برد پرسپولیس در دربی قهرمانی‌اش را قابل پیش بینی کرد/ گل‌گهر از وقتی قلعه‌نویی رفت متزلزل شد

پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با آنا:

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: از زمانی که پرسپولیس دربی را پیروز شد قهرمانی‌اش در لیگ قابل پیش‌بینی بود.

علیرضا محمد در گفتگو با خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر گفت: من قبل از این بازی پیش‌بینی کرده بود که پرسپولیس سه تا چهار گل به تیم گل‌گهر می‌زند که خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. پرسپولیس زمانی که دربی را پیروز شد قهرمانی‌اش در لیگ قابل پیش‌بینی بود. در واقع برنده دربی قهرمان لیگ را تعیین کرد. الان پرسپولیس با یک امتیاز در صدر جدول است و قطعا مقابل نساجی هم به این راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد و برای عنوان قهرمانی می‌جنگد.

**پرسپولیس فوتبال ناب ارائه داد

وی در مورد بازی مقابل گل‌گهر گفت: پرسپولیس خیلی روان بازی کرد؛ یک فوتبال ناب و تاکتیکی ارائه داد. پرسپولیس با این بازی نشان داد قهرمانی حق این تیم است. البته گل‌گهر از زمانی که قلعه‌نویی از این تیم جدا شد خیلی متزلزل شد؛ خیلی باکیفیت بازی نمی‌کند و شکاف بین خطوط این تیم وحشتناک بود، البته نباید از قدرت پرسپولیس هم غافل باشیم، اما به طور کلی گل‌گهر خیلی ضعف داشت، در مقابل پرسپولیس خیلی منطقی بازی کرد.

**سپاهان و پرسپولیس شرایط یکسانی دارند

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد حساسیت بازی آخر در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: هفته آخر حساسیت بالایی دارد؛ البته هم برای پرسپولیس و هم برای سپاهان شرایط به همین صورت است. ممکن است سپاهان نتیجه نگیرد یا مساوی کند، آن وقت پرسپولیس قهرمان خواهد شد؛ این شرایط ممکن است برعکس باشد و پرسپولیس با واگذاری نتیجه یا کسب مساوی قهرمانی را از دست بدهد. شرایط حساسیت در هفته آخر داریم؛ البته بعید می‌دانم گل‌محمدی به این راحتی بازی با نساجی را از دست بدهد.

**پرسپولیس به راحتی مقابل نساجی امتیاز از دست نمی‌دهد

محمد تأکید کرد: هر کدام از تیم‌ها که روحیه بالایی داشته باشند و بازیکنان بتوانند با اعتماد به نفس در میدان ظاهر شوند، قطعا برنده میدان خواهند بود. به نظرم پرسپولیس به راحتی مقابل نساجی امتیاز می‌گیرد و کار سختی برای این تیم نخواهد بود.

خروج از نسخه موبایل