بهترین پنکک برای پوست خشک

همه چیز درباره بهترین پنکک برای پوست خشک

طبیعتاً همه خانم‌ها علاقه به آرایشی ماندگار و زیبا دارند که در طول روز خراب نشود و این مسئله ابداً ارتباط با نوع و جنس پوست شما ندارد. چرا که امروزه با پیشرفت‌هایی که در صنعت لوازم آرایشی صورت گرفته‌است تمام برندهای لوازم آرایش شیمایی و خصوصا بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی برای انواع پوست و سلیقه‌ها طراحی و تولید می‌شوند.

برای مثال در گذشته اگر جنس پوست شما خشک بود ترجیح می‌دادید که به جای پنکک از کرم پودر یا موس‌ صورت استفاده کنید تا به واسطه چربی موجود در آن‌ها، آرایش یکدست‌تری داشته باشید. اما امروزه انواع پنکک برای پوست خشک طراحی شده‌اند که فرمولاسیونی کاملا متناسب با پوست‌های خشک دارند. پیشنهاد می‌کنیم اگر پوستی خشک دارید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

انتخاب پنکیک برای پوست خشک

همان طور که می‌دانید پوست‌های خشک، به لحاظ بافت و ظاهر تفاوت زیادی با پوست‌های نرمال و چرب دارند و به مراتب نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارند. همچنین بافت پوست‌های خشک طروات لازم را ندارد و کم آب است. به همین دلیل با زدن پنکک‌های معمولی، پودر پنکک روی پوست خوب نمی‌خوابد و قسمت‌هایی از آن پوسته پوسته می‌شود.

اگر اهل استفاده از لوازم آرایشی و میکاپ باشید، می‌دانید که استفاده از پنکک مرحله پایانی اغلب میکاپ‌هاست. اما افرادی که پوستی خشک دارند عموماً از پنکک زدن خودداری می‌کنند؛ چرا که معتقدند پنکک زدن تنها موجب افزایش خشکی پوست می‌شود. اما این در حالیست که اگر در انتخاب پنکک برای پوست خشک دقت کنند، می‌توانند با این محصولات نیز آرایشی زیبا داشته باشند.

اگر پوستی خشک دارید، نگران نباشید؛ چرا که می‌توانید با خرید یکی از این مدل پنکک‌ها به میکاپی بی‌نظیر دست پیدا کنید. ترکیب پنکک‌های مخصوص پوست خشک به گونه‌ای است که پوست را آبرسانی کرده و ظاهری یکنواخت با پوششی فوق العاده به پوست می‌دهد.

نحوه استفاده از پنکیک برای پوست خشک

انتخاب بهترین پنکک برای پوست خشک اهمیت دارد. اما آنچه که بیشتر از این مورد ضرورت دارد دانستن نحوه استفاده از این محصول است، چرا که حتی اگر بهترین پنکک را تهیه کنید اما به روشی نادرست آن را استفاده کنید، قطعا به نتیجه دلخواهتان نخواهید رسید. در این قسمت سعی شده تا بهترین روش خرید پنکک کاکتوس و استفاده از پنکیک برای پوست خشک شرح داده شود تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده این محصولات را در میکاپتان به کار ببرید.

روش مصرف یک پنکک خوب برای پوست خشک به شرح زیر می‌باشد:

نکات تکمیلی استفاده از پنکک خوب برای پوست خشک به شرح زیر می‌باشند:

خرید بهترین پنکک برای پوست خشک

با وجود پنکک های مناسب پوست خشک، دیگر نیازی به زدن کرم مرطوب کننده نخواهید داشت، چرا که گاهی این محصولات ویژگی‌های کرم مرطوب کننده را نیز دارند. در این مطلب سعی شده تا چند نمونه پنکک خوب برای پوست خشک از برندهای معتبر و بنام را به همراه ویژگی‌های هر یک برای شما شرح دهیم، تا با اطلاعات بیشتری بتوانید محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

راهنمای خرید 22 مدل بهترین پنکک برای پوست خشک + قیمت

پیدا کردن بهترین پنکک برای پوست خشک در پخش عمده لوازم آرایشی کار چندان آسانی نیست، چون اگر پنکک درست انتخاب نشود روی پوست نمی نشیند و استفاده از آن عملا بی تاثیر خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با پنکیک های آرایشی مناسب پوست خشک و نکات مربوط به استفاده از آن آشنا کنیم. ضمنا در انتهای مقاله تعدادی از محبوب ترین پنکک ها برای پوست خشک از دیدگاه کاربران را برایتان لیست کرده ایم. با ما در نازی رخ همراه باشید.

پنکک چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از بهترین محصولات آرایشی برای یکنواخت کردن سطح پوست، پنکک است. این محصول به کرم پودر خشک شباهت دارد و بعد از استفاده از کانسیلر و کرم پودر به کار می روند و تکمیل کننده آرایش است. در واقع وقتی روی کرم پودر پنکک می زنید، تعادل ایجاد می کنید و ماندگاری آرایشتان را بالا می برید. پنکک در تن های رنگی و انواع مختلف در بازار موجود است که هر کس با توجه به نوع و رنگ پوست خود باید آن را انتخاب کند.

کسانی که پوست خشک دارند معمولا نمی دانند از چه پنککی استفاده کنند. بیشتر مواقع نیز در خرید این محصول اشتباه می کنند و پنکیکی می خرند که روی صورتشان نمی ماند و زود پاک می شود. اگر شما هم جزء این دسته هستید نکاتی را که در مورد پنکک مناسب پوست خشک در ادامه مقاله به آن ها اشاره می کنید، از دست ندهید.

لیست محصولات منتخب فروشگاه های برتر

پنکیک کالیستا مدل Smooth

پنکک فشرده فلورمار

پنکک شون مدل Precious

پنکیک 25 ساعته ریمل لندن مدل Lasting Finish

پنکیک دو کاره چارم کالر مدل Wet And Dry

پنکک پاستل مدل Pro Fashion

پنکیک Silky Touch دنی وان

پنکیک کنسی مدل Velvet SPF5

پنکیک میستار مدل Extreme Effect شماره 1

کوشن میشا سری خرس شماره 21

پنکک ساده فلورمار مدل پرتی شماره 198

پنکیک مای شماره 01

پنکیک این لی مدل Ivory شماره 10

پنکیک لالا تاپ مدل SILVER شماره 02 شماره

پنکیک بی بیوتی شماره 1

پنکیک شون سری Precious شماره P04

پنکیک ورسای honey beige مدل tow way cake شماره 504

پنکیک فشرده بورژوا مدل Air Mat شماره 01

پنکیک اتود سری Twin Cake مدل Natural Rose 2

پنکیک اتود مدل Twin cake شماره rose 2

پنکیک آی فیس مدل PhotoReady شماره 01

پنکیک مای مدل Black Diamond سری Deluxe شماره 20

کاربرد پنکیک در آرایش و اهمیت انتخاب بهترین پنکیک برای پوست خشک

کار اصلی پنکیک این است که در نهایت پوست را صاف نشان داده و نمایی یک‌دست در پوست به وجود آورد. معمولا پنکیک برای پوست خشک  آنگونه که انتظار می‌رود نیست و بر روی صورت افرادی که پوست خشکی دارند، خوب نمی‌نشیند؛ و برعکس افرادی که پوست چرب دارند به راحتی و بدون مشکل از پنکیک استفاده می‌کنند.

 باید توجه داشت پنکیک و استفاده از آن حکم دو گانه‌ای دارد. برای بعضی از خانم‌ها، جزو محبوب‌ترین وسیله‌ها است. اما عده‌ای دیگر، آن را عامل نخوابیدن آرایش روی صورت و ماسیدگی آن می دانند. گروه دوم معمولا افرادی هستند که پوست خشک دارند؛ به نظر آن‌ها پنکیک خوب برای پوست خشک وجود ندارد!

اما این‌گونه نیست و می‌شود پنکیک برای پوست خشک هم در نظر گرفت. تنها تفاوت آن این است که افراد با پوست خشک، باید در مورد مصرف آن، مقدماتی را رعایت کنند. پنکیک پوست خشک، زمانی نتیجه خودش را نشان می‌دهد که کامل روی صورت بخوابد و به هیچ وجه بعد از یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود. معمولا پنکیک خوب برای پوست خشک دارای SPF  های ضد آفتاب نیزمی‌باشد. در غیر این صورت پیش از استفاده، حتما ضد آفتاب استفاده کنید. باید مطلع باشید که استفاده از انواع کرم رطوبت‌رسان برای زیر پنکیک، برای خواب بهتر آن روی صورت برای خانم‌های با پوست خشک بسیار ضروری است.

انتخاب درست در خرید پنکیک

هر فرد پوست منحصر به فرد خودش را دارد، یعنی پوست هر کس با نوع خاصی از فولیکول‌ها، کلاژن، چربی و… خلق شده است، پس شما نمی‌توانید هنگام خرید خودتان نوع پنکیک مورد نیاز پوستتان را تشخیص دهید و ترجیحا باید به پزشک یا داروخانه مراجعه کنید تا آن‌ها با معاینه و پاسخ‌هایی که به سوالاتشان می‌دهید، پنکیک مناسب پوستتان را، به شما معرفی ‌کنند.

اگر می‌خواهید مشکلی برای پوستتان پیش نیاید، از خرید پنکیک های ارزان قیمت و بی‌کیفیت خودداری کنید.  بعضی از این محصولات به دلیل کیفیت پایین یا عدم سازگاری با پوست شما، باعث ایجاد مشکلاتی مانند: جوش یا لک روی پوستتان می‌شوند؛ پس به خاطر داشته باشید که ارزش دارد که برای پوستتان هزینه کنید، و حتما با پزشک یا متخصص مربوط به این کار مشورت کنید تا دچار مشکل نشوید.

خروج از نسخه موبایل