قیمت انواع ماساژور برقی

شاید شما هم بخواهید بدانید قیمت انواع ماساژور برقی چقدر است؟ در این مقاله انواع ماساژور برقی را معرفی کرده و قیمت های آن را به صورت حدودی خواهیم گفت پس همراه ما باشید.

معرفی و قیمت انواع ماساژور برقی

ماساژورهای الکترونیکی وسایلی هستند که با باتری یا برق کار می کنند و با تحریک عضلات و بهبود گردش خون کار ماساژور را انجام می دهند.  ماساژورهای برقی برای پوشاندن برخی از نقاط ضعف ماساژورهای معمولی، مانند عدم یکنواختی در تحریکات ایجاد شده اند که در برخی نواحی مزایای بیشتری ایجاد می کند و در برخی دیگر باعث تحریک کم می شود. آنها دستگاه هایی هستند که با انرژی الکتریکی برای ایجاد ضربات (ضربه ای)، چرخش (اصطکاک) و گرما (ترموتراپی) کار می کنند، بنابراین فیبرهای عضلانی را فعال نگه می دارند و سیستم گردش خون و سیستم لنفاوی را تنظیم می کنند.

از زمان های قدیم ماساژ بهترین راه حل تسکین دردهای عضلانی، کاهش استرس و احساسات منفی است. ماساژ می تواند بافت های نرم بدن را تسکین بدهد و به صورت ریتمیک، کشیدگی و فشاری مطلوب به آنها وارد کند. این باعث می شود تا احساس آرامش به شما دست بدهد و از درد خلاص شوید، استرس تان کاهش پیدا کند و سالم تر بمانید. به صورت کلی ماساژور ها به دو قسمت ماساژور برقی و ماساژور دستی تقسیم بندی می شوند که ماساژور برقی دارای مدل مختلف زیادی است و در ادامه به آن ها می پردازیم.

فواید استفاده از ماساژور برقی

هنگام استفاده، خون بیشتری از قلب پمپاژ می شود و مویرگهای بدن بازتر می شوند که موجب کاهش موقت سیستولیک و دیاستولیک میشود. و ضربان قلب اندکی افزایش پیدا می کند. بهبود و تسکین عملکرد دستگاه گوارش. تبدیل فشار متقابل بر عضلات به انرزی در بدن. بهبود درد مفاصل ناشی از صدمه و التهاب. بهبود مشکلات تنفسی از طریق ماساژ قفسه  سینه، شانه و کتف. کاهش احتقان در سیستم لنفاوی. تسکین تنش عضلانی و گرفتگی آنان. کاهش استرس کمک به بی خوابی درمان بیماری هایی نظیر سرطان و ام اس  MS بهبود احساس تعادل و هماهنگی: گیرنده های کل بدن در همان زمان تحریک می شوند که منجر به بهبود هماهنگی عضلات مربوطه می شود و در عین حال احساس تعادل بیشتر را فراهم می کند.

راهنمای خرید ماساژور برقی

ماساژور برقی U-SHAPED

قیمت 1550000 تومان

ماساژور زانو مدل MK-401

قیمت 2850000 تومان

ماساژور شانه و گردن مدل Neck40211

قیمت 2950000 تومان

ماساژور کمر مدل WB-401

قیمت 4200000 تومان

خروج از نسخه موبایل