تشکل های مردم نهاد فعالیت خود را با حفظ استقلال انجام دهند

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی قزوین یکشنبه شب در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین آرمان‌ها، ایده‌ها و اندیشه‌هایی که توسط دولت سیزدهم و رئیس جمهور در زمان انتخاب و کسب اعتماد م ش ا ان س س ازی و ا ار ه و ی ی ی ی فض فض فض فض فض فض ر و ی ی ای ی یاس ایای

وی افزود: یکی از عمده‌ترین مجموعه‌هایی که به عنوان حلقه‌های میانی می‌توانند نقش خلاقی را داشته باشند، مجموعه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های مشابه آن‌ها هستند که در یک سال اخیر سعی کرده‌ایم کارهایی را با آنها و اقشار مختلف انجام دهند. در مردمی سازی برگزار می شود که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

اعایی گف: ر ت یز ج یای ت ناران ی زیان س زی زی زی زی ا ا ا اسان.

photo_2022-12-26_00-22-14

استاندارد قزوین بیان کرد: قرار است تشکل های مردم نهاد غیردولتی باشند زیرا این نهادها باید مشکل ساز شوند، اما دولت در حد توان خود به پیشبرد امور تشکل ها کمک خواهد کرد ولی استقلال این نهادها باید حفظ شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: حمایت های معنوی یکی از مهمترین خواسته های سازمان های منطقی مردم از نهاد دولت است و می تواند در جهت فرار با تمام توان اقدام کند.

وی بیان کرد: دولت برای پیگیری امور جدی است و با همه مشکلاتی که در مسیر تحول آفرینی ایجاد می شود اما نشاط لازم در دولت حفظ می شود و این موضوع در رفتارهای رئیس جمهور و دولت مشاهده می شود.

اعلایی اظهار داشت: بسیاری از مشکلاتی که در ایام اخیر به وجود می‌آیند ناشی از نگرانی‌های دشمنان از اصلاح روند توسط دولت بوده است و مردم را ارتقاء می‌دهد و سطح کیفی خدمات را به مردم ارائه می‌کند برای دولت از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم با تمام توان در این مسیر. گام بر میدارد.

استاندارد قزوین اضافه کرد: در دنیا اتفاقات خاص در ماشین است و جریان سلطه و به ویژه آمریکا فضای مناسبی را برای خود نمی آورد و برداشت می کند.

وی گفت: همچنین نظام سلطه بر این باور است که در فضای نظامی با روسیه، در اقتصاد با چین و در فضای تمدنی با ایران در حال مبارزه است که برای این مسائل برنامه ریزی کرده و به همین دلیل در ایام آخرین دشمنی با ایران را تشدید می کند. کرد اما به لطف خدا نقشه هایش خنثی شد.

در این نشست فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کبیری معاون سیاسی امنیتی، کاظمی رهبر و مدرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین هم حضور داشتند.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

خروج از نسخه موبایل