طرح ترافیک تا اطلاع ثانوی در پایتخت اجرا نمی شود

برنامه های راهنمایی و رانندگی تا اطلاع ثانوی در پایتخت اجرا نمی شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه استفاده بیش از 95 درصد مسافران برای موارد محافظت جسمی در مترو است ، گفت: بنابراین باید برنامه حمل و نقل را لغو کنیم زیرا به فاصله اجتماعی حمل و نقل عمومی احتیاج داریم.

به گزارش گزارشگر یک انوشیروان محسنی بندپی در مورد اجرای طرح خیابان های اجتماعی تهران با اشاره به شرایط ویژه استان ، اظهار داشت: تهران به دلیل تراکم جمعیت ، تنوع فعالیت ها و حضور بسیاری از کارمندان آژانس های ملی و محلی ، شرایط خاص خود را دارد. .

وی ادامه داد: میانگین تراکم جمعیت کشور 50 نفر در هر کیلومتر مربع است و در تهران این تراکم 1000 نفر در کیلومتر مربع است در حالی که تنوع فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی که در استان تهران شاهد آن هستیم.

استاندار تهران اظهار داشت: با بیش از 290 نفر در استان و 170 میلیون نفر در ستادها و ادارات دولتی ، اوضاع در کلانشهرهای تهران و تهران پایین تر از میانگین کشوری بود.

بیش از 95٪ مسافران از وسایل محافظت شده جسمی در مترو استفاده می کنند

محسنی بندپی با اشاره به وضعیت استفاده از ماسک در مترو گفت: بیش از 46 درصد مسافران از دیروز قبل از نیاز به استفاده از ماسک در مترو ، از دیروز به دلیل نیاز به رسیدگی به تاجی وزارت خارجه ، بیش از 95 درصد مسافران تجهیزات محافظ فیزیکی دارند. من استفاده می کنم آنها برای نشان دادن حمایت و مشارکت مردم در مبارزه با این بیماری از ماسک و دستکش استفاده می کنند.

وی با تأکید بر لزوم ادامه ابطال طرح ترافیک اظهار داشت:

فرماندار تهران در رابطه با فعالیت های مرکز بهداشت عمومی گفت: فعالیت 69 مرکز درمانی در غربالگری ، شناسایی و کاهش بار بیمارستانی بسیار مؤثر است که نقش موثری در جلوگیری ، مراقبت و تهیه پروتکل های بهداشتی دارد. گفت

مجموعه معتادان به مواد مخدر ادامه دارد

محسنی بندپی درباره جمع آوری معتادان گفت:

مراسمی که در مسجد ارگ برگزار شد

به نقل از وب سایت استاندار تهران ، وی همچنین به قطع آیین های مذهبی در مسجد ارگ اشاره کرد. وی گفت: “پس از پنجشنبه ، هیچ مراسم مذهبی در مسجد ارگ برگزار نشده است. آیین های معنوی برگزار می شود.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل