دلیل اینکه هر شخصی فرم پای متفاوتی دارد، امکان مغایرت وجود دارد. با اندازه گیری طول پاشنه تا نوک شست پا، می توان درک بهتری از سایزهای ارائه شده داشت.

ارزان ترین لباس فروشی تهران

نرم‌افزارهای تعیین سایز لباس بر روی سایت‌های فروش اینترنتی تحت عنوان Tool شناخته می‌شود. شما می‌توانید اندازه‌های مختلفتان را وارد کنید و این ابزار سایز ایده‌آل را به شما پیشنهاد می‌کند. بهترین روش این است که سعی کنید با ورزش و رژیم غذایی مناسب سایزتان را به وضعیت عادی برگردانید.

در این فاصله هم بهتر است دور خرید آنلاین را خط بکشید و سراغ خرید حضوری بروید. در نهایت می‌توانید سفارش دوخت لباس مناسبتان را به خیاط بدهید. مشکل این است که شما از سایز و اندازه‌ی لباس موردنظر خود اطمینان ندارید و ممکن است برای خرید کردن شما مشکل بوجود بیاورد.

گرانترین پیراهن مردانه دنیا

الگوی پیراهن اسلیم لیفت بیشتر برای افراد لاغر و کسانی که شکم تختی دارند استفاده می‌شود. اگر ظاهری غیررسمی دارید و می‌خواهید zeusclothess.ir پیراهن خود را روی شلوار قرار دهید، حتماً پیراهنی را انتخاب کنید که برش پایین آن گرد باشد نه صاف. کلیه حقوق برای «برهان تن پوش» محفوظ بوده و هرگونه استفاده تجاری از مطالب و مندرجات وبسایت بدون ذکر منبع، پیگرد قانونی خواهد داشت.

در ادامه روش صحیح اندازه گیری هر یک از قسمت های بدن را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. © باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد . گرفتن تمامی موارد اندازه گیری فرد و تناسب موجود بین اعضای بدن او زده شده است.

اطلاعات در مورد پیراهن مردانه

لباسی که سایز شما باشد باید به هیچ‌گونه کششی در قسمت دکمه‌های لباس دیده و حس نشود. دکمه‌ها به‌سختی بسته می‌شود و این حالت فقط شما را چاق‌تر نشان می‌دهد و برعکس نیز لباسی که بزرگ‌تر از سایز شما باشد هم بسیار در تن شما زشت خواهد بود. آستین باید به‌اندازه باشد و تا بازو به‌تناسب در پیراهن قرار بگیرد.

اگر آستین بیش از اندازه تنگ و چسبان باشد، پارچه پیراهن در قسمت آرنج چروکیده می‌شود و اگر بیش از اندازه گشاد باشد، آستین در محل آرنج حالت گشاد و بادکرده قرار می‌گیرد. اندازه و متناسب بودن شانه پیراهن روی بدن بسیار مهم است که اغلب در مردان نادیده گرفته می‌شود. شما باید مطمئن شوید که شانه پیراهن و سرآستین درست روی سر شانه شما قرار گرفته باشد، نه تنگ‌تر نه گشادتر.

راهنمای انتخاب پیراهن مردانه

معمولا برای خرید لباس بطور حضوری از سایزبندی لارج و ایکس لارج و غیره … بعضی از این سایزبندی ها اروپایی ، آمریکایی و برخی ایرانی می باشند و حتی بین تولید کنندگان ایرانی نیز اندازه های این نوع سایزبندی ها با هم متفاوت هستند. در خرید حضوری امکان پرو کردن لباس و مشاهده آن از نزدیک ، به مشتری امکان انتخاب سایز دلخواه را می دهد اما در خریدهای اینترنتی و غیر حضوری این امکان فراهم نمی باشد.

فروشگاه اینترنتی لباسها برای اولین بار به منظور کمک به مشتریان گرامی برای انتخاب صحیح سایز ، بجای اکتفا به الفاظی مانند لارج و ایکس لارج و … ، سعی کرده است تمام محصولاتی که در سایت قرار می دهد را اندازه گیری کرده و اندازه ی آنها را در صفحه مربوط به محصول درج کند. و این امر کمک شایانی به انتخاب درست سایز در خریدهای اینترنتی می کند.

چه مقدار پارچه برای پیراهن مردانه

هر کدام از ما در کمد لباسمان لباس‌هایی داریم که کاملا به تن ما اندازه و مناسب هستند. این لباس‌ها منبع مناسبی برای به دست آوردن سایز شما به‌حساب می‌آیند و کافی است تا ابعاد موردنیازتان را روی آن‌ها به دست بیاورید. پس این‌بار که تصمیم داشتید برای خرید پوشاک بیرون بروید، اطمینان حاصل کنید که اندازه‌های موردنیازتان از جمله دور باسن، قد، سر شانه، دور کمر و غیره را از روی تیشرت مورد علاقه‌یتان به دست آورده باشید.

دانستن این موضوع به شما کمک می‌کند تا در هنگام خرید لباس چه به صورت حضوری و یا خرید آنلاین انتخاب‌های درست‌تری داشته باشید. در هنگام خرید لباس به صورت آنلاین علاوه بر دانستن سایز خود باید با اصول خرید لباس نیز آشنا باشید. یکی از این اصول بررسی جدول سایزبندی برندهاست، چرا که سایزبندی لباس‌ها از کشوری به کشور دیگر و گاهی حتی از برندی تا برند دیگر متفاوت است. از مواردی که قبل از خرید لباس زنانه باید اندازه گیری کنید، دور بازو است.

کیک پیراهن مردانه با فوندانت

اگر دستی در خیاطی و طراحی لباس داشته باشید، قطعا می دانید كه سایز بندی لباس جزو فاكتورهای اصلی و مهمی است كه نمی توان به راحتی از كنارش گذشت. نكته مهم تر اینكه سایز بندی لباس زنانه با لباس آقایان فرق می کند. با اینحال آنچه در خصوص سایزبندی اختصاصی تی شرت قابل توجه است اینکه همان درصد خطای اندک سایزبندی ها را ندارد.

اما شما به راحتی و تنها با داشتن یک متر ساده میتوانید سایز استاندارد خودتان را پیدا کنید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. اولین نکته، مهم است که اندازه و سایز خود را دقیق تعیین کنید. برای پیداکردن سایز لباس خود، می‌توانید به کمد لباس‌های خود مراجعه کنید و روی برچسب لباس‌هایتان سایز و نوع پیراهن را پیدا کنید.

اما نباید فراموش کنیم که با توجه به علائم و برش‌ها، اندازه یکسان روی برچسب ممکن است، هنگام پوشیدن، متفاوت باشد. برای اندازه گیری دور باسن برجسته ترین قسمت آن را اندازه بگیرید . برای اندازه گیری دور سینه برجسته ترین قسمت ان را اندازه بگیرید.

خرید پیراهن ساحلی آستین بلند

برای اندازه‌گیری این قسمت از بدن، متر را دور پهن‌ترین بخش قفسه سینه بگیرید و یک دور بزنین تا دو سر متر به هم برسند. متر را صاف و موازی با زمین نگه دارید تا عدد به دست آمده کاملا صحیح باشد. برای سهولت انتخاب پیران مورد نظر خود میتوانید از جدول سایز بندی زیر استفاده کنید. در این صورت می توانید با تیم پشتیبانی برند لباس سکرت، تولید کننده و توزیع کننده لباس زیر و لباس خواب در ایران در ارتباط باشید.

از کجا لباس مجلسی شیک بخرم

هنگام پوشیدن پیراهن مردانه رسمی، لازم است بتوانید به اندازه کافی قد پارچه در شلوار خود داشته باشید تا با کوچک‌ترین حرکتی، پیراهنتان از شلوار بیرون نیاید و ظاهر بدی نگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، پس سایز پیراهن مناسب اندام شما نیست و خیلی کوتاه است. در مد، اگر می‌خواهید همیشه شیک بمانید، قوانین زیادی وجود دارد که باید رعایت کنید.

کلیه حقوق این سایت به شرکت امیر مدیسا پوش ( فروشگاه اینترنتی پیرکاردین ) تعلق دارد. پیشنهاد میکنم برای اطلاع از اندازه گیری سایز شلوار مقاله “راهنمای اندازه گیری شلوار مردانه“ را مطالعه کنید. یا قصد دارید پیراهن را با کراوات بپوشید یا بدون کراوات و با یقه باز.

خروج از نسخه موبایل