کدام یونیت های دندانپزشکی چینی و ایرانی از کیفیت و فروش بالایی برخوردارند؟

یونیت دندانپزشکی از پیشرفته ‌ترین دستگاه ‌ها در کلینیک های دندانپزشکی بوده که وجود آن در کلینیک دندان پزشکی ضروری است تا دندانپزشکی بتواند تمام ابزارهای مورد نیاز خود را در کنار خود داشته باشد. یونیت های دندانپزشکی چینی و ایرانی از لحاظ کیفیت و متریالی که در آن ها استفاده شده است کاملاً متفاوت است، بنابراین از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با هم دارند.

یونیت‌ های دندان‌ پزشکی به گونه ای طراحی شده اند که پزشک و بیمار را در شرایط بهینه قرار می ‌دهند تا دندانپزشک با تسلط کامل بتواند بر روی بیمار نظارت داشته باشد و دهان و دندان وی را بررسی کند. با توجه به امکاناتی که یونیت‌ های دندان ‌پزشکی دارند، قیمت انواع یونیت صندلی دندانپزشکی خارجی و داخلی بستگی به این ویژگی ها متفاوت می باشد. یونیت دندانپزشکی همانند یک صندلی طراحی شده است تا بیمار بر روی آن قرار گیرد تا دندان پزشک بتواند دهان و دندان وی را معاینه کند. یونیت های دندانپزشکی ایرانی و چینی به لحاظ داشتن تجهیزات و ابزارآلات مختلف دارای بازار فروش متفاوتی هستند.

یونیت دندانپزشکی وصال گستر طب Vesal gostar teb مدل 5400

یونیت دندانپزشکی وصال گستر طب از نمونه ‌های یونیت ایرانی بوده که به جهت داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا مورد توجه پزشکان ایرانی قرار گرفته است. این یونیت دندانپزشکی به دلیل داشتن طراحی منحصر به فرد و استاندارد یک صندلی مناسبی برای بیمار و پزشک فراهم می‌ کند تا بیمار به راحتی بر روی صندلی دندانپزشکی دراز بکشد و پزشک با تسلط کامل به بررسی و تشخیص بیماری و درمان آن بپردازد. همچنین یونیت دندانپزشکی وصال گستر تر هم مانند سایر مدل های یونیت دندانپزشکی دارای چراغ است که می ‌تواند وسعت دید پزشک مورد نظر را افزایش دهد تا پزشک در محیطی با نور کافی بیماری را درمان کند.

یونیت دندانپزشکی وصال گستر طب به نحوی طراحی شده است که ضدعفونی کردن آن با سهولت انجام می گیرد. کراشوار یا مخزن تخلیه آب  از دیگر اجزای تشکیل دهنده این یونیت است که به بیماری این امکان را می‌ دهد تا آب دهان خود را در درون یک مخزن تخلیه کند. همچنین دارای یک لیوان آب هم است. تابلت یا میز کنسول از دیگر اجزای تشکیل دهنده این نوع یونیت ایرانی بوده که جهت آن را می توان تغییر داد.

یونیت دندانپزشکی زیگر V1000 و زیگر S30

یونیت دندانپزشکی زیگر مدل S30 از نمونه یونیت های چینی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. نوع اتصال این نوع یونیت دندانپزشکی زیگر از نوع اتصال به زمین است و تابلت  یونیت دندانپزشکی زیگر مدل S30 از نوع شلنگ از بالا می باشد.  اما تابلت یونیت زیگر V1000  از نوع ۵ شلنگ از بالا می باشد که شلنگ های آن شامل یک شلنگ آنگل و توربین، یک شلنگ پوآر است. همچنین شایان ذکر است که نوع اتصال آن از نوع متصل به صندلی است که مانند مدل قبلی نیازی به پیچ کردن آن به زمین نیست، همچنین متحرک است.

دست صندلی یونیت زیگر متحرک است و پشتی صندلی آن را می توان تنظیم کرد. یونیت دندانپزشکی مدل S30 ۵ حافظه صندلی دارد و در پنج حافظه قابل تنظیم است ، البته مدل v1000 همانند مدل قبلی دارای پنج حافظه صندلی بوده اما با سیستم سنسور زاویه قابل تنظیم است. یونیت دندانپزشکی زیگر مدل V1000  اساسی از نوع چرم ایتالیایی تولید شده است که دارای ۱۲ رنگ بوده و عمر مفید آن بسیار بالا است. جنس بدنه یونیت دندانپزشکی زیگر مدل v1000 از نوع چرم باکیفیت بوده و رنگ بندی آن متنوع است. البته چرم این نوع یونیت دندانپزشکی راS30 توان شستشو داد و هیچ مانعی ندارد.

یونیت دندانپزشکی دنتوس Dentus شیلنگ از پایین مدل C3006

یونیت دندانپزشکی دنتوس از کاربردی ترین ابزار آلات در کلینیک های دندانپزشکی بوده که کاربرد آن به صورت عمومی است. حافظه موتور صندلی گیربکسی یونیت دندانپزشکی دنتوس ۲۴۰ ولت می باشد که نشان دهنده کارایی بسیار بالای آن است. همچنین لازم است بدانید که یونیت دندانپزشکی دنتوس را می توان برای اطفال تنظیم کرد. البته روکش یونیت دندانپزشکی دنتوس کیفیت بالایی دارد و در رنگ های مختلفی ارائه شده است.

سیستم اینسترومنت این یونیت دندانپزشکی دنتوس دارای دو عدد سوراخ می باشد و صفحه کلید آن الکترونیکی است. مانند سایر یونیت دندانپزشکی دیگر این ابزار قابلیت جدا شدن و اتوکلاو دارد. همچنین  قفل بازوی تابلت یونیت دندانپزشکی هم به صورت پنوماتیک است‌. چراغ یونیت دنتوس به صورت ال ای دی 22000 بوده که قابلیت تنظیم شدت نور را دارد. هوای ورودی این یونیت مصرف حداکثر ۵۰ لیتر در دقیقه و آب ورودی آن حداکثر مصرف ۱۰ لیتر در دقیقه را دارد. از دیگر ویژگی‌ های یونیت دنتوس می توان به دو دستگاه آب و هوا اشاره کرد. کراشوار دستگاه یونیت دنتوس متحرک است  و ساکشن این دستگاه به صورت آبی بود که همراه با فیلتر ساکشن موجود است و مانند سایر برند ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

خروج از نسخه موبایل