بهترین کلینیک ترک اعتیاد در تهران کجاست؟

بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران در سال 1401 + لیست 10 تایی

اگر تصمیم تان را برای ترک مصرف مواد مخدر جدی است و به دنبال بهترین کمپ ترک اعتیاد در ایران  هستید به شما تبریک می گوییم. چراکه آینده روشنی در انتظار شما است و مطمئناً از روزهای بعدی زندگی خود نهایت لذت را خواهید برد. انتخاب مرکز مطمئن برای ترک اعتیاد جزء مراحل مهم برای  رهایی از این بلای خانمان سوز می باشد.

مرکزی که بتواند بهترین خدمات را در دوران ترک اعتیاد به شما ارائه و شما را در بهترین مسیر قرار دهد، مطمئناً در زندگی جدید شما بسیار تاثیرگذار است. پس زمانی یک مرکز به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد شناخته می‌شود که با حمایت های لازم بهترین راه را برای خلاص شدن از مصرف اعتیاد در اختیار شما بگذارد و انگیزه لازم را برای غلبه کردن به مواد مخدر در دل شما ایجاد کند.

از آنجا که مراکز بسیاری در زمینه بازتوانی و درمان اعتیاد وجود دارد، انتخاب از میان آن ها بسیار سخت است. حال اگر می خواهید بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران را انتخاب کنید، باید به یک سری ویژگی های مهم توجه کافی داشته باشید. ما برای راحتی کار شما تصمیم گرفتیم در این مطلب به  معرفی۱۰ تا از بهترین مراکز ترک اعتیاد در ایران بپردازیم تا با خیال راحت و در نظر گرفتن معیارهای مهم بهترین انتخاب را داشته باشید.

برخی از ویژگی‌های بهترین مرکز ترک اعتیاد در جدول زیر لیست شده است:

? داشتن مجوز        داشتن مجوز رسمی از ویژگی های یک مرکز اعتیاد می باشد.

? قیمت معقول        مرکز ترک اعتیاد باید از قیمت منصفانه برخوردار باشد.

? امکانات مناسب   امکانات و کنترل های داخلی و رعایت بهداشت از ویژگی های یک مرکز ترک اعتیاد می باشد.

❤️رفتار محبت آمیز           بهترین مرکز ترک اعتیاد  دارای پرسنلی با رفتار محبت آمیز می باشد.

10 تا از بهترین مرکز ترک اعتیاد در تهران را بشناسید!

مرکز ترک اعتیاد نورو کمپ

مرکز ترک اعتیاد نورو کمپ  با داشتن محیط آرام و دلنشین و حضور تیم درمانی مجرب و حرفه ای خدمات منحصر به فرد برای افراد مبتلا به مشکل اعتیاد ارائه می دهد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان بهزیستی کل کشور و سابقه بیش از ده ساله می باشد.

خدمات

مرکز اعتیاد کیمیای رهایی

کلینیک ترک اعتیاد کیمیای رهایی ، زیرنظر دکتر منصور سیفی  می باشد. مرکز درمان سوء مصرف مواد کیمیای رهایی یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین مراکز ترک اعتیاد می باشد که طیف وسیعی از خدمات را ارایه می نماید. خدمات تخصصی ترک اعتیاد در این مرکز شامل درمان انواع مواد اعتیاد آور مانند: مواد مخدر، مواد محرک و توهم زاها، داروهای خواب آور و آرامبخش، الکل، ترک سیگار ، ترک شیشه ، ترک هروئین ، ترک کوکائین ، ترک کمیکال ، ترک گل، حشیش و… سم زدایی متادون، بوپره ، شربت اپیوم و… را شامل می شود.

در این مرکز از انواع روش های درمانی کاربردی و علمی همچون دارو درمانی، طب سوزنی، طب سنتی، روان درمانی، خانواده درمانی، زوج درمانی، آموزش خانواده، گروه درمانی، روانشناس پشتیبان، هیپنوتیزم و غیره برای درمان استفاده می شود. نکته جالب دیگر در رابطه با این مرکز درمان اعتیاد این است که مشاوره رایگان دارد و در طول درمان پشتیبان مخصوص به خود را خواهید داشت.

این مرکز تمامی متخصص های مورد نیاز جهت ترک اعتیاد اصولی را در اختیار شما میگذارد تا ترک اعتیاد شما بدون درد ، خماری و آسیب های جسمی و روانی انجام پذیرد. از جمله متخصص های فعال در این مجموعه : پزشک ، روان پزشک ، روانشناس ، پرستار ، روان درمانگر ، مددکار ، پشتیبان و … هستند.

خدمات :

مرکز ترک اعتیاد کمپتو

مرکز ترک اعتیاد کمپتو فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز  کرده است و با ارگان ها و سازمان ها و شرکت های معتبر قرارداد دارد. مسئولان و خدمت گذاران این مجموعه جز اعضا و مدیران اولین مراکز تاسیس شده در کشور می باشند. این مجموعه تمام تلاش خود را انجام می دهد تا در محیطی آرام و به دور از هر گونه استرس و مشکلات روند درمان مراجعین عزیز را پیش ببرند. این مجموعه دارای برنامه های مفرح و سرگرم کننده مانند تئاترهای کمدی و کتابخانه و لوازم ورزشی و اجرای برنامه‌های موسیقی و موزیک و مسابقات ورزشی می باشد.

تیم درمان مرکز ترک اعتیاد کمپتو شامل یک نفر پزشک، دو نفر روانشناس، یک نفر روانشناس خانواده و یک نفر مددکار اجتماعی و دو نفر مددکار اعتیاد می باشد و بعد از ۸ سال فعالیت تاکنون در زمینه بازتوانی، درمانی، مشاوره، پیشگیری و سم زدایی فعالیت داشته است.

خدمات

ترک اعتیاد الو کمپ

موسسه الو کمپ  با بهره مندی از  مسئولین و خدمتگزاران حرفه ای که در اولین مراکز تاسیس شده در کشور فعالیت داشتند، خدمات منحصر به فردی در زمینه ترک اعتیاد ارائه می دهند. این مجموعه تجربه طولانی در این زمینه دارد که از سال ۱۳۸۸  فعالیت خود را آغاز نموده و با ارگان ها، سازمان ها و شرکت های معتبر قرارداد دارد. خدمتگزاران این مجموعه  همیشه در تلاش اند در دوره های آموزشی ترک اعتیاد برای به روز نگه داشتن دانش خود شرکت کنند. محیط این مجموعه محیطی کاملا آرام، شاد و به دور از هر گونه تشنج می باشد.

تیم درمانی این مجموعه شامل یک نفر پزشک، دو نفر روانشناس، یک نفر روانشناس خانواده، یک نفر مددکار اجتماعی و دونفر مددیار اعتیاد می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد مرکز الو کمپ تضمین کیفیت خدمات ارائه شده است. این مجموعه همچنین برای جلب رضایت مراجعین ارائه مشاوره رایگان  در لیست خدمات خود در نظر گرفته است و توانایی پذیرش از سراسر کشور را دارند.

امکانات تفریحی

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج

کلینیک ترک اعتیاد ارمغان کرج فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ با مسئولیت فنی و مدیریت دکتر فرزام اسدی راد آغاز نمود. این مجموعه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشد و هدف از تاسیس آن درمان علمی و همه‌جانبه بیماری اعتیاد و ارائه خدمات منحصر به فرد جهت پیشگیری از این بلای خانمان سوز بوده است. در طول سال های فعالیت کلینیک ارمغان مراجعین زیادی موفق به درمان بیماری اعتیاد شده‌اند و پیشرفت بسیاری در  تمام جوانب زندگی داشته‌اند.

کادر درمانی این مجموعه شامل دکتر فرزام اسدی راد، موسس مسئول فنی و پزشک درمانگر اعتیاد، دکتر هنگام رفیعی مسئول فنی و پزشک درمانگر اعتیاد، دکتر سحر اسماعیلی دکترای مطالعات اعتیاد مریم خاورزاده، زهرا فردی زاده پرستار و ماهرخ  دولتی مدیر داخلی می باشد و فعالیتهای اجرایی بر اساس موارد زیر برنامه ریزی شده است:

    مشاوره فردی و گروهی خانواده درمانی و زوج درمانی

    برگزاری دوره های پیشگیرانه و آموزشی

    برگزاری جشن های پاکی

    برگزاری اردوهای آموزشی

خدمات:

مرکز ترک اعتیاد و بازتوانی سعادت گستر

مرکز ترک اعتیاد سعادت گستر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه مصرف و وابستگی به مواد مخدر آغاز نمود. پزشکان و روانشناسان مددکاران و مددیاران این مجموعه همیشه در تلاش هستند روش های جدید و به روز ترک اعتیاد را فرا گیرند و دوره بهبودی و درمان غیر دارویی را برای افراد مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر محرک و روانگردان  به نحو احسن به پایان برسانند. هدف اصلی مجموعه سعادت گستر جهت ارتقاء کیفیت درمان از برنامه های دوازده قدمی، یادگیری مهارت‌های اجتماعی، اصلاح سبک زندگی و جلسات خود یاری برای افراد مبتلا به سوء مصرف مواد مخدر کمک می گیرد.

خدمات

کمپ ترک اعتیاد نشاط

Neshat Addiction Treatment Campمرکز کمپ ترک اعتیاد نشاط با داشتن محیط آرام و دلنشین و حضور تیم درمانی مجرب و حرفه ای خدمات منحصر به فرد برای افراد مبتلا به مشکل اعتیاد ارائه می دهد. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان بهزیستی کل کشور و سابقه بیش از ده ساله می باشد.

خدمات درمانی

خدمات

کلینیک ترک اعتیاد دی

Addiction treatment clinicکلینیک ترک اعتیاد دی با داشتن سابقه فعالیت  چندین ساله در این زمینه توانسته به عنوان یکی از بهترین مرکز ترک اعتیاد کشور در بالاترین سطح میزان درمان موفق بیماران اعصاب و روان و اعتیاد شناخته شود. این مجموعه در زمینه سم زدایی فوق سریع به عنوان اولین کلینیک فعالیت می کند و فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ توسط تیم پزشکی کلینیک ترک اعتیاد دی به سرپرستی دکتر بختیاری شروع کرده است و توانسته از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را به صورت گسترده با امکانات کاملاً حرفه ای آغاز نماید .درصد موفقیت درمان بیماران این مجموعه بسیار بالاست و به صورت کاملاً تخصصی پذیرای تعداد بسیاری از بیماران از شهرهای مختلف می باشد.

کلینیک ترک اعتیاد به صورت شبانه روزی فعالیت دارد و پذیرش بیماران به شکل سرپایی، مشاوره، بستری و پانسیون می باشد.  کادر درمانی کلینیک ترک اعتیاد دی شامل روانپزشک، متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه پزشکان مشاور از سایر تخصص های پزشکی، روانشناس بالینی، پزشک عمومی، روان پرستار، کادر درمانگر و تکنسین بیهوشی می باشد.

خدمات

امکانات رفاهی دارای دو طبقه و دو بخش مجزا برای خانم ها و آقایان، دارای سی تخت بستری، دارای دو بخش اتاق های عمومی، خصوصی و خصوصی ویژه، فراهم کردن کلیه امکانات رفاهی مانند تلویزیون و سیستم های صوتی و تصویری و یخچال برای تمامی اتاق های عمومی و خصوصی، فراهم کردن سرویس بهداشتی و حمام مجزا برای اتاق های خصوصی، ویژه و امکان حضور همراه در اتاق های خصوصی و خصوصی ویژه، اتاق کادر درمانی، محیط مجزا برای فعالیت های ورزشی و سرگرم کنند مانند فوتبال دستی، تنیس روی میز، تردمیل، موسیقی، دوچرخه ثابت، نقاشی و طراحی بازی های فکری رایانه‌ای و گروهی، دارای آشپزخانه صنعتی جهت تهیه وعده های غذایی، فراهم کردن بوفه، کافی شاپ، انبار دارویی و غیره. این مجموعه هم چنین دارای بخش مراقبت های ویژه با کلیه لوازم و امکانات مورد نیاز می باشد.

مرکز ترک اعتیاد امید رهایی راگا

Raga Addiction Hope Addiction Centerمرکز ترک اعتیاد بهبودی، اقامتی امید رهایی راگا با داشتن مجوز رسمی فعالیت از بهزیستی استان تهران واحد شمیرانات توانسته در بهترین منطقه آب و هوایی شهر تهران خدمات منحصر به فردی در زمینه ترک اعتیاد ارائه دهد. این مجموعه در واحد ۶۰۰ متر مکعب بنا شده و دارای بهترین کادر با اخلاق، متعهد و دلسوز می باشد که به صورت شبانه روزی در دو شیفت کاری فعالیت دارد.

خدمات

مرکز ترک اعتیاد نیاوران

Niavaran Addiction Treatment Centerمرکز ترک اعتیاد نیاوران با داشتن مجوز رسمی از  سازمان بهزیستی کل کشور فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز نموده و هدف اصلی این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت به افراد معتاد می باشد تا آنها برای شروع زندگی دوباره در بهترین راه قدم بردارند و برای ترک اعتیاد مواد مخدر و محرک از بهترین امکانات و کادر مجرب و حرفه ای برخوردار است.

مرکز ترک اعتیاد نیاوران همیشه آسایش و رفاه بیماران بستری را فراهم می کند و با استفاده از برنامه های به روز درمانی و پیشرفته در بهبودی پایدار بیماران موثر است. این مجموعه برای دستیابی عزیزان مستقر در مرکز از بهترین و مدرن ترین امکانات و ابزارهای رفاهی مانند باشگاه ورزشی و اتاق های وی آی پی استفاده می کند. مرکز ترک اعتیاد نیاوران همچنین دارای استخر، جکوزی و سونا می باشد.

خدمات

چگونه بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران را انتخاب کنید؟

اهمیت انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران یکی از مهم ترین موضوعات جامعه امروز ماست. همیشه مشکل اعتیاد مشکلات متعددی به دنبال دارد و کسی که با مشکل اعتیاد روبرو شده است تا زمانی که از آن رهایی نیابد روند زندگی اش به حالت عادی بر نخواهد گشت. پس انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران برای کسی که می خواهد برای همیشه از بند اعتیاد خلاص شود، بسیار اهمیت دارد. اما از میان مراکز مختلف انتخاب یک مرکز مطمئن سخت به نظر می رسد.  یک مرکز باید ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد تا شخص با اطمینان لازم برای گذراندن دوره ترک اعتیاد اقدام کند. اما این ویژگی ها چیست؟

ویژگی های بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران

خوب است برای انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران ویژگی های مهم آن را بشناسید و با توجه به آن انتخاب درستی را انجام دهید.

داشتن مجوز رسمی: اولین ویژگی مرکز ترک اعتیاد داشتن مجوز رسمی است. مراکزی که دارای مجوزهای رسمی از سازمان های مربوطه هستند، فعالیت خود را زیر نظر سازمان بهداشت انجام می دهند و موظف هستند نکات مراقبتی و بهداشتی را انجام دهند. در حال حاضر به خاطر حساسیت بسیار بالای روند درمانی معتادان سازمان بهداشت درمان و آموزش پزشکی تنها تعداد محدودی از مراکز ترک اعتیاد مجوز رسمی صادر می‌کند و شرایط بسیار سختی برای آنها در نظر گرفته است. پس حتما هنگام انتخاب بهترین مرکز ترک اعتیاد در ایران به داشتن مجوز توجه داشته باشید.

فراهم کردن امکانات رفاهی در کنار خدمات درمانی: یک مرکز علاوه بر ارائه خدمات درمانی باید  امکانات رفاهی متعددی در اختیار بیماران قرار دهد تا دوره درمانی خود را با امکانات رفاهی بگذرانند و از نظر جسمی و روانی در سلامتی کامل قرار گیرند. یک مرکز ترک اعتیاد می‌تواند خدمات رفاهی مانند سالن ورزشی، استخر، باشگاه و … و همچنین تجهیزات پزشکی و امکانات بیمارستانی مانند ICU داشته باشد و با همکاری پزشکان و مشاورین حرفه‌ای بهترین خدمات را فراهم کند.

انتخاب بهترین برنامه درمانی برای هر بیمار: معمولاً کسانی که با مشکل اعتیاد مواجه هستند، هم خودشان و هم خانواده شان دچار مشکلات روانی خاصی می شوند که برای برطرف کردن آن لازم است در جلسات مشاوره حضور پیدا کنند. روش درمانی برای هر بیمار کاملاً متفاوت است که متخصصین روانپزشکی و روانکاو های مجموعه ترک اعتیاد با در نظر گرفتن شرایط شخص باید بتوانند بهترین برنامه را برای بیمار تجویز کنند تا او بهترین نتیجه را در مرکز مشاهده کند.

کلام آخر

در آخر باید بیان کنیم که مرکز های نام برده شده در این مقاله صرفاً برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات دقیق تری به دست آورید. از شما سپاس گزاریم که ما را تا پایان مقاله همراهی کردید، در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور، بهترین کلینیک ترک اعتیاد ایران

اعتیاد علاوه بر جسم بیمار تاثیرات متعددی بر ذهن و سلامت روان مصرف کننده دارد، همچنین مصرف مواد اعتیاد آور علاوه بر وابستگی جسمانی مصرف کننده باعث ایجاد وابستگی روانی در بیمار می شود به همین جهت یک برنامه درمانی کامل نیازمند انجام خدمات روان درمانی درکنار درمان جسمانی می باشد.

در همین راستا خدمات درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور به عنوان بهترین کلینیک ترک اعتیاد تهران تحت نظر مجرب ترین روانشناسان و روانپزشکان مطابق جدیدترین متدهای روز همچون علوم اعصاب شناختی، تحریک مغناطیسی مغز RTMS، رفتار درمانی شناختی CBT، الکتروشوک درمانی، نوروفیدبک و در نهایت در راستای کاهش میل و وسوسه مصرف کننده تجویز نالتروکسان انجام می شود. از دیگر خدمات کلینیک ترک اعتیاد شبانه روزی راهی به سوی نور می توانیم به انتقال بیماران اعتیاد به کلینیک اشاره نماییم که توسط آمبولانس اختصاصی و تیم انتقال حرفه ای و مجرب انجام می شود و باعث می گردد تا بیماران با رضایت خود به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمایند.

کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی راهی به سوی نور، مجهزترین و بهترین کلینیک ترک اعتیاد و تنها مرکز تخصصی ترک اعتیاد با مجوز رسمی بخش بستری درمان و ترک اعتیاد از وزارت بهداشت می باشد و خط مشی کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور بر پایه صداقت و تعهد پایه ریزی شده است. این تفکر همراه با سال ها تجربه در زمینه درمان اعتیاد ، ارائه خدمات در سطح بسیار بالا به بیماران و خانواده آنها و داشتن پزشکان متخصص و با تجربه، سبب شده این مرکز به عنوان مجهزترین و بهترین مرکز ترک اعتیاد و روانپزشکی در ایران شناخته شود.

راهی به سوی نور بهترین مرکز درمان سرپایی و بستری بیماران سوء مصرف مواد و اعتیاد و بیماران اختلالات اعصاب و روان در کشور است که دارای دو بخش بستری مجزا برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد کلیه خدمات ارائه شده در این کلینیک تحت نظر مجرب ترین روانپزشک متخصص ترک اعتیاد و تیم روانشناسی مطابق جدیدترین متدهای درمانی جهت درمان اعتیاد و بیماری های اعصاب و روان در سریعترین زمان ممکن و بدون بازگشت همراه پرستاری شبانه روزی می باشد تا بیماران این امکان را داشته باشند با خیالی آسوده بدون تجربه کوچکترین ناراحتی اقدام به درمان بیماری و شروع زندگی تازه نمایند.

خدمات کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور

مراحل پذیرش و درمان اعتیاد در کلینیک ترک اعتیاد و روانپزشکی شبانه روزی راهی به سوی نور یک برنامه درمانی جامع و کامل است که شامل: مشاوره رایگان برای ترک اعتیاد ، خدمات درمان اعتیاد شامل: درمان سرپایی بیماران اعتیاد، درمان بستری بیماران اعتیاد، سم زدایی سریع (URD) ،سم زدایی فوق سریع (UROD) خدمات روانپزشکی ،خدمات روانشناسی ،خدمات علوم اعصاب شناختی تحریک مغناطیسی مغز (RTMS)، رفتار درمانی شناختی (CBT)، الکتروشوک درمانی (ECT)، نوروفیدبک، تجویز نالتروکسان و اعزام آمبولانس جهت انتقال بیماران اعتیاد اورژانسی به کلینیک می باشد. برنامه‌های این مرکز برای کسانی است که به دنبال روش‌های درمانی کاملاً پزشکی و علمی در مکانی آرام و با امکانات بیمارستانی و رفاهی مناسب می‌باشد.

تمامی کادر درمانی در مرکز ترک اعتیاد راهی به سوی نور موظف به انجام بهترین خدمات درمان اعتیاد به بیماران هستند و از هیچ خدماتی برای درمان بیمار دریغ نمی‌کنند. این تعهدی است که تمام کادر پرستاری و پزشکی اعم از روانپزشک، روانشناس، پزشک فوق تخصص قلب، پزشک بیهوشی برای درمان بیماران اعتیاد و اعصاب و روان دارند. کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور، بصورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل، آماده پذیرش و بستری بیماران و ارائه خدمات به آنها می باشد.

درمان کامل بیماری اعتیاد

مرکز ترک اعتیاد راهی به سوی نور با ارائه خدمات روانشناسی و روان‌درمانی با کمک روانشناسان خود اقدام به اخذ شرح حالی مفصل و دقیق از بیمار و خانواده ایشان می‌کند که می‌تواند عوامل شروع کننده بیماری را به خوبی هویدا کند. این امر به شدت می‌تواند در کنترل عود و حتی لغزش در این بیماران به ما کمک کند و تا حد زیادی امید به درمان قطعی را بالا می‌برد.

هدف کلینیک ترک اعتیاد راهی به سوی نور ارائه یک برنامه درمان جسمانی و روانی کامل و بدون بازگشت می باشد تا بیماران این امکان را داشته باشند با یکبار مراجعه به کلینیک و بستری یک زندگی جدید و بدون مصرف مواد مخدر را تجربه نمایند به همین جهت جلسات مشاوره ای روان درمانی و روانشناسی حتی بعد از ترخیص بیماران از کلینیک ادامه پیدا می کند تا علاوه بر حفظ سلامت و پاکی بیماران بعد از ترخیص کلیه حالات روحی آنها بررسی و با ارائه راهکارهای روانشناختی میل به مصرف مجدد و لغزش در آنها بطور کامل از بین برود و عادات ناصحیح و مخرب که به دلیل سوء مصرف مواد در بیماران ایجاد شده با رفتارهای صحیح جایگزین شوند و بیماران یک روش زندگی صحیح و در چهارچوب رشد و پیشرفت را تجربه نمایند.

خروج از نسخه موبایل