اجرای طرح ترافیک نیاز به مصوبه جدیدی نداشت

طرح حمل و نقل از 11 آگوست تا پایان این ماه با تصویب ستاد ملی ضد کرونا لغو شد و پس از بسته شدن ، شهردار تهران اعلام کرد که طرح حمل و نقل از اول شهریور اجرا می شود.

به گزارش گزارشگر یک ، آیا سید مناف هاشمی ، معاون وزیر حمل و نقل و حمل و نقل در استان تهران ، در پاسخ به این سؤال كه آیا طرح حمل و نقل به دستور ستاد ملی كرونا اجرا شده است؟ وی گفت: طرح حمل و نقل به دستور ستاد ملی کورنا برای یک هفته لغو شد و پس از مهلت مقرر به مدت دو هفته متوالی تمدید شد ، اما شهرداری تهران برای اجرای طرح حمل و نقل نیازی به مصوبه جدید نداشت.

وی افزود: “اگر برنامه حمل و نقل بسته باشد ، ستاد ملی كرونا باید با مصوبات جدید ادامه یابد.”

هاشمی گفت: گزارشی از تأثیر لغو برنامه حمل و نقل در مترو و تراکم اتوبوس هر سه هفته به وزارت امور داخلی ارسال شده است. آلودگی ، ترافیک طولانی ، پارک های دو نفره و غیره دیده می شود و پارک های حاشیه ای ناسالم حرکت آمبولانس ها را دشوار می کند.

وی لغو برنامه های حمل و نقل در هنگام شیوع بیماری انسداد قلب و عروق را بیش از سایرین دانست و گفت: نظم و انضباط شهر یکی از ضروریات در شهرهای بزرگ مانند تهران بود. استاندار تهران با بیان اینکه دفتر مرکزی شهردار تهران ، رئیس ستاد ملی مبارزه با کوروی ویروس در تهران و رئیس کمیسیون حمل و نقل تهران ، گفتند که برای پیاده سازی طرح حمل و نقل ، مراحل قانونی را طی کرده است. پیش بینی می شود تا پایان سال مشکلی در زمینه برنامه ریزی ترافیک شهری وجود نداشته باشد.

استفاده از 4 دستگاه بیل بیل تونل تا پایان امسال

هاشمی از تعمیرات اساسی خط 10 مترو تهران طی چند روز آینده خبر داد و افزود: خط 10 مترو تهران به عنوان یکی از مهمترین پروژه ها شناخته می شود. خط 10 مترو دارای بخش های شرقی و غربی است. مناطق غربی در مناطق 2 ، 5 و 22 فعال هستند. اجرای پروژه خط 10 ، افتتاح 12 ایستگاه و حفاری چند مکان دیگر در مناطق 1 و 18 امسال در دستور کار قرار دارد.

به گزارش وب سایت شاه ، معاون وزیر حمل و نقل استان تهران درباره دکل تونل گفت: چهار دکل تونل (TBM) در تهران وجود دارد و یک واحد هم اکنون در حال بهره برداری است. پیش بینی می شود تا پایان امسال از هر چهار دستگاه تونل سازی استفاده شود. فناوری مدیریت شهری استفاده از دکل های تونلی موجود در تهران است تا اطمینان حاصل شود که به پیمانکاران و بخش های خصوصی آسیب نرسیده و شهرداری ها از ظرفیت بیشتری استفاده می کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل