جای خالی «زلزله » در سیل وعده‌ها

کارشناسان ایمنی محیط زیست و مدیریت بحران از برنامه های انتخاباتی و مبارزاتی این نامزد به دلیل عدم توجه به زلزله و سایر موارد بلایای طبیعی انتقاد کرده اند.

محسن حسینخانی در مصاحبه با گزارشگر یک ، وی به برگزاری مرحله دوم “بحث انتخاب” کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد. تاکنون مرحله دوم مناظره ریاست جمهوری برگزار شده و زمان برنامه برای تبلیغ در رسانه ملی پخش شده است. از این افراد نامزدها همچنین برنامه هایی را برای اداره کشور در فضای مجازی و رسانه ها بیان کردند.

وی در مورد انتخابات شورای شهر گفت: “کارزار انتخاباتی شورای شهر تهران رسماً آغاز شده است و باید دید برنامه های این افراد و فهرست مشارکت در انتخابات چیست و چه اتفاقی خواهد افتاد.”

این کارشناس ایمنی محیط زیست گفت: “ایران یکی از کشورهای حادثه خیز در جهان است و مطالعات متعدد نشان می دهد که کشور ما از نظر بلایای طبیعی و تقریباً همه چیز در رتبه ششم جهان قرار دارد. 90٪ از جمعیت ما در معرض خطر زمین لرزه هستند.” سیل وجود دارد ، اما تاکنون جای تعجب است که هیچ نامزدی برای این موضوعات برنامه ای ارائه نکرده است.

حسین خانی با تأکید بر لزوم حساسیت کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای دهیاری ها و دهیاری ها بر ایمنی و سلامت مردم خود ، اظهار داشت: “جالب است بدانید که بسیاری از این بحث ها و تبلیغات به تعدادشان افزوده شده است. زمین لرزه ها.” اگر این اتفاق در تهران بیفتد ، خساراتی که به وجود آورد آنقدر زیاد بود که بودجه یک ساله کشور پاسخگو نبود. بنابراین ، من نمی دانم که چرا کاندیداهای محترم توجه زیادی به این موضوع نکردند و در واقع می توانم بگویم که آنها اصلاً اهمیتی نمی دادند.

وی گفت: مردم باید این موارد را از نامزدها بخواهند. وی گفت: “من فکر می کنم توجه به یارانه ها ، ازدواج ها ، آسیب های اجتماعی و غیره بسیار خوب و معیار خوبی است.” اما باید توجه داشته باشید که قبل از همه اینها بهتر است به زندگی و ایمنی شهروندان فکر کنید و طرحی ارائه دهید.

حسینخانی ، طبق قانون رئیس جمهور ، گفت رئیس کمیته عالی مدیریت بحران

امروز یک کارشناس ایمنی محیط زیست با تأکید بر اینکه جلوگیری از خسارت ناشی از زلزله ، سیل ، طوفان و موارد دیگر و پیش بینی و جلوگیری از بسیاری از این حوادث آسان است ، گفت: “ممکن است زمین لرزه قابل پیشگیری نباشد”. زلزله چند ثانیه قبل از وقوع رخ می دهد و ایمنی ساخت و ساز ، تغییر در مقررات و دستورالعمل ها و نظارت دقیق تر نیز می تواند آسیب ها را کاهش دهد.

حسین خانی افزود: با برنامه ریزی می توان از وقوع سیل ، طوفان و … جلوگیری و یا کاهش داد. سیل کاملاً قابل پیش بینی و قابل پیشگیری است. طوفان را می توان پیش بینی کرد … اما همه این کارها نیاز به برنامه ریزی برای استفاده از یک متخصص و صرف اعتبار و بودجه شما دارند.

وی با بیان اینکه “مردم قطعاً کمک هزینه اول ، بقا یا ضرب را ترجیح می دهند” ، افزود: موارد ایمنی و مدیریت بحران ، مقاومت در برابر حوادث و ارتقا the امنیت کشور باید از اولویت های اصلی در برنامه های یک نامزد باشد. همین امر را از عزیزان خود بخواهید س Iالات: “من می پرسم كه برنامه آنها برای اینكه ایران در برابر زلزله و سیل مانند ژاپن شود چیست.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل