جان‌باختن یک زن و یک کودک در پی تصادف در بزرگراه شهید همدانی

خ زازان ش شای و ات ای ی آن از زان و ت و ص ص ف ق ص ص صاف راه ای ای.

سید جلال ملکی در گفت و گو با گزارشگر یک، در این باره اظهار کرد: ساعت 2111 امشب یک حادثه بزرگ در مسیر شرق به غرب راه شهید همدانی، بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع رسانی کرده است که پس از آن دو ایستگاه را به شما نشان می دهد. محل شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سواری پرشیا با سه سرنشین، به دلیل نامشخصی به هنگام حرکت از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد شدید با پایه های یک پل در حال ساخت. ، آسیب شدیدی دیده است.

ملکی اظهار کرد: سه نفر داخل خودرو حضور دارند. رانده که مردی جوان بود دچار شدیدیت شدید شده بود که پیش از رسیدن به آتش شهوان شانان توسط شده بود که پیش از راننده که مردی جوان بود متوجه شدیدیت شدید شد. یک خانم جوان حدودا 25 ساله و یک دختر کوچک حدودا پنج ساله نیز در قسمت صندلی عقب د. آتش نشانان عملیات رهاسازی را آغاز کرد و قطعات خودرو را برش داد.

سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان خانم و کودک محبوس را از خودرو خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند که مشخص شد هر دو نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته ملکی، خودرو به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی خودرو علت حادثه عوامل پلیس میه و گفته ملکی، به محل امن منتقل شده و محل است.

وی در پایان اظهار کرد: از مردم استفاده می کند که هنگام ترد به مقررات راهنمایی ونوندان استفاده می کند

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل