لباس شخصیت کارتونی سوفیا

مروری بر تم های بسیار جذاب و رویایی برای برگزاری جشن تولد

شاید یکی از دغدغه های مهم والدین این باشد که چگونه در روزهای تعطیل و اوقات فراغت بتوانند به طرز صحیح کودکان خود را سرگرم کنند این روزها شاهد هستیم که کودکان اکثراً با گوشی های همراه اکثر اوقات خود را در فضای مجازی به سر می برند و این اصلا این نشانه خوبی برای رشد شخصیتی آنها نمی باشد یکی از جذاب ترین اسباب بازی هایی که میتواند در رشد خلاقیت و شخصیت فردی آنها کمک بسزایی داشته باشد اسباب بازی های ایفای نقش هستند.

این لباس شامل : نقاب، لباس سرهمی ،جوراب، دستکش و نقاب است که کودکان با پوشیدن آن میتوانند در نقش یک دختر کفشدوزک دربیایند و نقش آفرینی کنند. کودک شما به هر شخصیتی که علاقه داشته باشد می توانید نمونه ی آن را در دنیای اسباب بازی پیدا کنید. برای مثال عروسک پونی در رنگ، جنس و اندازه های مختلف، پی جی ماسک سبز، آبی و قرمز، عروسک های باکوگان در جنگ ستارگان، اکشن فیگور جسی، میکی موس، مینی موس و عروسک های بسیار دیگری را می توانید از دنیای اسباب بازی برای کودک خود بخرید.

اما هنگام انتخاب یک تم برای تولد باید در نظر داشته باشید تم تولدی مناسب که با روحیات شخص سنخیت داشته باشد، انتخاب کنید زیبایی تنها برای انتخاب تم تولد کافی نیست بلکه تم تولدی که انتخاب می کنید باید مناسب با سن کودک باشد و طرح برایش جذابیت داشته باشد تم تولد دختر کفشدوزکی با طرح عروسکی و رنگ بندی متنوع و شادش یک تم تولد مناسب برای دختران 2 تا 10 ساله است این تم تولد با رنگ های صورتی، سفید، آبی آسمانی و سبز کمرنگ و زرد با طرحهای متفاوت یک عروسک برای تزیینات جشن تولد است که می تواند هر دختر بچه ای را به خود جذب کند.

یکی از انواع تم های بسیار جذاب و رویایی برای برگزاری جشن تولد تم تولد… یکی از انواع تم های بسیار جذاب و رویایی برای برگزاری جشن تولد تم تولد دختر کفشدوزکی است که بر اساس یک شخصیت انیمیشنی دوست داشتنی طراحی شده است و بسیار پرطرفدار می باشد.

شما می توانید انواع شمع های جشن تولد در سایز های مختلف با طرح تم تولد، بادکنک ها با جنس ها و اندازه های متفاوت؛ ظروف پذیرایی شامل بشقاب ها در سایز ها و اشکال مختلف، لیوان ها، کارد و چنگال و خلال دندان، انواع لیبل، ریسه ها و پرچم های رنگی، کارت دعوت، باکس پاپ کورن، جعبه هدیه و حتی لباس تم تولد در سایزهای مختلف هماهنگ با طرح تم و شیرینی و خوراکی های تم تولد دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای را نیز از این فروشگاه خریداری نمایید.

تم تولد سوفیا و جزئیات آن

تم تولد سوفیا: تم تولد سوفیا برای دختران کلا با تم رنگ بنفش است که مهمترین قسمت های دکوراسیون منزل و وسایلی که باید مشابه با این تم انتخاب شوند؛ رومیزی میز تولد، لباس شخصیت کارتونی، بشقاب ها، دستمال و ظروف، کیک،ریسه ربانی، شمع موجی اکلیلی بنفش برای کیک، بادکنک های 5 تکه سوفیا، کلاه توپک دار بنفش سوفیا و غیره هستند.

همچنین اگر می خواهید در جشن تولد بچه ها به سایر دوستان فرزند خود نیز کادو کوچکی بدهید حتما گیفت کارت مشابه با تم تولد را خریداری کنید. ریسه هپی صورتی، اعداد شمعی طلایی، کلاه جشن تولد به شکل تاج و درست کردن غرفه عکاسی به شکل تخت پادشاهی ملکه از گزینه های بسیار عالی به شمار می روند.

عروسک وودی به شکل اکشن فیگور با قابلیت حرکت دست و پا موجود است. محبوب ترین عروسک های انیمیشن داستان اسباب بازی، بازلایتر و وودی هستند. عروسک نمدی انگشتی خانواده پپاپیگ 5 عددی یک هدیه متفاوت و زیبا برای عروسک بازی، نقش بازی و تمرین عروسک گردانی باشد. عروسک شخصیت های کارتونی تنها محدود به شخصیت های انسانی نیست.

مهارتهای این شخصیت مبارز به حدی است که تا مرز محدودیتهای طبیعی پیش رفته و در حد محدودیتهای انسانی فوقالعاده است. اسباب بازی دختر کفشدوزکی و گربه به خوبی می تواند آرزوی کودکانی که می خواهند جای شخصیت های انیمیشن ماجراجویی در پاریس باشند را برآورده کند.

معجزه آسا: افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه انیمیشن سریالی دوست داشتنی با شخصیت پردازی قهرمانانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه در نقش های مرینت و ادرین این سریال انیمیشنی درباره ی دو نوجوان فرانسوی اهل پاریس با نامهای مرینت دوپن چنگ و آدرین آگرِست است که برای محافظت از پاریس در برابر آکوما ها (انسانهای که توسط ارباب شرارت شرور شدهاند) به ترتیب به لیدی باگ (دختر کفشدوزکی) و کت نویر (گربه سیاه) تبدیل میشود . این مجموعه از عروسک انگشتی نمدی حیوانات مزرعه اسباب بازی ای بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی برای بچه های شما می باشد. تصاویر و مشخصات این عروسک ها به طور کامل روی سایت قرار داده شده است. اگر به دنبال لباس دختر کفشدوزکی و روباه قرمز هستید بهتر است در ابتدا طرحهای بکار رفته در این محصول را مورد بررسی قرار دهید.

اما اگر بخواهید تمام نمونه های واقعی و اسباب بازی و لباس السا و آنا که شباهت کاملی به شخصیت های این انیمیشن دارند را تهیه کنید باید سراغ یک مجموعه کاملتر و بهتر بروید. به همین دلیل بهتر است عروسک شخصیت های کارتونی را از فروشگاهی خریداری کنید که بالاترین کیفیت را برای محصولات خود در نظر گرفته است.

 عروسک شخصیت های کارتونی شامل انواع عروسک پولیشی و پلاستیکی در رنگ ها و اندازه های مختلف است. با این روش کودکان می توانند با خرید ست کاملا در نقش شخصیت مورد علاقه ی خود فرو روند. با پوشیدن این لباس قرمز و جذاب خود را به جای شخصیت اصلی این انیمیشن قرار داده و به جنگ با بدی ها و پلیدی ها می روند.

کارتون ها و انیمیشن های شرکت والت دیزنی در زمره ی بهترین و جذاب ترین انیمیشن های سراسر دنیا به شمار می روند. تمام موجوداتی که در کارتون ها و انیمیشن ها شناخته شده و محبوب هستند را می توانید در دنیای اسباب بازی پیدا کنید. دنیای اسباب بازی امکان پرداخت آنلاین به شیوه ی امن از طریق درگاه بانکی را نیز فراهم نموده است تا از خرید اینترنتی خود اطمینان خاطر داشته باشید.

خرید لباس دختر کفشدوزکی یک گزینهبسیار خوب برای کودکانی می باشد که از طریق آن می توانند بازی های سالم انجام دهند. در واقع لباسی که ما به عنوان مدل پرنسسی برای کودکان شما در نظر گرفته ایم دامن دار بوده و از پارچه های توری برای طرح طراحی آن استفاده شده است.شما والدین عزیز با توجه به رده سنی کودکان خود می توانید برای تهیه لباس دختر کفشدوزکی دامن دار از طریق سایت میلی جون همین الان سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

لباس کفشدوزکی را میتوانید از طریق وبسایتها تهیه نمایید. با مراجعه به وبسایتها در ابتدا اطلاعات لازم مربوط به لباس را تهیهکرده و پس از بررسی از طریق جدول ارائهشده، اقدام به خرید این لباس نمایید. لاک پشت های نینجا: می توانید علاوه بر انتخاب کیک و لوازم جشن تولد به رنگ و طرح هر یک از لاک پشت ها، به تعداد پسر بچه ها سپر، شمشیر و سایر وسایل رزمی لاک پشت ها را به همراه هدبندهای رنگی خریداری کنید و بخواهید که بچه ها با تم جشن تولد با هم بازی کنند.

عروسک های دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای می تواند بهترین کادو برای مراسم جشن تولد باشد. از آنجا که عروسک یک شخصیت کارتونی نمونه ای واقعی از آن شخصیت در زندگی بچه هاست، به همان اندازه محبوبیت خواهد داشت. ساخته می شوند. برای خرید عروسک شخصیت های کارتونی نیز با تنوع زیادی از جنس در ساخت آن ها رو به رو هستیم.

تم تولد دخترانه پرنسس سوفیا

پرنسس سوفیا یکی از محبوب ترین پرنسس های خلق شده توسط کمپانی دیزنی است که دختران خانم های کوچک به آن علاقه بسیار زیادی دارند. محبوبیت این شخصیت کارتونی در بین کودکان به اندازه ای است که، بسیاری از آن ها خود را به جای سوفیا تصور خواهند کرد. پرنسس سوفیا که در ابتدا یک زندگی معمولی داشت، با ازدواج مادرش با یک پادشاه، به قصر سلطنتی راه پیدا کرد.

در این بین سه فرشته مسئولیت تربیت او به عنوان یک پرنسس را به عهده گرفتند. این داستان جذاب و همچنین ایده پردازی های شگفت انگیز دیزنی، موجب شد تا امروزه پرنسس سوفیا در صدر پرنسس های دیزنی محبوب برای دختران کوچک قرار بگیرد و والدین برای سوپرایز کردن فرزندان خود، از تم سوفیا برای تولد آن ها استفاده کنند.

لباس و انواع تزئینات تولد با تم سوفیا

با دقت به این کارتون محبوب در می یابید که بنفش اصلی تری رنگ در لباس های این پرنسس می باشد. از این جهت می توانید در هنگام خرید لباس تم تولد سوفیا، از رنگ های بنفش، سفید و صورتی بهره بگیرید. توجه داشته باشید که برای انتخاب لباس با این تم، راحتی فرزند خود را نیز در نظر بگیرید. تزئینات دیگر تولد با تم پرنسس سوفیا، شامل انواع بادکنک ها، کلاه های تولد با تصاویر سوفیا یا تاج های کوچک برای دختر بچه ها، ریسه ها و … می باشد که می توانید ان ها را به صورت آماده خریداری کنید و یا با کمک کودک خود، وسایل تزیینی دست ساز را آماده کنید.

دیزاین و دکور اتاق با تم تولد پرنسس سوفیا، کاملا به خلاقیت شما بستگی دارد. اما می توانید با مشاهده تصاویر موجود از تولد با این تم مخصوص، ایده پردازی کنید. کارت پستال ها و گیفت های تولد، یکی دیگر از تدارکاتی است که می تواند فرزندانتان را شگفت زده کند. کارت دعوت با این تم، در بسیاری از فروشگاه های مرتبط موجود است و می توانید به صورت آماده ان ها را خریداری نمایید. برای گیفت های تولد نیز می توانید از دفتر های نقاشی، مداد های رنگی و حتی کتاب داستان نیز استفاده کنید و آن ها را با برچسب های سوفیا تزئین نمایید.

میز تولد و خوراکی ها با تم پرنسس سوفیا

توجه داشته باشید که خوراکی های تم تولد ملکه سوفیا، بهتر است که در تناژ های رنگی بنفش تهیه شود. می توانید کاپ کیک ها و نوشیدنی های تولد فرزندتان را به رنگ بنفش انتخاب کنید و بر روی لیوان ها و نی ها، لیبل پرنسس سوفیا را بچسبانید. میز مخصوص خوراکی ها با تم تولد سوفیا بهتر است که با پارچه ساتن بنفش پوشیده شود و بر روی آن انواع خوراکی هایی به رنگ های سفید، صورتی و بنفش قرار بگیرد. برای کیک تولد نیز می توانید از تصویر پرنسس سوفیا استفاده کنید و یا با ایده گرفتن از تصاویر کیک تولد با این تم، کیک جذابی را سفارش دهید.

لوازم تولد تم سوفیا شامل چیست؟

لوازم اصلی تولد به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. نخستین لوازمی که برای برگزاری یک تولد با تم مخصوص به آن نیاز دارید، لوازم تزئینی می باشند که شامل انواع بادکنک ها به صورت هلیومی و یا فویلی، ریسه ها، بنر های خوش آمد گویی، لیبل های مخصوص، کلاه تولد، شمع و … هستند. در دسته بعدی نیز لوازم مخصوص سرو خوراکی ها به چشم می خورد، که می توانید به صورت آماده از ظرف های کاغذی با تصاویر سوفیا برای کیک، لیوان های یکبار مصرف بنفش، کارد و چنگال، ظرف های مخصوص پاپ کورن، دستمال ها و نی های رنگی و … استفاده کنید.

از دیگر وسایل تم تولد سوفیا که مطابق با خلاقیت خود می توانید آن ها را بسازید و یا به صورت آماده تهیه کنید، استند های تولد با تم سوفیا و یا حتی استند های عددی برای بیان سن فرزندتان می باشند. این استند ها به صورت آماده در فروشگاه های مربوطه به فروش می رسند و یا می توانید با مقوا های بسیار محکم، استند مد نظرتان را بسازید. استند های آماده پرنسس سوفیا می توانند ایده جالبی برای سوپرایز کردن کودکان شما باشند و جشن تولد تم پرنسس سوفیا را خاص تر کنند.

قیمت تم تولد سوفیا چقدر است؟

تولد هایی که با تم های مخصوص برگزار می شوند، قطعا نسبت به تولد های عادی می توانند هزینه بیشتری داشته باشند. اما باید بدانید برای سفارش تم تولد سوفیا نیازی به هزینه های گزافی ندارید و می توانید مطابق با بودجه مالی خود از انواع تم تولد سوفیا استفاده کنید. تم تولد سوفیا ساده، می تواند تنها شامل لوازم مخصوص خوراکی ها و لوازم اندکی برای تزئینات باشد. استفاده از پارچه ها و تور های بنفش، به خودی خود می توانند جلوه بسیار زیادی به میز تولد بدهند و می توانید با یک هزینه بسیار اندک، میز تولد بسیار زیبایی را خلق کنید.

البته زیبایی دیزاین میز تولد و چیدمان آن، بستگی به خلاقیت شما خواهد داشت. برای کاهش هزینه ها می توانید از استند ها و حتی بادکنک های هلیومی نیز استفاده نکنید. زیرا که استند های لاکچری تم تولد سوفیا، از قیمت های نسبتا بالایی برخوردار هستند. شما با استفاده از بادکنک های معمولی و یا حتی استند های دست ساز نیز می توانید تزئینات منحصر به فردی را برای برگزاری تولد فرزندانتان با این تم، انجام دهید.

شما می توانید لباس دختر کفشدوزکی و گربه سیاه در ایران را با قیمت بسیار مناسب برای فرزند دلبندتان تهیه نمایید و برای این کار نیاز نیست که حتماً به صورت حضوری از طریق اسباب بازی فروشی ها جهت خرید این محصول اقدام کنید چرا که ما برای راحتی شما عزیزان تمامی محصولات مرتبط با شخصیت لیدی باگ یا همان دختر کفشدوزکی را در این بخش قرار داده ایم تا بتوانید بدون نیاز به خارج شدن از منزل در هر کجای کشور که باشید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

ریسه هپی صورتی، اعداد شمعی طلایی، کلاه جشن تولد به شکل تاج و درست کردن غرفه عکاسی به شکل تخت پادشاهی ملکه از گزینه های بسیار عالی به شمار می روند. بنابراین خرید لباس لیدی باگ علاوه بر جنبه سرگرم کردن و خوشحالی کودکان به عنوان یک گزینه عالی و منحصر به فرد در جهت رشد و پیشرفت آنان نیز محسوب شده و میتوان این محصول را در قالب یک هدیه دوست داشتنی و مناسب برای مناسبت های مختلف از قبیل تولد و …

لاک پشت های نینجا: می توانید علاوه بر انتخاب کیک و لوازم جشن تولد به رنگ و طرح هر یک از لاک پشت ها، به تعداد پسر بچه ها سپر، شمشیر و سایر وسایل رزمی لاک پشت ها را به همراه هدبندهای رنگی خریداری کنید و بخواهید که بچه ها با تم جشن تولد با هم بازی کنند.

انتخاب تم تولد برای بچه ها میتونه این جشن رو متفاوت تر کنه و باعث میشه تا عکس ها و فیلم هایی که از جشن تولد می گیرید، خیلی جذاب و عالی باشن. ماسک نمایش کودک طرح کاپیتان آمریکا از قهرمانان Avengers را بر روی صورتتون بذارید و وارد دنیای آنها شوید تا جهان را از شر شروران نجات دهید. لباس دختر کفشدوزکی مدل وارداتی در دو سایز اسمال و مدیوم وارد بازار شده است. لباس دخترکفشدوزکی مدل وارداتی در دو سایز اسمال و مدیوم وارد بازار شده است. برخی از خانواده ها ترجیح می دهند نمونه وارداتی را تهیه کنند.

خروج از نسخه موبایل