قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ 85au8000

طراحی تلویزیون بسته به هر شرکتی متفاوت بوده و تقریبا این طراحی بسته به برند میتواند کاملا منحصربه فرد باشد. شرکت سامسونگ دارای طراحی های بسیار شیک و امروزی در تولید تلویزیون های خود است و همواره میتوان گفت این برند از لحاظ طراحی حرف اول را میزند.

تلویزیون سامسونگ 85AU8000 دارای طراحی بسیار شیک و ظریف می باشد. تلویزیون سامسونگ مدل 85AU8000 از سری تلویزیون های پایه دوطرف بوده و میتوانید هم بر روی میز یا دکور مخصوص قرار دهید و هم میتوانید ان را بر روی دیوار متصل کنید. می توان گفت که کیفیت یک تلویزیون به اندازه کیفیت تصویر آن اهمیت دارد.

اگر محصولی از کیفیت صدای مطلوبی برخوردار نباشد ، نمی تواند انگیزه ای برای خرید آن محصول در افراد ایجاد کند. بدین منظور ، سازندگان و تولیدکنندگان تلویزیون سامسونگ 85AU8000 تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا خواسته کاربران را در این تلویزیون با جدیدترین و بهترین تکنولوژی پیاده سازی کنند. در مورد کیفیت صدای این تلویزیون می توان گفت که صدا را با یک راه حل مناسب به بیننده منتقل می کند و به همین دلیل از توان 20 وات برای خروجی استفاده می کند.

تلویزیون سامسونگ Au8000 سایز 85 اینچ محصول سال 2021

امکان اتصال به Wi-Fi نیز برای ارتباط با دنیای خارج از تلویزیون به کار رفته و جزو بهترین ارتباطات موجود در تلویزیون محسوب می‌شود. علاوه بر این یک سری پورت‌های ورودی در بخش پشت پنل تلویزیون وجود دارد. این پورت‌های امکان اتصال به انواع دستگاه خارجی از طریق کابل را فراهم می‌کند.

ورودی‌های HDMI و USB کاربردی‌ترین ورودی‌های موجود در این تلویزیون هستند. سایر ورودی‌های AU8000 شامل eARC، ورودی LAN، کامپوزیت و خروجی صدای دیجیتال نوری است. حتی با وجود این مقدار روشنایی بالا، احتمالاً مقدار نور بیشتری می خواهید، به خصوص با صحنه های تاریک در اتاق هایی که نور زیاد و قابل توجهی دارند.

گاهی اوقات به منظور ارتقاء کیفیت تلویزیون خود به طرق مختلف به یک دستیار نیاز دارید که بتواند عناصر مختلف تلویزیون شما را بهبود بخشد. پردازنده قدرتمند می تواند به عنوان دستیار تلویزیون شما نقش داشته باشد و به همین دلیل، تلویزیون 85 اینچی سری AU8000 سامسونگ از پردازنده کریستالی قدرتمندی استفاده می کند که به پردازنده 4K کریستال نیز معروف است.

مشخصات فنی تلویزیون سامسونگ مدل 85AU8000

قابلیت Tap View نیز جزو کاربردی‌ترین امکانات هوشمند در تلویزیون‌های سامسونگ است. با قابلیت Tap View می‌توانید محتویات پخش شده در گوشی خود را در صفحه نمایش تلویزیون AU8000 مشاهده کنید. برای این کار کافی است گوشی خود را به صفحه نمایش تلویزیون نزدیک کنید تا Tap View آن را شناسایی کرده و محتوایی که در گوشی در حال پخش است را در صفحه نمایش تلویزیون نیز به نمایش بگذارد.

قابلیت Mode Ambient از تکنولوژی‌های جالب استفاده شده در تلویزیون سامسونگ AU8000 است. این قابلیت امکان قرارگیری انواع تصویر در صفحه نمایش خاموش تلویزیون را فراهم می‌کند. یعنی زمانی که تلویزیون خاموش است می‌توانید تصویر مورد علاقه خود را در صفحه نمایش آن قرار دهید و تلویزیون را به یک تابلو هنری تبدیل کنید.

تلویزیون سامسونگ Au8000 دارای درج قاب سیاه Bfi

این ویژگی فقط در شرایطی اهمیت دارد که بخواهید حرکت در فیلم ها را کمی نرم تر جلوه دهید. تلویزیون سامسونگ AU8000 زمان پاسخگویی تقریباً خوبی دارد.اما در پشت اشیاء که با سرعت حرکت می کنند تاری حرکتی دیده می شود. همچنین به دلیل زمان پاسخ اهسته با تغییرات تاریک ، لک زدن وجود دارد.

زمان پاسخگویی آن صد در صد از TU8000 بهتر است اما باز هم به دلیل وجود لکه سیاه بیشتر ،حرکت بد بنظر می رسد. به دلیل اینکه AU8000 یک تلویزیون 4k است نمی تواند یک تصویر 8k را نمایش دهد، بنابراین از فرمت 8K پشتیبانی نمی کند. تلویزیون سامسونگ AU8000 بدون هیچ مشکلی محتوای 480p را مانند دی وی دی ها به روز می کند. یکنواختی خاکستری توصیف می کند که تلویزیون چگونه می تواند یک رنگ واحد و یکنواخت را روی صفحه حفظ کند.

وجود پورت‌های مختلف، حالت محیط، حالت بازی، کنترل از راه دور، توان خروجی 20 وات با کیفیت صدا بی‌همتا، دستیار صوتی چند گانه و… از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون است که در ادامه به تشریح آن می‌پردازیم. دنیای امروزی دنیای ارطباطات و تکنولوژیه به نحوی که اگر به تکنولوژی دسترسی نداشته باشیم از اخبار پیرامون جهان بی خبر هستیم.

تلویزیون از این دسته نمونه ها است که ما به وسیله آن از اخبار جهانی مطلع می شویم. تلویزیون جزو یکی از اساسی ترین کالاها و نیاز های اولیه هر انسانی به حساب می آید. مگر امکان دارد خانه ای بدون تلویزیون باشد؟ با گذشت سال به سال محصولات و کالاها آپدیت می شوند و ارتقاء پیدا می کنند پس طبیعتا تلویزیون هم ارتقاء پیدا کرده و ویژگی ها منحصر به فردی به آن افزوده شده است.

75Q60T یکی از مدل تلویزیون های کیولد کمپانی سامسونگ است که با کیفیت تصویر فوق العاده تولید شده است. این تلویزیون هوشمند کیولد سامسونگ با کیفیت تصویر فورکی همراه با تکنولوژی های تصویر از جمله موتور تصویر Quantum Processor Lite تولید شده تا بتواند نمایش بی نطیری را به تصویر بکشد. از خوبی های تلویزیون فورکی هوشمند سامسونگ می توان به سیستم عامل Tizen و مرورگر وب اشاره کرد.

طراحی زیبا با حاشیه باریک در تلویزیون سامسونگ مدل 85AU8000

حاشیه‌های کم ضخامت و باریک بدنه‌ی ظریف و نازک آن حاکی از توانایی طراحان خلاق سامسونگ است؛ از هر زاویه به این تلویزیون اسمارت کریستالی نگاه کنیم، جز زیبایی و شیک بودن چیزی عایدتان نمی‌شود. حاشیه‌های باریک این مدل باعث می‌شود، که تمام حواس تماشاگران به صحنه‌های در حال پخش معطوف باشد و نظر آنان به گوشه و کنار این تلویزیون خوش تراش پرت نشود.

به دلیل مشکی بودن رنگ بدنه، این مدل با هر چیدمانی به راحتی ست شده و به زیباترین شیوه‌ی ممکن محیط شما را دیزاین و باکلاس جلوه می‌دهد و زیبایی بی‌حد و مرزی را به سالن‌ شما القا می‌دهد. از بهترین تلویزیون های سری 8 سامسونگ در سال 2021 است و مدل پیشنهادی برگ و باد برای عاشقان فیلم و سریال های سرگرم کننده می باشد.

با تمامی این مباحث AU8000 را نمی توان گیمینگ به شمار آورد پس اکنون شما می توانید با قیمتی درخور یک محصول سامسونگ، یکی از بهترین های این برند را در خانه خودتان داشته باشید که هم طراحی زیبایی دارد و هم یکتلویزیون مدرنبه حساب می آید.

درگاههای ارتباطی تلویزیون 85 اینچ و Full Hd سامسونگ 85n8000

علاوه بر این ، یک خروجی نوری Toslink ، یک پورت LAN برای اتصال به اینترنت و یک شکاف رابط مشترک وجود دارد. تلویزیون 4K و 55 اینچی سامسونگ محصول سال 2021 مجهز به پردازنده Crystal Processor 4K دارای فناوری Dual LED دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات پشتیبانی از فناوری Dynamic…

تلویزیون سامسونگ محصول سال 2020 با کیفیت 4K و صفحه نمایش LED بهره مند یاز صفحه نمایش کریستالی دارای پردازنده Crystal Processor 4K مجهز به فناوری HDR برای افزایش کنتراست تصاویر پشتیبانی از فناوری Dolby Digital Plus… این پردازنده در کسری از ثانیه صدای پخش شده از تلویزیون هوشمند 4K سامسونگ مدل 85AU8000 را همزمان با پخش تصویر آن و آنالیز کردن اجزای تصویر به شما ارائه می دهد.

در کنار آن نیز کمک می کند تا بتوانید این پخش صدا و صوت را به یک بخش یک دست تبدیل کنید. علاوه براین، با کمک پردازنده قوی موجود در تلویزیون 85AU8000 سامسونگ یک تصویر در صورت نداشتن استاندارد 4K سریعا شناسایی و با کمک قابلیت 4K Upscaling بازسازی و با کیفیتی تقریبا مشابه با کیفیت این استاندارد ارائه می شود.

اگر می خواهید پس انداز کنید؛ AU8000 انتخاب بهتری است اما اگر می خواهید از کیفیت تصویر بهتری بهره مند شوید توصیه می شود که تلویزیون های سری کیولد را بررسی کنید. اگر خیلی دور از مرکز تلویزیون نشسته باشید به طور قابل توجهی کنتراست و اشباع رنگ را از دست خواهید داد و کیفیت کلی تصویر کاهش پیدا می کند.

گارانتی تلویزیون AU8000 سامسونگ دارای 5 سال ضمانت و گارانتی معتبر شرکتی هستش برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. عمو کامی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل کلیدی، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

خروج از نسخه موبایل